Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

kindje in de fillipijnen

Gestart door Memootje, zondag 26 april 2015, 16:13:25

Vorige topic - Volgende topic

Memootje

het gesprek van ons op facebook ging al een beetje vreemd,ze vroeg eerst of ik om een gunst aan mijn broertje wilde vragen en dat ze mij iets moest vertellen.
daarna vroeg ze of mijn broertje haar geld wilde geven voor het feest.
op mijn vraag hoeveel dan duurde het haar 2 dagen om te antwoorden,ze begon ineens over mijn neefje zijn eerste tandjes.
ik zei nu moet je niet van onderwerp veranderen hoeveel wil je dat ik vraag aan mijn broertje.
ze bood haar excuus aan dat ze het niet graag doet om geld vragen en gelijk met de mededeling dat het om 600 euro gaat.
ik schrok en zei dat ga ik niet vragen aan mijn broertje hoor,dat is veel te veel..mijn antwoord was ook dat zij hem moest vragen of hij wat wilde doneren voor zijn eerste verjaardag.
hun zijn de ouders..ja sorry zei ze vergeet dat ik het gevraagd heb en dat mijn broertje zelf moest weten hoeveel hij wilde geven.

volgens haar had mijn broertje al gezegd dat als K iets nodig heeft ze het hem moest laten weten.

Het gaat ook vooral om de imago van de familie vermoed ik zo..als ze een groot feest geven wat door n buitenlander bekostigt word.
ik vind het ook zo vreemd ze woont in quezon city en werkt in manila,haar moeder is net terug uit de province met haar zoontje waar ze op bezoek waren bij oma,ze had hem toen 2,5 maand niet gezien.
nu vertelt ze dat ze ook niet meer in quezon city woont maar in manila met een co worker huren ze een huisje/appartement vlak bij haar werk omdat ze zoveel tijd en geld kwijt was aan reizen.
ik zeg maar dat kost toch ook geld iets huren? ze zegt valt mee het is ongeveer net als dat ik met reisgeld kwijt was.
ik heb gekeken maar volgens mij is het een half uur rijden 12 km staat er,nu weet ik niet of dat met de bus of auto is,dat valt toch wel mee een half uur rijden maar dat ze dan ervoor kiest niet bij haar kind te wonen en hem maar 1x in haar vrije dag te zien..bizar..
ik voel me wel een beetje bedonderd ja,dat ze 600 euro durft te vragen,ze zegt ook constant je bent zo aardig..tja dat ben ik ook wel maar daar moet je geen misbruik van maken.
haar broertje woont nog thuis en werkt,moeder past dan op baby en zelf werkt ze veel.als ik foto,s zie op facebook zie ik wel een mooi huisje,voor de baby word goed verzorgt.

ze is zelf een aardig meisje,eerder ook verlegen ik vraag mij af ze zo,n groot bedrag ook van haar familie moest vragen? van haar moeder en zus bv ik durf het niet te vragen.

Baron

 :hoedjeaf:

Memootje schrijft:
...  het gesprek van ons op facebook ging al een beetje vreemd,ze vroeg eerst of ik om een gunst aan mijn broertje wilde vragen en dat ze mij iets moest vertellen.
daarna vroeg ze of mijn broertje haar geld wilde geven voor het feest.
op mijn vraag hoeveel dan duurde het haar 2 dagen om te antwoorden,ze begon ineens over mijn neefje zijn eerste tandjes.
ik zei nu moet je niet van onderwerp veranderen hoeveel wil je dat ik vraag aan mijn broertje.
ze bood haar excuus aan dat ze het niet graag doet om geld vragen en gelijk met de mededeling dat het om 600 euro gaat.
ik schrok en zei dat ga ik niet vragen aan mijn broertje hoor,dat is veel te veel..mijn antwoord was ook dat zij hem moest vragen of hij wat wilde doneren voor zijn eerste verjaardag.
hun zijn de ouders..ja sorry zei ze vergeet dat ik het gevraagd heb en dat mijn broertje zelf moest weten hoeveel hij wilde geven.

-Ja, 600 euro voor een doopfeest en dan nog misschien de helft voor een eerste jaar verjaardag. Dat is 900 euro. misschien kan je het afronden op 1000 euro, zeg maar 50.000 peso op het moment.
Ze vraagt niet graag om geld en zegt in een adem erbij 600 euro.

-Memootje zegt dat is veel, dat is veel te veel. Als antwoord zegt de moeder dan of er nog wat extra bij kan voor de eerste verjaardag.

-Broer moest zelf maar weten hoeveel hij wilde geven. Ook mooi. broer moet niet zelf weten OF hij iets wil geven, maar hoeveel. Men gaat er van uit dat er geld komt. En alles is meegenomen. Zet je hoog in (600 plus donatie voor verjaardag) dan is de kans dat je wat meer krijgt hoger. Maak je geen zorgen, 200 wordt ook ge-accepteerd, en wordt zwaar voor bedankt, zodat de deur voor een volgend verzoek open blijft.

-volgens haar had mijn broertje al gezegd dat als K iets nodig heeft ze het hem moest laten weten.
Ja? waarom vraagt ze het hem zelf dan niet, als ie al gezegd heeft dat ze het maar hoefde te laten weten.

-Het gaat ook vooral om de imago van de familie vermoed ik zo..als ze een groot feest geven wat door n buitenlander bekostigt word.
Juist memootje, zo groot mogelijk, geeft veel status. Dat dan ook in de toekomst (verjaardagen, geld lenen bij haar want ze krijgt toch (maandelijks?) geld van een superrijke, want iedere blanke is superrijk en men pocht graag, dus weer die val voor henzeldf die ze zelf opzetten). Veel opscheppen, zodat veel van hen verwacht wordt, dus dat ze een val voor zichzelf opzetten, realiseren ze zich niet!

-Ik vind het ook zo vreemd ze woont in quezon city en werkt in manila,haar moeder is net terug uit de province met haar zoontje waar ze op bezoek waren bij oma,ze had hem toen 2,5 maand niet gezien.
nu vertelt ze dat ze ook niet meer in quezon city woont maar in manila met een co worker huren ze een huisje/appartement vlak bij haar werk omdat ze zoveel tijd en geld kwijt was aan reizen.
ik zeg maar dat kost toch ook geld iets huren? ze zegt valt mee het is ongeveer net als dat ik met reisgeld kwijt was.
ik heb gekeken maar volgens mij is het een half uur rijden 12 km staat er,nu weet ik niet of dat met de bus of auto is,dat valt toch wel mee een half uur rijden ......
Nu memootje, wat deze Filipina dit zou best eens kunnen kloppen, dat is eigenlijk het eerste dat ik zonder meer geloof. Voor reizen van manila naar Quezon City moet je toch minstens een uur, in drukke tijden ook anderhalf rekenen. Nochmaals, mijn "freule" gaat vaker van Manila naar Quezon City om haar familie en haar oude classmates-vriendinnen te bezoeken, feestje etc. Een enkele rit kost dan toch, afhankelijk van waar in QC, en met welk vervoer (jeepney, de stadstrein LRT of FX taxi busje of de grote bus) minimaal 60 tot al gauw 100 peso en iets erboven. Vaak is het reizen ook nog een combinatie, bv jeepney tot LRT station, dan weer een jeepney in QC nadat je uit de trein stapt, en dan 1-2 rides (dis 1-2 x betalen). En ook nog vaak met de fiets en bromfiets taxi vooor het laatste stuk.
Zij huren natuurlijk geen huisje of appartement. haha. Zij huurt of een bedspace in een boardinghouse, kost allergoedkoopst PER DAG (boven de hoerenbar LA cafee) 100 peso. Om de hoek al 150 peso. 250 peso kan ook best nog. Per nacht dus!  Misschien doet ze met een samen en huren ze een kamertje, met hun twee-en, die beginnen bij 1500 peso per maand  plus wat electricity en zo paar honderd peso per maand. Voor de " fan" (ventilator)
Wat zij zegt te doen, is heel normaal in de Filipijnen, zeker in zo een mega stad als Metro Manila, waar Manila een kleine stad is met 1 million mensen en Quezon City de grootste met 2 million mensen. En dan zijn er nog een 10-tal steden in Metro Manila (Marakina, Tondo, Pasay, Paranague etc.) Ze sparen daarmee ´n kleine 3 uur reizen per dag mee uit, plus 150-200 peso kosten per dag. Vergeet ook niet dat werken in de PH meestal 12 uur per dag zijn, of meer. Een baan van "slechts" 10 uur is een matsbaan. Ook werken velen ook 6 en zelfs 7 dagen in de week, met 1 of 2 vrije dagen per maand. Ook de prostituees leven vaak zo, op een kamertjeof een boarding space, geld verdienen in de bar en opsturen naar de familie. Vaak kleine bedragen, 300 peso (=6 euro) naar "oma" want oma heeft ge-sms dat er geen melk meer is voor de baby en ook geen rijst.
Dat ze haar eigen kind zo weinig ziet is heel normaal in de PH. Dit is voor mij ook (nog altijd) een van de grote raadsels van de Filipino´s. Ik ben er zeker van dat als de moeder de kans kreeg zij graag voor 2 jaren of meer, zonder vakantie! in bv Dubai, Singapore Maleisie enz zou gaan werken. Ook echtgenotes, koppels, die mekaar een keer in de 2-3 jaar zien, slechts een maandje bij elkaar zijn. Volstrekt normaal! Vaak hebben beiden dan wel "iets erbij". Tja, cultuur verschillen. Probeer het door de bril van de Filipino te zien en te be-oordelen.

-ik voel me wel een beetje bedonderd ja,dat ze 600 euro durft te vragen,ze zegt ook constant je bent zo aardig..tja dat ben ik ook wel maar daar moet je geen misbruik van maken. Haar broertje woont nog thuis en werkt,moeder past dan op baby en zelf werkt ze veel.als ik foto,s zie op facebook zie ik wel een mooi huisje,voor de baby word goed verzorgt.
Nu, memootje, dan zijn het toch al de ietsje beter gesitueerden. Niet de echt armen, die op straat leven, of in de squatter areas of wat er tegenaanzit. Normaal leeft men in een leuk huisje wel met meer dan 2-3 volwassenen en 1 baby. Want leuke huisjes zijn voor 3/4 niet weggelegd. Niet als gekocht,, niet als gehuurd.
Dat vragen om geld is ook heel gewoon, en omdat het om een blanke gaat, vraagt men natuurlijk de hoofdprijs. Bezint eer ge begint !!! Dus eer ge begint met geld te sturen !! en zeker dat soort bedragen !!
Dat ze je aardig vindt, ja zeker! eerstens ben je dat naar hen toe, tweedens ben je de deur waardoor het geld moet komen, ben je de manier om met je broer in kontakt tekunnen blijven. En dan ...  er zijn er die kunnen me vreten maar die blijven toch aardig tegen me. Want over een jaar kunnen ze het nog eens proberen. Die deur gooi je niet dicht. En natuurlijk is het (weer) de cultuur om nooit iemand te kwetsen of te beledigen.

