gisteren interview schijnhuwelijk namen geen bewijzen aan

Gestart door stef boss, zaterdag 20 december 2014, 12:05:50

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

Ik heb gisteren een telefoontje van de politie gehad ze wouden mij zeer dringend interviewen ivm schijnhuwelijk ze hadden op donderdag 18/12/2014 opdracht gekregen om mij te interviewen en dit over te maken aan de procureur des konings nog voor 22/12/2014 ik had een map bij met al onze hotelreservaties vliegtuigtickets en fotos wou dat af geven als bewijs aan de politie maar die wouden dat niet aan nemen ze hebben enkel fotokopies genomen van een paar fotos kan ik de bewijzen nog persoonlijk gaan afgeven op het parket en zeggen dat de politie ze niet wou aan nemen

Ik vermoed dat dit interview zo vlug moest gaan omdat onze visum aanvraag is gedaan op 25/12/2014 en DVZ moet binnen 6 maanden beslissen over het visum gezinshereniging
heeft er iemand zijn vrouw toch nog visum gekregen na dit

Amice

Citaat van: stef boss op zaterdag 20 december 2014, 12:05:50
Ik heb gisteren een telefoontje van de politie gehad ze wouden mij zeer dringend interviewen ivm schijnhuwelijk ze hadden op donderdag 18/12/2014 opdracht gekregen om mij te interviewen en dit over te maken aan de procureur des konings nog voor 22/12/2014 ik had een map bij met al onze hotelreservaties vliegtuigtickets en fotos wou dat af geven als bewijs aan de politie maar die wouden dat niet aan nemen ze hebben enkel fotokopies genomen van een paar fotos kan ik de bewijzen nog persoonlijk gaan afgeven op het parket en zeggen dat de politie ze niet wou aan nemen

Ik vermoed dat dit interview zo vlug moest gaan omdat onze visum aanvraag is gedaan op 25/12/2014 en DVZ moet binnen 6 maanden beslissen over het visum gezinshereniging
heeft er iemand zijn vrouw toch nog visum gekregen na dit

Er zal iets met de data's aan de hand zijn die je hier schrijft anders hebben ze nog tijd genoeg.

Het feit dat ze geen bewijsmateriaal annemen wil niet zeggen dat het perse negatief hoeft te zijn, integendeel.

De politie zal hun eigen verhaal met ervaringen indienen bij DVZ en dat kan dus ook non verbaal zijn, daar heb je geen bewijzen voor nodig.
Ook overmatig andringen op bewijsmateriaal kan daarbij ook negatief uitpakken want dan ligt het er te dik bovenop voor ze.

Het is dus gewoon vertrouwen op je eigen relaas die je daar gehouden hebt en daar kun je zelf het beste over oordelen of dat goed gegaan is of niet.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: stef boss op zaterdag 20 december 2014, 12:05:50
Ik heb gisteren een telefoontje van de politie gehad ze wouden mij zeer dringend interviewen ivm schijnhuwelijk ze hadden op donderdag 18/12/2014 opdracht gekregen om mij te interviewen en dit over te maken aan de procureur des konings nog voor 22/12/2014 ik had een map bij met al onze hotelreservaties vliegtuigtickets en fotos wou dat af geven als bewijs aan de politie maar die wouden dat niet aan nemen ze hebben enkel fotokopies genomen van een paar fotos kan ik de bewijzen nog persoonlijk gaan afgeven op het parket en zeggen dat de politie ze niet wou aan nemen

Ik vermoed dat dit interview zo vlug moest gaan omdat onze visum aanvraag is gedaan op 25/12/2014 en DVZ moet binnen 6 maanden beslissen over het visum gezinshereniging
heeft er iemand zijn vrouw toch nog visum gekregen na dit

Het feit dat je met "hopen bewijsmatriaal" komt aandraven kan er op wijzen dat je je onzeker voel en dat je verwacht dat er strond aan de knikker is . Op zo'n intervieuw is het best kalm en  eerlijk te blijven en enkel bewijzen aanvoeren indien ernaar gevraagt wordt  :weetikniet: . Uiteraard kan het bewijsmatriaal nog goed van pas komen ,moest het eventueel tot een rechtzaak komen  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

nils


Het belangrijkste lijkt mij inderdaad om gewoon rustig te blijven en dat je alleen dingen zegt waarvan je zeker weet die waar zijn.
Alleen heb ik idee dat ze soms iets te veel James Bond hebben gekeken, want ze noemen zichzelf dan ook "cel schijnhuwelijken".

Hier een nota hoe het er aan toe gaat.
http://www.de8.be/downloads/opinie/nota_schijnhuwelijken.pdf

stijn54

Bij mij was het wel mijn tweede huwelijk. Het verslag van de politie eindigde dat er niets op wees dat het om een schijnhuwelijk gaat. De DZ heeft van het poliieverlsag geen woord gezegd in haar motivatie en het advies van de Belgische ambassade opgevolgd wat negatief was.

Ronny55

Citaat van: stijn54 op maandag 22 december 2014, 03:55:13
Bij mij was het wel mijn tweede huwelijk. Het verslag van de politie eindigde dat er niets op wees dat het om een schijnhuwelijk gaat. De DZ heeft van het poliieverlsag geen woord gezegd in haar motivatie en het advies van de Belgische ambassade opgevolgd wat negatief was.


Tja, het advies van de ambassade is van veelal van doorslaggevende aard. Daar diend het intervieuw bij de aanvraag van je LC voor, zoals ik al eerder berichte , de LC zal niet geweigerd worden daar heeft het gesprek geen invloed op, edoch achetraf bij de registratie in  :belgiesmiley: speelt het wel een grote (te grote) rol.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.