Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zamboanga City and Ozamis City; veilig?

Gestart door MrJean, zaterdag 11 mei 2013, 23:25:22

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Smaken verschillen nietwaar, maar gelukkig is het verkrijgbaar in alle soorten en maten hier
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Benincebu op zaterdag 25 mei 2013, 15:41:42
Smaken verschillen nietwaar, maar gelukkig is het verkrijgbaar in alle soorten en maten hier
:thumb: dat bedoel ik maar.

wat ik eigenlijk bedoel is het volgende.

als je als ned/belg man een vrouw in huis wil [of gewoon wat te neuken] , dat begrijp ik wel .dat zo,n meisje[vrouw] speciaal uit de fils moet komen begrijp ik niet zo goed . of speciale wensen of de man zo lelijk als de nacht of gehandicapt of de man is zo bleu om in het vaderland aan de vrouw te komen .tsja ik weet het niet. het is in Ned in ieder geval niet meer zo als vroeger ,je hoeft hier geen meisje meer te versieren hoor ,dat is hier ook inmiddels baliktard [andersom] . de dames komen wel .
maar als je toch zo veel energie en geld wil steken in je liefje,of gewoon je dikke lul ,dan snap ik niet dat deze groep van versierders aan de eerste de beste soepkip blijft vast plakken . deze groep van wouslanders kunnen verliefd worden op de eerste de beste meid die een paar lieve woorden verteld .
kijk en dat begrijp ik dus niet. waarom niet eerst goed verder kijken of er niet eventueel iets moois loopt . het kost per slot van rekening genoeg toch.
en je doet er niemand wat te kort mee.en laten wij eerlijk zijn , het oog wil ook wat. ten minste mijn oog .
en ja in de filippijnen zijn de dames nu eenmaal makkelijk te versieren voor een blanke, ook de mooie hoor.
maar goed tis net zo als BEN zegt. Smaken verschillen. de één houd van een uit gewoond lelijk wijf met zo,n flapmiens [doos]en een kind of 6 , de ander weer van een mooi jong strak ding. wel als ik toch betalen moet? dan wist ik het wel.
maar zo als gezegd ieder wat wils niet waar.

     
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: stijn54 op zaterdag 25 mei 2013, 14:56:40
Citaat van: jens op vrijdag 24 mei 2013, 16:18:17
Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 23:29:57
Citaat van: Inday op maandag 20 mei 2013, 20:27:46
Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 20:18:32






http://www.pinalove.com/p/2011-05/sheen24/34dfe62a252718dfb0e8a558522d6d9d-thumb.jpg

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=50f275605d&view=att&th=13e89b6414473b81&attid=0.2&disp=thd&zw


Bijna goed Jean












O ja, hoe moet 't dan helemaal?      :weetikniet:
de bovenste gaat nog wel Jean , de onderste zou ik met een stokje nog niet aan willen lurken , bah wat een viestert en ook nog kinderen ? nee niets voor mij .die kinderen kun je zelf wel maken toch? .
heb je nog meer van die kipjes, pleur ze op het forum jongeman .
trek je niets aan van het commentaar van enkele members , allemaal jaloezie  . :lachen: des ter minder textiel des ter schone de vrouw.

oke Jean veel geluk in de liefde .


Amai Jens dan ben je nogal topmodellen gewoon.  :ikkeniebegrijp:Ik moet zeggen dat mijn ex vriendinnen er zeker niet zo sexy uitzagen.  :lachen:
heeft met sexy niets te maken , wel met smaak.
kijk eens boven de foto,s ,inday heeft er goed verstand van hehe, bijna goed ? :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op zaterdag 25 mei 2013, 19:55:25
.dat zo,n meisje[vrouw] speciaal uit de fils moet komen begrijp ik niet zo goed .

Laat me eerst vertellen dat het niet mijn bedoeling was om een neukdiertje in huis te halen..hoewel ik ook wel begrijp dat er dat bij hoort.
Waarom eentje uit de  :smiley-philippines: dan.
Wat betreft sommige zaken verschillen de  :belgiesmiley: vrouwen niet veel van de  :smiley-philippines: vrouwen. Ze willen ook financieel voordeel hebben en een stabiele toekomst. Vallen eerder voor iemand die er financieel goed voor zit.
Hoewel ik voor  :belgiesmiley: normen niet rijk was heb ik nooit financiele problemen gehad , Had een goede job, een mooi huis, dikke auto en hoewel ik geen adonis ben heb nooit geen problemen gehad om dames te versieren....maar dat had meer te maken met mijn welzijn dan met mijn persoon. Ben in  :belgiesmiley: 2x gehuwd geweest (sommige leren het nooit.)

Nu , eerder toevallig ben ik een derde x getrouwd , nu met een filipina en geen "strak jong ding" maar iemand waar ik een nieuwe toekomst mee kan opbouwen  :happy: :happy: , ook zal wel  in haar achterhoofd de stabiele toekomst een rol gespeeld heeft.

Nu het verschil is wel dag en nacht tussen  :belgiesmiley: en  :smiley-philippines: dames ....hoewel ik het wel in geen geval wil veralgemenen.     hier zijn vrouwen nog fier vrouw te zijn en geen ingebeelde trutten die denken dat ze een kut van goud hebben. Hier gaat het mss meer om geld maar je krijgt er wat voor in de plaats , ze verzorgen je goed en geenhoop gezeur aan uwe kop, ze zijn met alles tevreden. Hier verwachten ze niet dat je voor hun moet springen of dat ze altijd in het middelpunt moeten staan. Als ik hier om een tas koffie vraag , is ze blij dat ze dat voor mij kan doen, moest ik dat aan een  :belgiesmiley: vrouw vragen , kreeg ik steevast "scheelt er iets met uw benen, ben niet uw meid.....enz"

Uiteraard moet je wel er rekening mee houden, wat wil ik, wat zoek ik, ga ik voor een toekomstgerichte relatie of wil ik zoveel mogelijk mijne zak leegschudden. Wat ook je beweegredenen zijn om naar de  :smiley-philippines: te komen, daar heeft niemand iets mee te maken, je hebt alleen tegenover jezelf verantwoording af te leggen.   
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

klopt als een bus Ronny. ben zelf ook 2x gehuwd in Ned , dus ongeveer het zelfde als jij .

maar ik bedoel dan ook de mannen die nog nooit een vrouw hebben gehad , die weten immers niet hoe de vrouwen hier zijn .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

MrJean

Ik wist niet dat ik hier met twee gewone foto´s van Filipina´s zo´n discussie heb losgemaakt?!!!!

Wel komisch, moet ik zeggen, want op de sites Pinalove, waar deze twee profielen van vrouwen opstaan, en de sites Jaderune en Mp Filipina staan wel meer vrouwen met bikini- en badpakfoto´s en sommigen met een shirt waaronder ze dan ´n bikini dragen; typisch filipijns dan!!! ´t Is per slot van rekening de keuze van die vrouwen zelf als ze zo meer in de picture willen komen voor mannen.

In ieder geval heb met beide vrouwen nu goed e-mailcontact en ja Jens, smaken verschillen nu eenmaal, als je die tweede vrouw niet leuk vindt!!!!

Ik heb ook nog contact met vrouwen die geen bikinifoto´s hebben geplaatst en op Facebook hebben ze inderdaad ook vaak ´n account.

Jens weet wel dat ik gewoon op zoek ben naar een goede relatie, meer niet, maar ik wil wel ´n Filipina, die er sexy uitziet. anderen hier kunnen natuurlijk ook niet weten wat mijn bedoeling is.

Trouwens over mannen die al dan niet getrwouwd zijn en/of ´n vriendin hebben kan ik zeggen dat dit ook in ´n land als China schijnt te gebeuren. Ik bedoel dat ze daar er nog ´n Chinese vriendin op nahouden, zoals ik meer dan 10 jaar geleden hoorde van ´n vrouwelijke collega van me wiens man in China zaken deed en daart met dat verschijnsel in aanraking kwam en zei dat die zakenlui dat de gewoonste zaak van de wereld vinden.




klootzakken (voorheen Jens)

ja MrJean niemand kan het uit zweten , ook zaken mensen niet .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

MrJean

Ja dat blijkt dus wel en o ja, dadelijk even privé ga ik lekkere gebakken aardappelstukjes eten, Jens!!!! En die vogelgeluidenklok begint me te terroriseren, haha!!!! Even wat privé tussen ons, haha!!!!!

:lachen: :lachen: