Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Rich de Nederbelg.


Rich

juist  :thumb:  en in de verte Mactan airport.

Mijn vrouw woonde destijds langs deze weg en ook het schooltje van haar broer is daar gevestigd.
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Ik blijf het leuk vinden dit spelletje. Het is als een virtuele rondreis en speurtocht door de Phils en je geografische kennis van de Phils gaat er goed op vooruit. Ik ken de :smiley-philippines: als mijn broekzak ondertussen  :lachen: Nou hier de volgende dan. Dit zal iemand op het forum vast wel herkennen dus ik wacht nog even met de hint te geven.

opinie

Citaat van: Rich op woensdag 24 januari 2018, 15:03:54
en in de verte Mactan airport.

Ik dacht even dat het de luchthaven van Mactan was maar vond de achtergrond te open.
De luchthaven is momenteel ook een bouwwerf.

Situatie ong. 9 aug 2017
https://www.youtube.com/watch?v=zD8f00r-KMU
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

joost


TheDolphin

Jawel Joost gefeliciteerd je hebt de plaats geraden. De ferry terminal.  :hoedjeaf:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

joost


Hallo.
Dit was puur gokken/zoeken. Ik had bij google "supercat terminal "ingetikt en toen bij afbeeldingen gekeken. Daar zag ik 'n foto met op de achtergrond het groene dak. Ik heb toen op google earth gekeken. Ik kwam wel in Bacolod maar kon de terminal niet vinden dus toen heb ik maar gezegd dat het Bacolod is. Zo ben ik aan mijn antwoord gekomen. Over de link Herbie.  Ik heb al eerder foto's gepost van mijn eigen vakantie foto's . Daar werd nooit over 'n ink gesproken. 

Groeten.

Joost.

Herbie

Het gaat er over Joost, als je de link post, dan weet iedereen dat je het gevonden hebt. Anders blijf het maar een gokspelletje. Maar toch :congratualtionsis0: had er mij al zot op gezocht.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.