Belang van het leeftijdsverschil

Gestart door stijn54, vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: stijn54 op maandag 20 februari 2012, 10:13:45
Mijn stelling is:  Moest er een wet zijn dat het leeftijdsverschil max 5 jaar mag zijn er veel minder huwelijken zouden zijn met buitenlanders.
Een wet waar: Belgie, Nederland of de Filipijnen. Volwassen mensen zijn voor zichzelf in staat een beslissing te nemen of een leeftijdsverschil tussen 2 partners wel of niet werkt in een relatie. Dat jij daar een andere kijk en mening op na houdt, prima dus, maar ga niet zeggen dat een groter leeftijdverschil als .. jaren not done is. Ik heb het prima naar mijn zin met mijn vriendin en zij met mij ondanks het volgens jouw stelling groot lijftijdsverschil.

Amice

Citaat van: Ketelbinkie op maandag 20 februari 2012, 10:51:12
Citaat van: stijn54 op maandag 20 februari 2012, 10:13:45
Mijn stelling is:  Moest er een wet zijn dat het leeftijdsverschil max 5 jaar mag zijn er veel minder huwelijken zouden zijn met buitenlanders.
Een wet waar: Belgie, Nederland of de Filipijnen. Volwassen mensen zijn voor zichzelf in staat een beslissing te nemen of een leeftijdsverschil tussen 2 partners wel of niet werkt in een relatie. Dat jij daar een andere kijk en mening op na houdt, prima dus, maar ga niet zeggen dat een groter leeftijdverschil als .. jaren not done is. Ik heb het prima naar mijn zin met mijn vriendin en zij met mij ondanks het volgens jouw stelling groot lijftijdsverschil.

Nou vertel op Stijn,stort je hart maar uit hier.  :jajaja:
Dus als ik je goed begrijp zijn er nog geen regels genoeg die jou niet laten leven maar wil je geleefd worden.
Je bent zelf dus niet mans genoeg om een juiste leeftijds partner te zoeken daar dien jij regels voor te hebben. :weetikniet:

Ik ben het met Rich eens, ik woon hier en er loopt hier wat rond, daar mogen ze in nederland en belgie lekker over dromen en er sikkeneurig van worden omdat ze het daar niet zo voorhanden hebben en indien wel zo, dan is het handen af en not done want je bent met meer dan 5 jaar leeftijdsverschil klaarblijkelijk al een ouwe viezerik, die uit is op een groen blaadje.

Nou, dan zijn ze maar zo krampachtig daar in de aan hen opgelegde regels en sociale controle, ik pas ervoor.
Daarnaast is het ook nog eens zo dat indien de jongere meiden het zelf geen probleem vinden, wie is Stijn dan wel om daar iets op tegen te hebben?
Ook oudere vrouwen kosten geld, en ik bepaal zelf wel hoe en aan wie ik mijn geld wens te besteden.

Nog even een toevoeging aan de statistieken hier. Er zijn beduidend meer vrouwen dan mannen hier, zelfs 4 vrouwen op 1 man.
Het is allemaal gods werk, dus wie ben ik om me daar tegen te verzetten. :happy2:



Oef ik heb gezegd.

:hoedjeaf:
:benweg:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ladgar

Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:22:15


Nog even een toevoeging aan de statistieken hier. Er zijn beduidend meer vrouwen dan mannen hier, zelfs 4 vrouwen op 1 man.


Dat is wel prietpraat,
zoals overal ter wereld worden er op de filippijnen statistisch 105 jongens geboren per 100 meisjes.
Daar de levensverwachting van vrouwen hoger is dan mannen, zijn er uiteindelijk in landen met verouderde bevolking zoals BE en NL veel meer vrouwen dan mannen.
In de filippijnen is er een jonge bevolkingpiramide , en speelt de invloed van de langere levensverwachting voor vrouwen minder . Aldus is er daar een evenwicht tussen mannen en vrouwen, terwijl er juist in BE en NL een groot overschot is aan (oudere) vrouwen.

callebaut

Nog even een toevoeging aan de statistieken hier. Er zijn beduidend meer vrouwen dan mannen hier, zelfs 4 vrouwen op 1 man.
Het is allemaal gods werk, dus wie ben ik om me daar tegen te verzetten. :happy






                                                    :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :thumb:

bigfoot12345

Het kan wel zijn dat er op de fillipijnen meer jongens geboren worden maar als ik dat daar zo allemaal zie denk ik dat de helft van die jongens gay zijn dus ...

josv

Citaat van: ladgar op maandag 20 februari 2012, 11:30:42
Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:22:15


Nog even een toevoeging aan de statistieken hier. Er zijn beduidend meer vrouwen dan mannen hier, zelfs 4 vrouwen op 1 man.


Dat is wel prietpraat,
zoals overal ter wereld worden er op de filippijnen statistisch 105 jongens geboren per 100 meisjes.
Daar de levensverwachting van vrouwen hoger is dan mannen, zijn er uiteindelijk in landen met verouderde bevolking zoals BE en NL veel meer vrouwen dan mannen.
In de filippijnen is er een jonge bevolkingpiramide , en speelt de invloed van de langere levensverwachting voor vrouwen minder . Aldus is er daar een evenwicht tussen mannen en vrouwen, terwijl er juist in BE en NL een groot overschot is aan (oudere) vrouwen.

:offtopic: :offtopic:  :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Fail_over

Net even gechecked: No hon, the age gap don't bother me, even our relationship is stronger".

Wij schelen 15 jaar. Maar geen van beidde heeft daar tot op vandaag een probleem mee ondervonden. Kijk, als je op je 45ste al zo stram als een eik bent waardoor je je Pinay niet kunt vergezellen in een dansje op straat tijdens de carnavals optocht gaat er toch iets scheefs komen.

@ Amice
daar mogen ze in nederland en belgie lekker over dromen en er sikkeneurig van worden

Gisteren bij de optocht toch frisse meiden langs zien komen, jammer dat die na hun 21ste uitgroeien tot de algemene veestapel. Met name molenpaarden.

Dezelfde discussie over het leeftijdsverschil is de keuze voor een Pinay met of zonder kids.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Citaat van: ladgar op maandag 20 februari 2012, 11:30:42
Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:22:15


Nog even een toevoeging aan de statistieken hier. Er zijn beduidend meer vrouwen dan mannen hier, zelfs 4 vrouwen op 1 man.


Dat is wel prietpraat,
zoals overal ter wereld worden er op de filippijnen statistisch 105 jongens geboren per 100 meisjes.
Daar de levensverwachting van vrouwen hoger is dan mannen, zijn er uiteindelijk in landen met verouderde bevolking zoals BE en NL veel meer vrouwen dan mannen.
In de filippijnen is er een jonge bevolkingpiramide , en speelt de invloed van de langere levensverwachting voor vrouwen minder . Aldus is er daar een evenwicht tussen mannen en vrouwen, terwijl er juist in BE en NL een groot overschot is aan (oudere) vrouwen.

Ja leuke gegevens maar eveneens niet gemaatstaaft, dus kan dat ook afgedaan worden als prietpraat uiteraard.
Voorlopig hebben mannen hier aanbod genoeg, dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.  :jajaja:

:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Fail_over op maandag 20 februari 2012, 11:45:43
Gisteren bij de optocht toch frisse meiden langs zien

Straks stroom hier de universiteit weer leeg..... Het blijft een leuk uitzicht !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Fail_over

Citaat van: josv op maandag 20 februari 2012, 11:56:14
Het blijft een leuk uitzicht !

Idd, ik mis m'n plekkie in QC op de veranda wel eens,  :floet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......