Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zamboanga City and Ozamis City; veilig?

Gestart door MrJean, zaterdag 11 mei 2013, 23:25:22

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 21 mei 2013, 03:55:23
Eerlijk gezegd, kan ik weinig onfatsoenlijk aan de foto (zoals getoond) van een vrouw in bikini ontdekken. Dat is meer een kwestie van opvattingen enz. Als de foto is gemaakt in een beach resort en daar ziet het er wel een beetje naar uit, lijkt het me "gepaste" kleding zo gezegd.
Dat klopt de foto daar is op zich niks mis mee maar het doel waar ze hem voor gebruikt...profielfoto  :weetikniet: dat bedoel ik. Das de bedoeling om mannen te lokken die hunne lul achterna lopen...Op die manier zoek je geen ernstige relatie.  :neeneenee: dat zijn "kuthoertjes"

Die dat verschil niet ziet tussen bv foto "Zamboanga" en "Ozamis" die is rijp om gepluimd te worden.  :lachen:


Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

mork2007

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 03:36:06
Zamboanga zo half in hare blote ....vergeet die maar , geen fatsoenlijke filipia zet zo te kijk.  :weetikniet:

Ik denk inderdaad dat het gros van de filipina's, die een serieuze relatie zoeken, dergelijke foto niet op internet zullen zetten.  Ik heb er zelf eigenlijk nog maar weinig tegen gekomen die in dergelijke bikini openbaar rondlopen.  Misschien in Boracay of andere populaire beach resorts, waar veel potentiële sugar daddies rondlopen ...
Bovendien vermoed(gezien haar woonplaats) ik dat de betrokken dame een moslim is, wat niet echt strookt met haar 'outfit'

Ketelbinkie

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 04:06:33
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 21 mei 2013, 03:55:23
Eerlijk gezegd, kan ik weinig onfatsoenlijk aan de foto (zoals getoond) van een vrouw in bikini ontdekken. Dat is meer een kwestie van opvattingen enz. Als de foto is gemaakt in een beach resort en daar ziet het er wel een beetje naar uit, lijkt het me "gepaste" kleding zo gezegd.
Dat klopt de foto daar is op zich niks mis mee maar het doel waar ze hem voor gebruikt...profielfoto  :weetikniet: dat bedoel ik. Das de bedoeling om mannen te lokken die hunne lul achterna lopen...Op die manier zoek je geen ernstige relatie.  :neeneenee: dat zijn "kuthoertjes"

Die dat verschil niet ziet tussen bv foto "Zamboanga" en "Ozamis" die is rijp om gepluimd te worden.  :lachen:

Om nog even terug te komen op de profiel foto. Het is maar net welke doelgroep van de mannen de dame in kwestie op het oog heeft :lachen:.
Er komen dagelijks vele mannelijke toeristen aan in MNL zonder partner, die voor hun meerdaagse verblijf in de  :smiley-philippines: een tijdelijke partner zoeken en dat ook onomwonden aan de filipina in kwestie kenbaar maken. Genoeg filipina's in dit land die met deze voorwaarden geen enkel probleem hebben. Hoogstwaarschijnlijk zal de dame uit Zamboanga tot deze groep behoren, wie zal het zeggen.
We dwalen nog verder af als ik opmerk dat niet iedereen voor "een serieuze relatie" gaat. Dus voor elck wat wils, zo gezegd.

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 22 mei 2013, 05:51:50
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 04:06:33
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 21 mei 2013, 03:55:23
Eerlijk gezegd, kan ik weinig onfatsoenlijk aan de foto (zoals getoond) van een vrouw in bikini ontdekken. Dat is meer een kwestie van opvattingen enz. Als de foto is gemaakt in een beach resort en daar ziet het er wel een beetje naar uit, lijkt het me "gepaste" kleding zo gezegd.
Dat klopt de foto daar is op zich niks mis mee maar het doel waar ze hem voor gebruikt...profielfoto  :weetikniet: dat bedoel ik. Das de bedoeling om mannen te lokken die hunne lul achterna lopen...Op die manier zoek je geen ernstige relatie.  :neeneenee: dat zijn "kuthoertjes"

