Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Puerto Galera

Gestart door PHwaarde, zondag 8 mei 2011, 09:46:02

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: bruno13 op donderdag  9 juni 2011, 03:36:08
puerto galera
heb nu al verschillende plaatsen gezien en deze zal het minst bijblijven
sabang   strand is niets,vuil,wel enkele mooie hotels,uitgangsleven s avonds,als je een duiker bent dat is de place to be
white beach,,, wit strand,,,,als je gaat zonnen kom je vele verkopers tegen,hotels niet indrukwekkend,restaurants,sommige heel goedkoop maar eten viel toch tegen,s avonds zijn alle bars aan het strand omgetoverd in a gay world,,,,overal zijn er gay shows,,voor 1 keer te zien ok maar,,,,,ik dacht dat ik op gay beach was  travestieten,,,,
dit was mijn minste trip heb er 6 dagen geweest ,geef mij maar coron of bohol etc
grtjs bruno

Ik zit zelf altijd wel in Sabang, klopt daar is geen goed strand, White Beach is mooi strand, maar daar zit ik liever ook niet in hotel, restaurants zijn daar vergeleken met Sabang een stuk minder.
Het eiland is zelf prachtig, maar waarschijnlijk ben jij op 1 plek gebleven.
Daarom vroeg ik ook wat je graag wilde doen daar.
Kijk, ik hou wel van een biertje en beetje slap ouwehoeren, biljartje, ga maar door, daar is Sabang prima geschikt voor.
Heb er wel eens discussies over gehad hier met Phille, die vind White Beach weer leuker, vraag me nu echter wel af of die men een vrouw is getrouwd  :haha:

Phille

Citaat van: Robert op donderdag  9 juni 2011, 18:56:12
Heb er wel eens discussies over gehad hier met Phille, die vind White Beach weer leuker, vraag me nu echter wel af of die men een vrouw is getrouwd  :haha:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Ik kan je garanderen dat ze op en top vrouw is, helaas zal je mij op mijn woord moeten geloven ... kzou niet eens weten hoe ik het zou kunnen bewijzen, iemand een suggest :denk:

Het klopt wel dat he gay gehalte bij het bar personeel vrij hoog is, maar ik stoor mij daar niet aan; is met z'n momenten zelfs fun! Om nu te zeggen dat dit van White Beach een gay beach bij uitstek maakt vind ik nu toch weer wat overdreven.

Dat ene event is dan ook maar één keer per jaar, de drie keer dat ik er was heb ik buiten het bar-personeel niet bepaald veel gay's gezien zenne, of ben ik misschien open-minded en stoort mij dat allemaal niet en heb er dus geen oog voor; kan ook  :weetikniet:


balikbayan

Who cares als je maar lol hebt met wie maak je zelf uit  :weetikniet:

Maar ik hoor weer tot de jongere oudere / oudere jongere net wat je wil

Doet me wel denken aan de reclame met die gasten die op een cruise gaan om chicks te scoren en zonder het te weten op gay cruise schip terechtkomen  :confused2: