Belang van het leeftijdsverschil

Gestart door stijn54, vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Ik wil dit even nog kwijt. ik heb dat al eens geschreven maar geen reactie opgekomen blijkbaar omdat het de keiharde realiteit is ;
Hoeveel Belgische of Nederlandse mannen zouden een Filippijnse vrouw huwen indien het leeftijdsverschil maar maximum 5 jaar zou mogen zijn.
Zeg eens eerlijk mannen?
:lachen:

Luc

Citaat van: stijn54 op vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09
Ik wil dit even nog kwijt. ik heb dat al eens geschreven maar geen reactie opgekomen blijkbaar omdat het de keiharde realiteit is ;
Hoeveel Belgische of Nederlandse mannen zouden een Filippijnse vrouw huwen indien het leeftijdsverschil maar maximum 5 jaar zou mogen zijn.
Zeg eens eerlijk mannen?
:lachen:

Ik ken persoonlijk 2 mannen in België wiens Filipina 10 jaar ouder is.

In Baybay woont een Fransman wiens vrouw 12 jaar ouder is. Toen hij trouwde was hij 34 en zij 46. Nu is hij 60 en zij 72.

Mijn vrouw is 1,5 jaar jonger dan ik.

Neem uw eigen wensen niet altijd voor werkelijkheid.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Phille

Citaat van: stijn54 op vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09
Ik wil dit even nog kwijt. ik heb dat al eens geschreven maar geen reactie opgekomen blijkbaar omdat het de keiharde realiteit is ;
Hoeveel Belgische of Nederlandse mannen zouden een Filippijnse vrouw huwen indien het leeftijdsverschil maar maximum 5 jaar zou mogen zijn.
Zeg eens eerlijk mannen?
:lachen:

Wel Stijn, om te antwoorden op jouw vraag: Wel, ik in geen geval!  :neeneenee:

Rich

#3
Citaat van: stijn54 op vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09
Ik wil dit even nog kwijt. ik heb dat al eens geschreven maar geen reactie opgekomen blijkbaar omdat het de keiharde realiteit is ;
Hoeveel Belgische of Nederlandse mannen zouden een Filippijnse vrouw huwen indien het leeftijdsverschil maar maximum 5 jaar zou mogen zijn.
Zeg eens eerlijk mannen?
:lachen:


Had mijn vrouw 10 of 12 jaar ouder geweest, dan was ze nu ook mijn vrouw geweest. Ik ben 60 en mijn vrouw is 44 en ik mag er niet aan denken dat ik een vrouw zou hebben die de leeftijd heeft van mijn dochters,  34 jaar (tweeling) of nog jonger.

Voor mij kan een vrouw van bijna dezelfde leeftijd even mooi zijn dan een jong ding dat bijna in haar blote kont loopt, waarmee ik niet wil zeggen dat ik het niet mooi vind, maar alleen om naar te kijken dan. Maar er zijn belangrijkere dingen dan dat  :jajaja:



Mijn broer is 62 en zijn vrouw (  filipina) is 55, en haar zus, 45 jaar, en getrouwd met een Belg scheelt 2 jaar met haar man.



Rich de Nederbelg.

jiggy

Wel... ik sluit me volledig aan bij RICH... ik ben 54, mijn vriendin wordt volgende maand 42... doch.. mocht ze 52 zijn, dan nog zou dit mijn keuze niet veranderen.

En om hem aan te vullen : van een vrouw van die leeftijd weet je al hoe ze in het leven staat, en wat haar karakter is, van iemand van 20 jaar jonger... moet je dat nog afwachten.


Mensen van quasi gelijke leeftijd, gelijke generatie, staan ook meestal in dezelfde fase van hun leven. Ook ik zou me niet kunnen voorstellen een partner te hebben, jonger dan mijn eigen kinderen.

Het kan je eigen ego strelen een knappe meid tot vrouw te kunnen nemen, doch... de verschillen in denken moet je er dan ook meestal bijnemen, bovenop de verschillen in cultuur  :biggrinn:


Misschien is het zelfs zo dat zij en ik mekaar gevonden hebben in 2010, rond deze tijd, want toen was zij net 3 weken grootmoeder en ik.. grootvader 2 weken later.

Ja.. ik ben misschien de enige hier die een relatie aangegaan is met een "lola"  :lachen:,

maar dan wel ene die nog blij en onbevangen kan zijn als een kind, maar uiteraard de levenswijsheid of ervaring van een

moeder en .. grootmoeder   :lachen:

misschien iets te sloganesk, doch diep waar... : vanaf de geboorte begint reeds het verval van het menselijk lichaam, dus.. waarom zich daaraan vastklampen en verval proberen te verdoezelen door make-up, kledij tot zelfs plastische chirurgie ! Met draait enkel zichzelf een (duur) rad voor de ogen.

mochten daarentegen meer mensen oog hebben voor hun innerlijke schoonheid, zou deze wereld er heel anders kunnen uitzien...

Neen, geef mij maar een vrouw van mijn  eigen generatie , doch.. die door eenieder ... 10 jaar jonger wordt ingeschat  :daag:


klootzakken (voorheen Jens)

mijn moto , als je ze van 18 kan krijgen moet je ze van 19 al lopen laten :lachen: boer joél.
bij echte liefde speeld leeftijd geen rol, maar van het konzert  des leven krijgt niemand een program.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Mike

Ik ben 52 jaar en mijn vrouw ook en zijn al 30 jaar gelukkig getrouwd maar als je alleen maar opzoek bent naar die jonge meiden moet je niet verbaast zijn als die (meestal) op je geld uit zijn. Ze weten je maar al te vaak om hun vinger te winden. Het is inderdaad leuk om naar te kijken

Kano

 :offtopic: Gelukkig dat de meeste Filipina's geen moeite hebben met leeftijdsverschil. Velen zeggen "Age is just a NUMBER, and young is an ATTITUDE:thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

stijn54

@Rich en Jiggy
Ja dat is wel makkelijk praten; moest mijn vrouw even oud zijn maar ze is het niet. :lachen:
In elk geval in mijn kenniskring is het leeftijdsverschil bij de meesten meer dan 10 jaar.
Juliie gaan toch niet zeggen dat dit toeval is?
Spijtig dat dat daar geen cijfers over bestaan.
Groeten

josv

Citaat van: stijn54 op maandag 20 februari 2012, 09:39:05
@Rich en Jiggy
Ja dat is wel makkelijk praten; moest mijn vrouw even oud zijn maar ze is het niet. :lachen:
In elk geval in mijn kenniskring is het leeftijdsverschil bij de meesten meer dan 10 jaar.
Juliie gaan toch niet zeggen dat dit toeval is?
Spijtig dat dat daar geen cijfers over bestaan.
Groeten

Stijn54 wat probeer je nu in godesnaam te bewijzen ??? Misschien zegt het wel meer over jouw "kennissenkring" dan over de gemiddelde belg/nederlander die met een filippijnse is getrouwd.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....