Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ik ga op reis en neem mee

Gestart door pepefrombelgium, woensdag 2 januari 2013, 22:20:51

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: yepyep op donderdag  3 januari 2013, 10:29:09
Citaat van: Marinero op donderdag  3 januari 2013, 09:41:30

Vitaminepilletjes (kreeg na een week knallende koppijn???) als ik die nam had ik geen hoofdpijn meer.  :weetikniet: Placebo effect? hypochonder?


Koppijn kan best uitdroging zijn door zon of airco. Onze airco gebruiken we 's nachts en daardoor wordt de lucht (de laatste tijd) erg droog, waardoor ik 's morgens weleens met kopppijn opsta.

Aircon moet je niet op DRY zetten he maar om Cool
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

huisman45

voorbehoedsmiddelen anders is ze al zwanger voordat je terug gaat  :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Herbie

Citaat van: mike-bel op donderdag  3 januari 2013, 11:22:27
ja, een hemd , lange zomerbroek en zomerschoenen heb je zowiezo mee

of stap op het vliegtuig in belgie, in januari,  in t-shirt, short & slippers ?   :denk:



Ja nu toch lekker warm  :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

pepefrombelgium

Ik draag nooit slippers :)
Ofwel zijn het gewone schoenen, ofwel loop ik blootvoets.
Ik draag eigenlijk altijd lange broeken. Zelfs bij +30 graden,
tenzij ik echt naar het strand ga of zo.
Misschien toch een extra korte broek meenemen en slippers overwegen :D

Kano

Citaat van: huisman45 op donderdag  3 januari 2013, 12:07:55
voorbehoedsmiddelen anders is ze al zwanger voordat je terug gaat  :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:

In de Filipijnen vaak alleen kleine maten verkrijgbaar  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Deep Throat

Citaat van: vvjoris op donderdag  3 januari 2013, 11:22:14
Citaat van: Bulldozer op donderdag  3 januari 2013, 10:43:16
Citaat van: vvjoris op donderdag  3 januari 2013, 00:03:36
Citaat van: Bulldozer op woensdag  2 januari 2013, 23:54:16
Citaat van: vvjoris op woensdag  2 januari 2013, 22:43:26
Wat zeker niet: "formele" kledij, kousen, 'gesloten' schoenen
Zou ik wel meenemen. Als je 's avonds uit gaat in Makati heb je wel eens kans dat je in een korte broek en slippers er niet in komt.
Kan, daar ben ik nooit geweest, ik 'mag' zoiets niet aandoen van Janice....
Waarom mag je dat niet? Ik wordt als we naar bepaalde gelegenheden gaan wel verzocht door mijn vrouw om "fatsoenlijke" kleding aan te trekken. Voel me ook niet echt op mijn gemak als ik de enigste ben in korte broek en slippers terwijl ieder ander er keurig uit ziet. En inderdaad overheidsgebouwen. Je zou maar naar de ambassade moeten omdat je paspoort kwijt is ofzo...  :floet:
Voor haar is dat veel te formeel, "boastfull", dat heeft ze niet graag ... ma ja nu er toch over trouwen gesproken wordt zullen we vroeg of laat naar de ambassade in Manila moeten, dus zal ik me maar eens behoorlijk kleden ginder ... pas op ze wil wel altijd dat ik er proper uitzie, en ze is ook heel proper op 'haarzelf' ... Ik lach er altijd mee dat ik op 10 minuten klaar ben in de badkamer en zij er anderhalf uur over doet ('t is natuurlijk ook een vrouw é...)
Joris nu moet je natuurlijk zelf weten wat je doet in je relatie qua invulling, maar na een aantal recente posten van je krijg ik ineens zomaar de indruk dat Janice toch wel erg veel noten op haar zang heeft. Ik maak ook niet volledig de dienst uit, het sociale leven wordt merendeels door echtgenote ingevuld en dat interesseert me ook weinig, maar ze kan wel zoveel willen. Ik zal je een tip geven: Ze nemen alle ruimte die ze krijgen en terugveroveren is a hell of a job zie ik als ik om mij heen kijk. Tenzij je dit allemaal wilt natuurlijk.

yepyep

Citaat van: Deep Throat op donderdag  3 januari 2013, 12:53:32
Joris nu moet je natuurlijk zelf weten wat je doet in je relatie qua invulling, maar na een aantal recente posten van je krijg ik ineens zomaar de indruk dat Janice toch wel erg veel noten op haar zang heeft. Ik maak ook niet volledig de dienst uit, het sociale leven wordt merendeels door echtgenote ingevuld en dat interesseert me ook weinig, maar ze kan wel zoveel willen. Ik zal je een tip geven: Ze nemen alle ruimte die ze krijgen en terugveroveren is a hell of a job zie ik als ik om mij heen kijk. Tenzij je dit allemaal wilt natuurlijk.