Die dat verschil niet ziet tussen bv foto "Zamboanga" en "Ozamis" die is rijp om gepluimd te worden.  :lachen:

Om nog even terug te komen op de profiel foto. Het is maar net welke doelgroep van de mannen de dame in kwestie op het oog heeft :lachen:.
Er komen dagelijks vele mannelijke toeristen aan in MNL zonder partner, die voor hun meerdaagse verblijf in de  :smiley-philippines: een tijdelijke partner zoeken en dat ook onomwonden aan de filipina in kwestie kenbaar maken. Genoeg filipina's in dit land die met deze voorwaarden geen enkel probleem hebben. Hoogstwaarschijnlijk zal de dame uit Zamboanga tot deze groep behoren, wie zal het zeggen.
We dwalen nog verder af als ik opmerk dat niet iedereen voor "een serieuze relatie" gaat. Dus voor elck wat wils, zo gezegd.
Daar kan ik wel inkomen ....dat zal ook wel realiteit zijn.....maar ik bedoelde voor de serieuse relatie is die profiefoto niet geschikt
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

LMBen

Kom op niet zo preuts mannen dit is 2013 en je weet wel wat voor vlees je in je kuip heb  :jajaja:
En oja 90% van een goed huwelijk is goede sex nietwaar
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

O.B.Bommel

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 22 mei 2013, 05:51:50
Er komen dagelijks vele mannelijke toeristen aan in MNL zonder partner, die voor hun meerdaagse verblijf in de  :smiley-philippines: een tijdelijke partner zoeken en dat ook onomwonden aan de filipina in kwestie kenbaar maken. Genoeg filipina's in dit land die met deze voorwaarden geen enkel probleem hebben. Hoogstwaarschijnlijk zal de dame uit Zamboanga tot deze groep behoren, wie zal het zeggen.
We dwalen nog verder af als ik opmerk dat niet iedereen voor "een serieuze relatie" gaat. Dus voor elck wat wils, zo gezegd.
Klopt natuurlijk, maar uit het topic begrijp ik dat gezocht wordt naar een serieuze relatie en dan ben ik het met de sceptici eens, die foto kan maar in dit stadium van contact zou ik ook mijn ernstige twijfels hebben.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Pjottr

Citaat van: Benincebu op woensdag 22 mei 2013, 06:46:42
Kom op niet zo preuts mannen dit is 2013 en je weet wel wat voor vlees je in je kuip heb  :jajaja:
En oja 90% van een goed huwelijk is goede sex nietwaar
Tis maar wat jij persoonlijk het belangrijkst vind in een relatie
Ik vraag me af of dat ook een verrijking is voor jou als mens. Ik bedoel goede sex kan ik ook buiten de deur halen daar heb ik geen partner voor nodig
Partner is iemand die jou kan bridgen hart tot hart Dat zijn meestal longtime partners Sex volgt van zelf
Maar goed ik kom tot de conclusie dat veel heren hier de focus op sex leggen.
Ik schaar me absoluut niet in die rij.Ik vraag me dan af wat de diepgang van iemands leven is als het alleen maar om sex gaat
Jij zegt 90% wat is de rest dan? koken en wassen?
Nee ik zou me dood ongelukkig voelen
Cheers
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

O.B.Bommel

Citaat van: Benincebu op woensdag 22 mei 2013, 06:46:42
Kom op niet zo preuts mannen dit is 2013 en je weet wel wat voor vlees je in je kuip heb  :jajaja:
En oja 90% van een goed huwelijk is goede sex nietwaar
Ja, eigenlijk net als in de oertijd. Vrouwtjes regelmatig beentjes wijd en als beloning volledige verzorging. Simpel.
Voor mij ligt het percentage wat anders, welk wil ik vanaf zijn.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig