Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Voor goed terug naar belgie

Gestart door PeterVL, zondag 3 maart 2013, 00:27:28

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Ja , die 2 linkse wel. die rechtse is een dochter van de buren.   Die kwam altijd al vroeg voor schooltijd bij ons langs, want ze moest omdat ze zelf geen vervoer had , iedere dag 2 kilometer naar school lopen en terug.  Dus begrijpelijk brobeerde ze altijd mee te rijden met ons.

robert van dijck

Van harte gefeliciteerd met je nakomelingen

Robert

Herbie

Had dat buur meisje dan ook haar broodtrommel mee, of moest jij haar voeren  :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

O.B.Bommel

Citaat van: Ronny55 op zondag  3 maart 2013, 10:53:56
....
Allemaal redenen dat we overwegen om na een vijftal jaren naar  :belgiesmiley: te gaan.
Het is niet dat we nu al paniekeren, het is dat we een beetje vooruit willen kijken.
Gaat het dan slechter met de 28 filialen? Kan je die verkopen, tenminste het aandeel daarin?
Gaan die inkomsten dan gewoon door als je in Belgie bent?
Nu is ze in PH de madam, maar niet in Belgie.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

eddyvm

Hallo,kennis van mij stuurde zijn 2 kinderen op skiklassen voor een week.totale kostenplaatje was ook 1400â,¬!!! Dus zo goedkoop is belgie dan ook weeral niet hoor.

Herbie

Citaat van: eddyvm op zondag  3 maart 2013, 14:21:42
Hallo,kennis van mij stuurde zijn 2 kinderen op skiklassen voor een week.totale kostenplaatje was ook 1400â,¬!!! Dus zo goedkoop is belgie dan ook weeral niet hoor.


Inderdaad het is heel duur hier aan het worden als je je kinderen op schoolklas wil laten mee gaan.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

O.B.Bommel

Citaat van: Herbie op zondag  3 maart 2013, 14:16:21
Had dat buur meisje dan ook haar broodtrommel mee, of moest jij haar voeren  :weetikniet:
Ja dat gedoe met eten brengen hoorde ik laatst ook, ik heb daar opmerkingen over gemaakt want dat is in mijn ogen nogal luxe, dat doen we in Europa ook niet, dat voetstuk voor de prinsjes.

Edoch het schijnt daar toch een beetje te passen in de opschepperswedloop, nu ze niet kunnen opscheppen over dure kleding doen ze het zo en daar gaat mijn schoonzus in mee voor haar zoon en dan laat ik het voor de andere ook maar toe, hoewel ik er principieel op tegen ben.

Een van mij grote ergernissen, rijke Filipino's (uitzonderingen daargelaten).
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

huisman45

wat erg is als de kinderen weten dat de oude of ouders wat beter bemiddeld zijn,
Nog luier als normaal en verwent gedrag , heb het kutzoontje deze week met een
grote klap op tafel even duidelijk gemaakt wat ik van die arrogante klootzak vond
toen hij,na discussie over zijn luie gedrag op school, de maid commandeerde.
Mijn vrouwtje zei niets want ze zag wel dat ik hem over de tafel wilde trekken :lachen: :jajaja:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zondag  3 maart 2013, 14:01:49



  Smiddags eten laten brengen ?  Nee aan die onzin heb ik nooit gedaan   :lachen:   gewoon sochtends met de broodtrommel van huis net als in  :belgiesmiley: en in :nederlandsevlag: .


En alleen bij regen met de auto,  normaal gewoon op de fiets , of als ze laat zijn op een oode kwawasaki van men schoonvader  :biggrinn:
Dat 'smiddags eten brengen das gedaan volgend schooljaar ,dat heb ik altijd maar zozo gevonden
Maar dat brengen...tja het is 12 km , dwars door de stad, dat gaan nog een paar jaar doen tot hij naar highschool gaat , dan moet hij maar zien daar te geraken.

Wij sturen hem echt niet daar naar school om op te scheppen .....het is gewoon een goede school ....hij leert goed en wil hem de beste kansen geven . Moest hij er zijn voeten aan vegen ,vliegt hij stante pede naar de public school hier in de geburen....Goed maar niet gek.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Citaat van: eddyvm op zondag  3 maart 2013, 14:21:42
Hallo,kennis van mij stuurde zijn 2 kinderen op skiklassen voor een week.totale kostenplaatje was ook 1400â,¬!!! Dus zo goedkoop is belgie dan ook weeral niet hoor.



  Absurd, heeft ook niks meer met onderwijs te maken. Geen werkgever zal later vragen of je wel kan skien, wel of je de opleiding heb volbracht.   Een schoolreisje is leuk en een schoolkamp voor paar dagen moet kunnen, maar niet overdrijven.