Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zamboanga City and Ozamis City; veilig?

Gestart door MrJean, zaterdag 11 mei 2013, 23:25:22

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 09:54:44

Prijs voor freelance girls hier in Cebu is 500 peso + 2kilo rice = 100php tip dus het klopt wel al is het meer als uitdrukking bedoelt denk ik.
In de bikinibar betaal je 1000php voor het meisje en 700php voor de barfine.
Deze girls zijn wel iedere maandag onderzocht op ziektes anders mogen ze niet werken.

En menige girl gaat voor niks mee naar hotels of resort in de hoop op een relatie met je.
Zo niet dan hebben ze toch wat om over op te scheppen tegen vriendinnen en een goede tijd gehad met in ieder geval 3X per dag eten en een echte douche en zacht bed.
Soms ook nog een cadeautje ??? :lachen:
Precies veel ervaring.... :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

LMBen

#51
Citaat van: Ronny55 op donderdag 23 mei 2013, 15:52:47
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 09:54:44

Prijs voor freelance girls hier in Cebu is 500 peso + 2kilo rice = 100php tip dus het klopt wel al is het meer als uitdrukking bedoelt denk ik.
In de bikinibar betaal je 1000php voor het meisje en 700php voor de barfine.
Deze girls zijn wel iedere maandag onderzocht op ziektes anders mogen ze niet werken.

En menige girl gaat voor niks mee naar hotels of resort in de hoop op een relatie met je.
Zo niet dan hebben ze toch wat om over op te scheppen tegen vriendinnen en een goede tijd gehad met in ieder geval 3X per dag eten en een echte douche en zacht bed.
Soms ook nog een cadeautje ??? :lachen:
Precies veel ervaring.... :lachen: :lachen:

Er moet toch iemand al die wetenschappelijke onderzoeken doen diba.  :atyourservice:
Aangezien de meeste op het forum schijnheilig zijn heb ik mijn eigen maar opgeofferd  :happy:
Vergeet niet dat het een tijdrovende en gevaarlijke opdracht is en kost ook nog geld  :jajaja:
Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:

Na 8jaar philipijnen weer terug europa

huisman45

Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 16:17:03
Citaat van: Ronny55 op donderdag 23 mei 2013, 15:52:47
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 09:54:44

Prijs voor freelance girls hier in Cebu is 500 peso + 2kilo rice = 100php tip dus het klopt wel al is het meer als uitdrukking bedoelt denk ik.
In de bikinibar betaal je 1000php voor het meisje en 700php voor de barfine.
Deze girls zijn wel iedere maandag onderzocht op ziektes anders mogen ze niet werken.

En menige girl gaat voor niks mee naar hotels of resort in de hoop op een relatie met je.
Zo niet dan hebben ze toch wat om over op te scheppen tegen vriendinnen en een goede tijd gehad met in ieder geval 3X per dag eten en een echte douche en zacht bed.
Soms ook nog een cadeautje ??? :lachen:
Precies veel ervaring.... :lachen: :lachen:

Er moet toch iemand al die wetenschappelijke onderzoeken doen diba.  :atyourservice:
Aangezien de meeste op het forum schijnheilig zijn heb ik mijn eigen maar opgeofferd  :happy:
Vergeet niet dat het een tijdrovende en gevaarlijke opdracht is en kost ook nog geld  :jajaja:
Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:




:lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

josv

#53
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 16:17:03

Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:


Ben, wie weet hoeveel er op dit forum dankzij jouw nu marktverantwoord liggen te neuken ! Namens al die anoniemelingen : keep up the good work :thumb: :thumb:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

O.B.Bommel

Citaat van: josv op vrijdag 24 mei 2013, 05:50:40
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 16:17:03

Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:


Ben, wie weet hoeveel er op dit forum dankzij jouw nu marktverantwoord liggen te neuken ! Namens al die anoniemelingen : keep up the good word :thumb: :thumb:
Dank je wel Ben. Tja iemand moet het toch maar doen, dit vrijwilligerswerk  :lachen:
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

huisman45

Citaat van: huisman45 op donderdag 23 mei 2013, 17:41:37
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 16:17:03
Citaat van: Ronny55 op donderdag 23 mei 2013, 15:52:47
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 09:54:44

Prijs voor freelance girls hier in Cebu is 500 peso + 2kilo rice = 100php tip dus het klopt wel al is het meer als uitdrukking bedoelt denk ik.
In de bikinibar betaal je 1000php voor het meisje en 700php voor de barfine.
Deze girls zijn wel iedere maandag onderzocht op ziektes anders mogen ze niet werken.

En menige girl gaat voor niks mee naar hotels of resort in de hoop op een relatie met je.
Zo niet dan hebben ze toch wat om over op te scheppen tegen vriendinnen en een goede tijd gehad met in ieder geval 3X per dag eten en een echte douche en zacht bed.
Soms ook nog een cadeautje ??? :lachen:
Precies veel ervaring.... :lachen: :lachen:

Er moet toch iemand al die wetenschappelijke onderzoeken doen diba.  :atyourservice:
Aangezien de meeste op het forum schijnheilig zijn heb ik mijn eigen maar opgeofferd  :happy:
Vergeet niet dat het een tijdrovende en gevaarlijke opdracht is en kost ook nog geld  :jajaja:
Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:




:lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op vrijdag 24 mei 2013, 07:36:57
Citaat van: josv op vrijdag 24 mei 2013, 05:50:40
Citaat van: Benincebu op donderdag 23 mei 2013, 16:17:03

Dus hoop dat jullie me dankbaar zijn voor het vele werk  :thankyoufw5:


Ben, wie weet hoeveel er op dit forum dankzij jouw nu marktverantwoord liggen te neuken ! Namens al die anoniemelingen : keep up the good word :thumb: :thumb:
Dank je wel Ben. Tja iemand moet het toch maar doen, dit vrijwilligerswerk  :lachen:

BEN werkt voor Maurice de Hondt of heet hij geen Ben Maar Maurice op zijn hondjes :lachen: :happy: :evil: :evil:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

LMBen

Het was zwaar werk, maar ik heb het plezier gedaan voor jullie.
Ik kan nog veel meer vertellen, maar dan wordt ik vebannen denk ik, dus maar niet.
Maar er zijn nog steeds "schijnheiligen" die bekeerd moeten worden nietwaar.
Het leven is hier echt anders dan sommige denken of willen denken
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

gosternokke

tuurlijk we hebben medelijden met je dat jij al dat zware werk moest doen    :lachen: 


  Erg hoor een marktonderzoek doen en er niet eens voor betaald krijgen     :lachen:

Pjottr

Citaat van: Benincebu op vrijdag 24 mei 2013, 13:38:04
Het was zwaar werk, maar ik heb het plezier gedaan voor jullie.
Ik kan nog veel meer vertellen, maar dan wordt ik vebannen denk ik, dus maar niet.
Maar er zijn nog steeds "schijnheiligen" die bekeerd moeten worden nietwaar.
Het leven is hier echt anders dan sommige denken of willen denken

Je hebt het steeds over schijnheilige Licht dat eens toe als je wilt?
Iemand die een andere mening heeft behoeft toch geen schijnheilige te zijn?

Trouwens nu je het zelf zegt " Ik kan nog veel meer vertellen, maar dan wordt ik verbannen denk ik, dus maar niet" Maak je me wel heel erg nieuwschierig
Wie zegt dat je verbannen wordt. Iedereen hier kan wel tegen een stootje denk ik maar zo.Toch????
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Benincebu op vrijdag 24 mei 2013, 13:38:04
Het was zwaar werk, maar ik heb het plezier gedaan voor jullie.
Ik kan nog veel meer vertellen, maar dan wordt ik vebannen denk ik, dus maar niet.
Maar er zijn nog steeds "schijnheiligen" die bekeerd moeten worden nietwaar.
Het leven is hier echt anders dan sommige denken of willen denken
verbannen hoe zo? of heb je de vrouw van de ADMIN hiero ook getest op diepgang.  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.