-Ze is zelf een aardig meisje, eerder ook verlegen ik vraag mij af ze zo,n groot bedrag ook van haar familie moest vragen? van haar moeder en zus bv ik durf het niet te vragen.
Heeft ook geen zin om haar dat te vragen, het is gewoon zo. En niet alleen zus en broer en moeder, vermoedelijk nag wat tantes, attes en bakla´s en andere wijzen uit hun omgeving. Waarom denk je dat je 2 dagen op antwoord moest wachten voordat je een bedrag werd genoemd? Dat werd eerst besproken en van alle kanten bekeken. Je kunt er zeker van zijn die vrouw staat onder geweldige druk. Vraag dit, doe dat. Vraag of hij (je broer) komt, ook zullen ze je al spoedig jou uitnodigen. En geloof maar, wat zullen ze je verwennen!! En aardig zijn. En de mooi gewassen baby in je armen stoppen. Proberen ze zelfs bij mij. Dat noemen ze bounding. dat je je er (in meer of mindere mate) aan gaat hechten, in je hart sluit. Des te meer hulp en medeleven (= geld) kunne ze verwachten. Voor dat ie 6 is zal er gezegd worden ZIJ gaan een studiefonds oprichten, broer (van de moede)r en zus en nog iemand stopt er maandelijks wat in, of jullie niet mee willen doen. Jij, je broer (de veronderstelde vader, mischien opa en oma dus jouw ouders).
Dan komt iemand die wat meer van onze landen weet met het begrip kindergeld. Dat moet broer aanvragen. Dan moet ie wel het kind als het zijne accepteren. Lange dure procedure waarvoor het geld van jullie moet komen. Dit is echt een gebed zonde ende. je / jullie zullen de rest van je leven worden gevraagd voor donaties (voor het verjaardagsfeest) schoolgeld, private school, boeken, schooltas enz enz. Zonder ook maar zicht te hebben of het überhaupt wel klopt. Want een rekening schrijven in ruil voor een tip doet zelfs het scholhoofd en de arts wel!

Daarom dus: zoek uit of dat kind echt van je broer is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :atyourservice:

Tja, en hoe krijg je nu materiaal voor een DNA test? Vanuit NL (Belgie?).

Misschien is het nog het beste open en bloot te zijn. Als jij nu als enige kontakt houdt met de Filipijnse familie. dan zeg je dat je maar heel weinig kunt geven omdat je niks hebt. En dat je broer en andere familie leden zeggen (juist, geef hen de schuld, nooit zeggen dat het van jezelf komt) dat ze zekerheid willen hebben en dus dat ze wat moeten opsturen voor een DNA test. Geef ze volledig gelijk in al hun tegenwerpingen maar hou voet bij stuk, die anderen willen anders helemaal niks geven, jij hebt niks, en ... waarom is het zo een probleem iets op te sturen als alles de waarheid is. Dat alles voordat er ook maar sprake van zal zijn om geld te sturen of een maandelijkse bijdrage. Het doopfeest kunnen ze al uitstellen tot de eerste verjaardag, dan hebben ze een feest al uitgespaard. Was bij die familie waarbij ik onwel werd op het doopfeest ook zo, samen met 2 andere baby´s en het was tevens het feest voor de eerste verjaardag.

Je merkt toch dat dit jullie tienduizenden euro´s gaat kosten, honderdduizenden als jullie aan hen verzoeken tot steun en donaties blijven voldoen.
Pas ook op voor welke "oficiele papieren" dan ook. In Manila kun je ieder officieel papier, geboorte akte, school diploma, universiteits diploma, ja zelfs eigendomaktes van onroeren goed (titles) ID´s met andere geboortedata, rekeningen van ziekenhuizen, van scholen boeken enz. enz. laten maken, krijgen. Die hebben de voorbeelden op voorraad! Een valse ID kost daar .....   300 peso (=6 euro). Ook foto´s, weinig geloof aan hechten. mooie huisjes en leuke baby´s fotograferen kan iedereen en overal.

Dus geloof niets dat op papier staat, wat van daar komt. Straks zal ie de beste van de klas zijn, krijgt ie vele oorkondes, beste van dit, beste van dat. Wat jammer dat ie niet naar een private school kan, hij is zo intelligent. Rekeningen van (private) scholen, boeken, buitenschoolse activiteiten, zomerklassen, field project. Je hebt geen idee wat er allemaal geld kan kosten, en hoeveel. Ik helaas wel:
jongen 9 jaar: private basic-school 35000 (geen dure, daar begint het bij!) Fieldprojects 12000, schoolbus 20.000, boeken 6000, schooltas en schooluniform en schoenen 4000. Da´s samen 81000 peso = per jaar Dat is wat mij zo invalt. Dan de baon, geld dat de kindeen meekrijgen om wat te eten, en om kleine spullen te kopendie ze nodig hebben voor hun schoolprojecten. Nu, daar is 150 - 200 peso per dag normaal voor, voor de mensen die het kunnen betalen! Dan zit je op 12000 peso per maand zonder gewoon eetgeld, kado´s, zeep en toilet artikelen, de gewone kleding. Een jongen? wil ie beslist dadelijk ook een fiets, in de vakantie eens naar een zwembad enz. Je kunt niet de moeder en de eventuele broertjes en zusjes honger laten lijden.
De freule en ik gaven 5000 per maand. na 2,5 jaar was dat niet meer voldoende (is men aan het geld gewend) en moest het 7500 per maand worden. En we moesten bijdragen aan het studie fonds. (waar vermoedelijk alleen onze bijdrages zouden inkomen), en er moest een laptop( voor ma ) komen omdat de jongen dat al persee nodig had. Toen hebben we gezegd: verrek maar. En sindsdien krijgen ze nog wat kleine Kerstkadootjes. Overigens, wij krijgen nooit !!!! wat, nog geen kerstkaart!

Dus ga je dat doen, dan steun maandelijks een bedrag samen met je broer en evt de rest van de familie (50-100-150 euro per maand) en wees consequent, niets daarboven. Met zijn verjaardag en met kerst nog 50 extra en een tablet chocolade. Overigens stuur nooit geld met de post !! Na een tijdje proberen om meer, extra te krijgen en als je geluk hebt zullen ze je misschien met rust laten. Denk wel van niet, maar toch wat minder.

:atyourservice: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

nils

Memootje, vrouwen voelen dingen vaak beter aan dan mannen en het kan goed zijn dat de familie er een rol in speelt.  :thumb:
Vaak genoeg is juist zo dat familieleden (ooms, tantes, neven nichten etc..) en bekenden bepaalde verwachtingen hebben,
want het is tenslotte een Foreigner baby en vragen wanneer het doopfeest is.
Dit kan behoorlijk wat druk op een verlegen meisje zetten.

De conclusie die jij trekt wordt er niet anders op, want ik vind 600 euro ook veel geld voor een doopfeest.
Als je ziet wat Baron zoal oplepelt, hangt er aan het opvoeden van een kind naar Filippijns ideaal behoorlijk prijskaartje.
Maar voordat je verder de toekomst in kijkt, lijkt mij dat focussen op een DNA test en je broer aanzetten tot het nemen van een minimale verantwoordelijkheid belangrijker.


Ronny55

Echt zielig als ik hier lees hoe sommige zich in alle bochten wringen om maar niet voor hun eigen kind te moeten opkomen. Als ik zo begrepen heb is het kind al bijna 1 jaar oud, dan is er al voldoende tijd geweest voor een DNA test. DNA testen kunnen grensoverschrijdend gedaan worden , moet dan wel een rechtsgeldige test zijn , waar de DNA samples door een officiële instantie worden afgenomen en doorgestuurd.

http://www.easydna.ph/?gclid=CjwKEAjwtMqrBRDwtoehx72vm34SJACl_Un1KRb9TdcZjW7FvOWSTyPQiJY2tnjwYryhi0DsjypI6BoCCg_w_wcB

Of in  :nederlandsevlag:  http://www.easydna.nl/



Legal DNA Testing and Paternity Testing

At easyDNA Philippines we offer legal DNA testing options for those requiring their test results to be used in a court of law. DNA paternity testing can be used to settle many family related legal matters, for example, child custody cases, child support cases, inheritance disputes and immigration applications (visit our DNA immigration testing page for more information about this test).

Test results for your legal paternity test will be sent to you by email within 10 working days after the laboratory has received your DNA samples.

For a test to be fully defensible and court admissible, the testing must follow a strict Chain of Custody procedure. At easyDNA we providestep-by-step instructions on how to conduct and present your results.

Step 1 : How do I order a legal DNA test ?

Using our simple-to-use Order DNA Test page, place your order and process payment. The cost of our legal DNA paternity test is PHP 20,800. Once your order is confirmed a legal DNA kit will be specifically prepared for your case and dispatched to you within 2 working days. Our kit contains everything you will need for the test, including submission forms, sampling instructions and a sampling kit.

Step 2 : Who takes my DNA samples ?

A legal DNA test requires that a neutral third party, usually a medical professional like a doctor, a nurse or a laboratory collect your DNA samples. They are known as Samplers and are responsible for verifying the identity of the parties being tested and their subsequent samples. You are responsible for making an appointment with a registered sampler and paying any related fees.

Step 3 : What do I need to take to a legal DNA test ?

Here is a list of what you will need to take to your Sampler's appointment.

Each person tested must provide two passport size photos showing your full face and wearing no hat.
Each person tested must also provide one original ID document that can be checked to confirm identity when sampling (it is recommended to also photocopy the ID and sign the back of it with your name, signature and date and enclose it with your samples) Example of ID documents: Passport, Full Drivers License, National Identity Card with photo, Armed Forces ID card, Pass card issued by a Government Department or other photo ID.
Certified copy of birth certificate for children tested.
Sampling kit and submission forms as provided by easyDNA in your legal DNA kit.
Step 4: What does the sampler do?

At your appointment, your Sampler will collect DNA cheek cells from all participants on oral swabs, which will be carefully dried and placed in the collection envelopes. He/She will seal and label each sample, ensuring that at no time during the process are the participants to come into contact with them, and send them directly back to our offices in the self addressed envelope provided in the testing kit.

The Sampler will endorse the passport-sized photos you have provided as follows:

   1) "I [Samplers Name] certify that this is a true likeness of ... [person's name]"
   2) Samplers Signature
   3) Date

(For a visual guide on how your samples will be collected visit our sample collection guide page.)

At easyDNA we offer legal DNA testing on all our paternity testing and relationship tests. For more information on our services contact us at info@easydna.ph or by phone.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Baron

 :hoedjeaf:

Ik weet niet op wie je doelt met je opmerking dat sommigen zich in allerlei bochten enz. ....
Mocht het mijn kind zijn, dan zou ik het GRAAG ZELFS steunen. En ik zou er ook als vader (misschien dan wel op afstand) voor het kind willen zijn, proberen dan toch minstens 2 x per jaar er enige weken te zijn. regelmatig een brief of kartje enz.
Maar voor dat alles zou ik wel willen weten OF het wel mijn kind is. Zoniet dan zou ik liever een kind via een organisatie als Foster Parents Plan  (heet nu geloof ik Parents Plan oid), dus een van hun (Foster parents) kinderen adopteren.

Tja, dat het kind al bijna een jaar is, zie ik nergens staan. meende een maand of 5. Je zou in mijn ogen dus hoog uit verweten kunnnen worden van enige laksheid. Denk dat de (jonge) vader ook even aan het idee moet wennen. Eerst wilde ie nhelemaal niks, las ik en nu stuurt ie toch al 2 maandelijks geld. terwijl ie absoluut niet zeker kan weten of het kind van hem is.

Persoonlijk zou ik een test niet in de PH laten doen. Daar kunnen ze echt toveren! Ken vrouwen die hetrouwd zijn in de PH en een kind hebben daar. En floep. opeens, door een stapeltje 1000 peso biljettten is ze niet, nooit gehuwd en heeft ook geen kind. En haar Hollandse echtgenoot weet van niks.
Werkelijk, in de PH kan alles als je wat geld hebt en de weg weet. Dus een test en ook andere papieren in / uit de PH hebben voor mij geen waarde.

:denk: :atyourservice:  :daag:
Overigens, memootje, welke job geeft de moeder aan die ze heeft? En klopt dat met het verhaal van je broertje? Of zegt hij dat het een "masseuse" is?
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

http://www.easydna.nl/

(met dank aan Ronny 55)  :thumb:


En hier dus de Nederlandse tekst met prijs erbij! Ik heb het opgezocht en voor ons gemak het hier geplaatst:

Een vaderschapstest is nu de meest gebruikte methode voor het bevestigen van de biologische relatie tussen een ouder en een kind. Bij easyDNA bieden wij een betrouwbare en nauwkeurige vaderschapstest voor slechts â,¬169. Al onze DNA-tests worden uitgevoerd door een laboratorium dat geaccrediteerd is en zeer ervaren is op het gebied van DNA-tests. In al onze DNA-tests onderzoeken we 16 genetische merkers op uw DNA om de juistheid van onze test te controleren.
DNA-monstername

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u de DNA-testkit naar uw adres. De kit is zeer eenvoudig te gebruiken en de monsters kunnen zelf bij u thuis worden verzameld. De monsters worden verzameld via wattenstaafjes. U wrijft de wattenstaafjes in uw mond om de cellen te verzamelen via het wangslijm. Vervolgens laat u de wattenstaafjes 15 minuten drogen, zonder dat de uiteinden aangeraakt worden. Daarna kunt u de wattenstaafjes in de enveloppen die u in de kit vindt terugsturen naar ons kantoor. Het verzamelen van het DNA is dus zeer eenvoudig en zonder pijn!

Resultaten
De resultaten van de vaderschapstest worden binnen 5 tot 7 werkdagen vanaf het moment dat de monsters worden ontvangen op het laboratorium via e-mail verstuurd. Het resultaat zal het vaderschap bevestigen met een nauwkeurigheidsniveau van 99.99%. Als de vader niet is gerelateerd aan het kind, zal het resultaat dit bevestigen met 100% nauwkeurigheid. Als het niet beschikbaar is, is het niet nodig om het DNA-monster van de moeder bij te voegen, maar als dit wel kan, raden we dit altijd aan.
Andere DNA-testen

easyDNA biedt ook DNA-tests tussen broers, zussen, ooms, tantes en grootouders aan. Deze tests zijn nuttig wanneer de vader niet beschikbaar is voor het onderzoek. We kunnen het onderzoek ook uitvoeren met verschillende DNA-monsters, zoals haren, sperma, sigaretten en bloed.

Onze diensten zijn momenteel beschikbaar in het Engels, Italiaans, Frans, Spaans en Roemeens. Bel ons op een van onze kantoren of stuur ons een e-mail om uw kwesties te bespreken of uw vaderschapstest te bestellen.

easyDNA heeft meer dan zeven jaar ervaring in deze industrie. Wij zijn expert op het gebied van vaderschapstesten! Neem contact met ons op om uw DNA-test te bespreken.
Prenatale vaderschapstest

Bent u zwanger? Heeft u een vaderschapstest nodig gedurende de zwangerschap zonder risico? easyDNA biedt nu zijn exclusieve, niet-invasieve, 100% veilige prenatale vaderschapstest aan met een nauwkeurigheidsniveau tot wel 99,9%* als de onderzochte man de biologische vader van het kind is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu, memootje, voor een kleine 200 euro (beetje ruim genomen voor wat onkosten) heb je zekerheid omtrent of je je kind / neefje aan het ondersteunen bent of dat je gewoon genept wordt.

:atyourservice: :congratualtionsis0: :happy2:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf:

Oh ja, wil de moeder en de familie absoluut niet meewerken aan een test (die jullie toch betalen) dan weet je ook genoeg. dan weten ze dat ze door de mand vallen ......

:neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

jamietagabundok

Valt me reuze mee wat prijs betreft,  voor minder als 200 Euro heb je dus voor de rest van je leven de zekerheid of het wel je kind is of niet   :happy:


  Bedank voor de link  Ronny 55   :thumb:    Gaat me zeker nog wel van pas komen, later als de baby eenmaal geboren is

gertve

Laten we wel wezen, ook als hij de vader blijkt te zijn dan zal hij in meer of mindere mate genept worden  :floet:

Zo'n test lijkt mij de eerste stap, dan is er ook geen onduidelijkheid meer.

En nee, ik ben niet iemand die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen. Natuurlijk zou ik, in het geval ik een kind zou verwekken, ook voor het kind willen zorgen. Maar dan wel voor het kind en niet de ganse familie. En er is een verschil tussen daadwerkelijk een bijdrage leveren en blind op alle verzoeken geld overmaken.