Goede tip, ze houden van verzorgen en dat kan omslaan naar bemoederen.


innka3

Citaat van: pepefrombelgium op donderdag  3 januari 2013, 12:36:22
Ik draag nooit slippers :)
Ofwel zijn het gewone schoenen, ofwel loop ik blootvoets.
Ik draag eigenlijk altijd lange broeken. Zelfs bij +30 graden,
tenzij ik echt naar het strand ga of zo.
Misschien toch een extra korte broek meenemen en slippers overwegen :D
slippers als je op het strand gaat lopen  :floet: vooral als het een beetje warm is :crazy:

vvjoris

Citaat van: Deep Throat op donderdag  3 januari 2013, 12:53:32
Citaat van: vvjoris op donderdag  3 januari 2013, 11:22:14
Citaat van: Bulldozer op donderdag  3 januari 2013, 10:43:16
Citaat van: vvjoris op donderdag  3 januari 2013, 00:03:36
Citaat van: Bulldozer op woensdag  2 januari 2013, 23:54:16
Citaat van: vvjoris op woensdag  2 januari 2013, 22:43:26
Wat zeker niet: "formele" kledij, kousen, 'gesloten' schoenen
Zou ik wel meenemen. Als je 's avonds uit gaat in Makati heb je wel eens kans dat je in een korte broek en slippers er niet in komt.
Kan, daar ben ik nooit geweest, ik 'mag' zoiets niet aandoen van Janice....
Waarom mag je dat niet? Ik wordt als we naar bepaalde gelegenheden gaan wel verzocht door mijn vrouw om "fatsoenlijke" kleding aan te trekken. Voel me ook niet echt op mijn gemak als ik de enigste ben in korte broek en slippers terwijl ieder ander er keurig uit ziet. En inderdaad overheidsgebouwen. Je zou maar naar de ambassade moeten omdat je paspoort kwijt is ofzo...  :floet:
Voor haar is dat veel te formeel, "boastfull", dat heeft ze niet graag ... ma ja nu er toch over trouwen gesproken wordt zullen we vroeg of laat naar de ambassade in Manila moeten, dus zal ik me maar eens behoorlijk kleden ginder ... pas op ze wil wel altijd dat ik er proper uitzie, en ze is ook heel proper op 'haarzelf' ... Ik lach er altijd mee dat ik op 10 minuten klaar ben in de badkamer en zij er anderhalf uur over doet ('t is natuurlijk ook een vrouw é...)
Joris nu moet je natuurlijk zelf weten wat je doet in je relatie qua invulling, maar na een aantal recente posten van je krijg ik ineens zomaar de indruk dat Janice toch wel erg veel noten op haar zang heeft. Ik maak ook niet volledig de dienst uit, het sociale leven wordt merendeels door echtgenote ingevuld en dat interesseert me ook weinig, maar ze kan wel zoveel willen. Ik zal je een tip geven: Ze nemen alle ruimte die ze krijgen en terugveroveren is a hell of a job zie ik als ik om mij heen kijk. Tenzij je dit allemaal wilt natuurlijk.
Ja, dat is zo, ik kan dat niet ontkennen. Gelukkig heb ik het talent uit te leggen en te overtuigen, zodat het uiteindelijk toch 'my way' gaat, al heb ik altijd wel een beetje water bij de wijn gedaan. Uitleggen en overtuigen is wel een lifetime job, en soms zeg ik ook 'you have to follow me on this', en soms zeg ik ook gewoon 'nee', en soms zeg ik ook 'je doet dat zo en zo, en niet anders' ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

O.B.Bommel

Citaat van: vvjoris op donderdag  3 januari 2013, 21:14:06
Joris nu moet je natuurlijk zelf weten wat je doet in je relatie qua invulling, maar na een aantal recente posten van je krijg ik ineens zomaar de indruk dat Janice toch wel erg veel noten op haar zang heeft. Ik maak ook niet volledig de dienst uit, het sociale leven wordt merendeels door echtgenote ingevuld en dat interesseert me ook weinig, maar ze kan wel zoveel willen. Ik zal je een tip geven: Ze nemen alle ruimte die ze krijgen en terugveroveren is a hell of a job zie ik als ik om mij heen kijk. Tenzij je dit allemaal wilt natuurlijk.
Ja, dat is zo, ik kan dat niet ontkennen. Gelukkig heb ik het talent uit te leggen en te overtuigen, zodat het uiteindelijk toch 'my way' gaat, al heb ik altijd wel een beetje water bij de wijn gedaan. Uitleggen en overtuigen is wel een lifetime job, en soms zeg ik ook 'you have to follow me on this', en soms zeg ik ook gewoon 'nee', en soms zeg ik ook 'je doet dat zo en zo, en niet anders' ....

[/quote]
Ik hoop dat je dat zeker weet allemaal, mijn echtgenote trekt haar eigen plan en laat mij maar lullen al leg ik het hartstikke duidelijk uit, ze zijn meesters in ja zeggen en nee doen en het komt toch regelmatig voor dat ik het even niet in de gaten heb hoe de zaken weer geregeld zijn dus moet het af en toe strak. Bij mij werkt je doet het zo en zo tenminste niet. Just to think about.......

En uiteraard krijg ik nooit gelijk, er is altijd een ja, maar......
Het is allemaal wel erg charmant maar geef de regie nooit uit handen en laat ik je dit verklappen, soms willen ze dat ook niet.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam