Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zamboanga City and Ozamis City; veilig?

Gestart door MrJean, zaterdag 11 mei 2013, 23:25:22

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 23:29:57
Citaat van: Inday op maandag 20 mei 2013, 20:27:46
Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 20:18:32






http://www.pinalove.com/p/2011-05/sheen24/34dfe62a252718dfb0e8a558522d6d9d-thumb.jpg

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=50f275605d&view=att&th=13e89b6414473b81&attid=0.2&disp=thd&zw


Bijna goed Jean












O ja, hoe moet 't dan helemaal?      :weetikniet:
de bovenste gaat nog wel Jean , de onderste zou ik met een stokje nog niet aan willen lurken , bah wat een viestert en ook nog kinderen ? nee niets voor mij .die kinderen kun je zelf wel maken toch? .
heb je nog meer van die kipjes, pleur ze op het forum jongeman .
trek je niets aan van het commentaar van enkele members , allemaal jaloezie  . :lachen: des ter minder textiel des ter schone de vrouw.

oke Jean veel geluk in de liefde .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

PeterVL

Veel hypocriet gedoe hier! velen hier gaan plots de moraalridder gaan uithangen en ja waarlijk eens gaan vertellen wat je perceptie moet zijn als je werkelijk een liefdesrelatie wil hebben met een Filipijnse vrouw welke liefst duurt tot je er het bijltje bij neer legt!

Wel nu, na zo vele jaren in de Filipijnen kan ik alleen maar getuigen dat vooral de Filipinas zeer trouw zijn eens ze hun partner hebben gevonden( wat soms ook hun verleden mag zijn want in 8 op 10 gevallen hebben deze vrouwen een verleden wat ze niet wilden en waar ze nooit op terug zullen komen)

Maar wat wel waar is, is dat ik hier in mijn resort zo veel zogenaamde trouwe echtgenoten van buitenlandse origine elke dag met een andere filipina zie rond stoeien en soms 'kopen' ze er zelfs twee om eens te dollen, dat is de vreselijke realitieit hier; en een dag later zitten ze schaamteloos hier op dezelfde plaats te lunchen met hun zo geliefd vrouwtje....

Stop dus met te kappen op deze vrouwen en steek de hand in eigen boezem...

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: PeterVL op vrijdag 24 mei 2013, 18:54:45
Veel hypocriet gedoe hier! velen hier gaan plots de moraalridder gaan uithangen en ja waarlijk eens gaan vertellen wat je perceptie moet zijn als je werkelijk een liefdesrelatie wil hebben met een Filipijnse vrouw welke liefst duurt tot je er het bijltje bij neer legt!

Wel nu, na zo vele jaren in de Filipijnen kan ik alleen maar getuigen dat vooral de Filipinas zeer trouw zijn eens ze hun partner hebben gevonden( wat soms ook hun verleden mag zijn want in 8 op 10 gevallen hebben deze vrouwen een verleden wat ze niet wilden en waar ze nooit op terug zullen komen)

Maar wat wel waar is, is dat ik hier in mijn resort zo veel zogenaamde trouwe echtgenoten van buitenlandse origine elke dag met een andere filipina zie rond stoeien en soms 'kopen' ze er zelfs twee om eens te dollen, dat is de vreselijke realitieit hier; en een dag later zitten ze schaamteloos hier op dezelfde plaats te lunchen met hun zo geliefd vrouwtje....

Stop dus met te kappen op deze vrouwen en steek de hand in eigen boezem...
:ikkeniebegrijp:  :weetikniet: ik heb geen boezem .wel 2 vliegjes .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

PeterVL

beste jens je bevestigt nu net wat ik poneerde, ik vind dit echt ongehoord, jammer dat je geen boezem hebt dan dit zal wel geen leuk zicht zijn want ieder normaal mens heeft een boezem maar je ingesteldheid begrijpende verwar je boezem met borsten, wat die vliegjes betreft houdt die weg van de van je superlatief...

Ronny55

Citaat van: PeterVL op vrijdag 24 mei 2013, 18:54:45
Veel hypocriet gedoe hier! velen hier gaan plots de moraalridder gaan uithangen en ja waarlijk eens gaan vertellen wat je perceptie moet zijn als je werkelijk een liefdesrelatie wil hebben met een Filipijnse vrouw welke liefst duurt tot je er het bijltje bij neer legt!

Wel nu, na zo vele jaren in de Filipijnen kan ik alleen maar getuigen dat vooral de Filipinas zeer trouw zijn eens ze hun partner hebben gevonden( wat soms ook hun verleden mag zijn want in 8 op 10 gevallen hebben deze vrouwen een verleden wat ze niet wilden en waar ze nooit op terug zullen (willen) komen)

Maar wat wel waar is, is dat ik hier in mijn resort zo veel zogenaamde trouwe echtgenoten van buitenlandse origine elke dag met een andere filipina zie rond stoeien en soms 'kopen' ze er zelfs twee om eens te dollen, dat is de vreselijke realitieit hier; en een dag later zitten ze schaamteloos hier op dezelfde plaats te lunchen met hun zo geliefd vrouwtje....

Stop dus met te kappen op deze vrouwen en steek de hand in eigen boezem...
:agreed:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

LMBen

Dank u wel PeterVL, dat is de waarheid diba.
Maar je ziet ook gelijk het verschil in mensen die in de fil wonen en zeg maar de achterblijvers in europa.

Het is echt zo anders en makkelijk hier dat je er bijna niet aan ontkomt.
De eerste 3jaar heb ik er ook geen oog voor gehad hier, maar langzaam maar zeker wordt je toch op de feiten gedrukt en zie je het overal rondom je.

Maar het is ook cultuur hier, vele mannen hebben vriendinnen of 2e familie.
Wil niet zeggen dat de vrouwen het leuk en goed vinden maarja het is cultuur??

Vele hebben er ook geen probleem mee om minares te zijn als ze maar iemand hebben om op te leunen en ze houden de hoop misschien eens nummer 1 te zijn.

Als je de tijd en moeite neemt om veel met vrouwen te praten en niet alleen te @@@@@ dan kan je een hoop leren hoe de mentaliteit is, al zullen ze nooit echt het achterste van hun tong laten zien.

Hier zie je ook zelden avond's stelletjes op straat lopen, het zijn meestal groepjes vrienden en groepjes vriendinnen, meeste jongens hebben partner thuis maar zijn toch op de run voor drank en vrouwen.

Nu is het ook zo dat het soms erg verschilt per provincie, hier in Cebu heb je een enorm vrouwen overschot, meeste fam hebben 1boy en 5 girls, dus de spoeling is dun voor de girls.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Lenn

Alles draait hier om geld.En old karabau eat young grass, no money no honey.

Ketelbinkie

Citaat van: PeterVL op vrijdag 24 mei 2013, 18:54:45
Veel hypocriet gedoe hier! velen hier gaan plots de moraalridder gaan uithangen en ja waarlijk eens gaan vertellen wat je perceptie moet zijn als je werkelijk een liefdesrelatie wil hebben met een Filipijnse vrouw welke liefst duurt tot je er het bijltje bij neer legt!

Wel nu, na zo vele jaren in de Filipijnen kan ik alleen maar getuigen dat vooral de Filipinas zeer trouw zijn eens ze hun partner hebben gevonden( wat soms ook hun verleden mag zijn want in 8 op 10 gevallen hebben deze vrouwen een verleden wat ze niet wilden en waar ze nooit op terug zullen komen)

Maar wat wel waar is, is dat ik hier in mijn resort zo veel zogenaamde trouwe echtgenoten van buitenlandse origine elke dag met een andere filipina zie rond stoeien en soms 'kopen' ze er zelfs twee om eens te dollen, dat is de vreselijke realitieit hier; en een dag later zitten ze schaamteloos hier op dezelfde plaats te lunchen met hun zo geliefd vrouwtje....

Stop dus met te kappen op deze vrouwen en steek de hand in eigen boezem...

Zo maar wat vragen die bij me opborrelen na het lezen van de geciteerde posting.
Je hebt het over mijn resort, in de PH naar ik veronderstel, dat betalende mannelijke gasten zich vermaken enz. met een en soms zelfs met 2 filipina´s.
Wat een al dan niet getrouwde man op vakantie doet tijdens zijn verblijf in PH resort, zal me echt een worst wezen.
Als je eigenaar bent van een resort en je dergelijk gedrag niet gepast vindt c.q.niet aanstaat, wel heel simpel, stel huisregels in en een ieder die zich daar niet aanhoudt, staat a la minuut op straat oftewel buiten de poorten van het resort. Lijkt me niet zo moeilijk, maar misschien gaat dat ergens anders pijn doen.
Ik zou zeggen, leven en laten leven.

Lenn

Als je elke biefstuk eet wil je nl. weer eens een gehaktbal.

stijn54

Citaat van: jens op vrijdag 24 mei 2013, 16:18:17
Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 23:29:57
Citaat van: Inday op maandag 20 mei 2013, 20:27:46
Citaat van: MrJean op maandag 20 mei 2013, 20:18:32






http://www.pinalove.com/p/2011-05/sheen24/34dfe62a252718dfb0e8a558522d6d9d-thumb.jpg

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=50f275605d&view=att&th=13e89b6414473b81&attid=0.2&disp=thd&zw


Bijna goed Jean












O ja, hoe moet 't dan helemaal?      :weetikniet:
de bovenste gaat nog wel Jean , de onderste zou ik met een stokje nog niet aan willen lurken , bah wat een viestert en ook nog kinderen ? nee niets voor mij .die kinderen kun je zelf wel maken toch? .
heb je nog meer van die kipjes, pleur ze op het forum jongeman .
trek je niets aan van het commentaar van enkele members , allemaal jaloezie  . :lachen: des ter minder textiel des ter schone de vrouw.

oke Jean veel geluk in de liefde .


Amai Jens dan ben je nogal topmodellen gewoon.  :ikkeniebegrijp:Ik moet zeggen dat mijn ex vriendinnen er zeker niet zo sexy uitzagen.  :lachen: