Belang van het leeftijdsverschil

Gestart door stijn54, vrijdag 17 februari 2012, 15:23:09

Vorige topic - Volgende topic

ladgar

Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:46:45


Ja leuke gegevens maar eveneens niet gemaatstaaft, dus kan dat ook afgedaan worden als prietpraat uiteraard.
Voorlopig hebben mannen hier aanbod genoeg, dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.  :jajaja:

:lachen:

Mannen hebben zeker aanbod genoeg , en niet alleen van meisjes.
De streek van de pagsanjan rapids is er ook genoeg aanbod van jongetjes van 10 jaar , dus ook ..

Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:46:45
dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.  :jajaja:

Amice

Ik ken het gebied niet die je noemt,dus daar wil ik van af wezen.
Waar ik op doel is uiteraard de volwassen jonge meiden van 18 en ouder en ook daar niet onder.
Waarbij ik ook meteen de opmerking maak dat in de door jou genoemde leeftijd het zeker niet vrijwillig is en er ook niet bewust door betrokkene voor gekozen wordt.

Zo ook niet door de demente oude vrouw op leeftijd ouder dan of in ieder geval niet jonger dan 5 jaar dan de man.

Waarmee ik maar wil aangeven dat uitzonderingen de regel bevestigen.

:hoedjeaf:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

innka3

Citaat van: Fail_over op maandag 20 februari 2012, 11:45:43

Gisteren bij de optocht toch frisse meiden langs zien komen, jammer dat die na hun 21ste uitgroeien tot de algemene veestapel. Met name molenpaarden.

:offtopic: maar nu een foto van je vrouw,schrijf het gewicht en maten er op en over 3 jaar doe je het zelfde.
geluk er mee :biggrinn: :hoedjeaf:

ladgar

Citaat van: Amice op maandag 20 februari 2012, 11:46:45
Ja leuke gegevens maar eveneens niet gemaatstaaft, dus kan dat ook afgedaan worden als prietpraat uiteraard.


Hier is dan de 'maatstaving'

http://www.indexmundi.com/philippines/demographics_profile.html

Digos


Belang van het leeftijdsverschil

Ik begrijp niet goed wat je hier wilt bewijzen, of is het jaloezie?

Als je het hebt over belang.....het houd je jong van hart.

In A'pen zeggen ze altijd.....beter twee van 25 dan één van vijftig.  :lachen: (grapje)

Maar toch we leven als gewoon koppel met ze'n ups and downs (net als met de molenpaarden) maar we zijn twee handen op één buik als het er op aankomt.

Wij hebben totaal geen probleem met het leeftijdsverschil......maar buitenstaanders wel, maar daar trekken we ons al lang niks meer van aan, kijken ze maar effe een andere kant op.

Cijferkes ga ik hier nie posten....vind ik kak in pakskes.

Wat telt is de relatie tussen beide, met 25 jaar verschil, had ik het maar eerder geweten.

@ stijn.....wat is het verschil tussen jullie? Of wat is het probleem juist?


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

vvjoris

Citaat
http://www.indexmundi.com/philippines/demographics_profile.html

http://www.indexmundi.com/belgium/demographics_profile.html

Vergelijk eens die cijfers...echt wel confronterend....hier zijn we dus gemiddeld 20 jaar ouder

Is het leeftijds verschil niet vooral een kwestie van maturiteit? Ik denk dat ze in  :smiley-philippines: wat meer (moeten) bezig zijn met struggle for life zodat ze automatisch sneller volwassen zijn. Janice is 20 jaar jonger als mij, maar zeker even matuur, maar ja ik ben een man é, die blijven kind tot hun 40ste, zodat we mentaal eigenlijk even oud zijn....

Ik moet wel toegeven dat het niet onaangenaam is dat ze een mooi lichaam heeft.... in mijn ogen, maar dat is allemaal subjectief é....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Citaat van: innka3 op maandag 20 februari 2012, 13:37:19
Citaat van: Fail_over op maandag 20 februari 2012, 11:45:43

Gisteren bij de optocht toch frisse meiden langs zien komen, jammer dat die na hun 21ste uitgroeien tot de algemene veestapel. Met name molenpaarden.

:offtopic: maar nu een foto van je vrouw,schrijf het gewicht en maten er op en over 3 jaar doe je het zelfde.
geluk er mee :biggrinn: :hoedjeaf:


Molenpaarden, gewicht, maten, veestapel, geluk ermee.  :denk: :ikkeniebegrijp:   

Wat bedoel je met "geluk er mee" Innka?
Rich de Nederbelg.

Ketelbinkie

Citaat van: josv op maandag 20 februari 2012, 11:56:14
Citaat van: Fail_over op maandag 20 februari 2012, 11:45:43
Gisteren bij de optocht toch frisse meiden langs zien

Straks stroom hier de universiteit weer leeg..... Het blijft een leuk uitzicht !
Om nog maar te zwijgen van al het moois wat groeit en bloeit en werkzaam is als saleslady in een mall.

Digos


Mooi verwoord ketelbinkie.

Live is simpel......but keep it it simpel zonder je nuchter verstand te verliezen uiteraard.


LIVE ONCE - LIVE IT

jiggy

Citaat van: stijn54 op maandag 20 februari 2012, 10:13:45
Mijn stelling is:  Moest er een wet zijn dat het leeftijdsverschil max 5 jaar mag zijn er veel minder huwelijken zouden zijn met buitenlanders.

MIJN STELLING : Mocht er een wet zijn die aan bepaalde westerse mannen verbod oplegt een relatie of huwelijk aan te gaan onder de leeftijd van .. jaar, het zou op de Filippijnen ook rustiger toeven zijn  :lachen: :lachen:

neen , ernstig.. mijn voorstel is al even utopisch en krankjorum als het jouwe...

zoals ik reeds schreef komt het hier op neer :

iemand van 20 en 40 behoren m.i. tot een andere generatie..
wanneer diezelfde personen 40 en 60 zijn... zijn ze beiden volwassen en normaliter ook geestelijk ontwikkeld..
bij 60 en 80 .. zijn ze in de herfst van hun leven, en dus .. generatiegenoten...