Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn verhaal

Gestart door spo0n, maandag 30 mei 2011, 22:05:31

Vorige topic - Volgende topic

innka3

gewoon doorgaan banana,dit hoor je wel vaker ""mijn vrouw  :smiley-philippines:  is mother marry "' en de rest zijn hoeren.
en die hebben vaak het meest te verbergen jje ziet ze wel op die feestjes met  van die belachlijke 60 jaren
jurken aan in de kleuren rose /pink volgehangen met wehkamp goud .dus niet afhaken banana,het heeft allemaal met respect te maken.  :thankyoufw5:

bananacreek

Citaat van: innka3 op maandag  6 juni 2011, 09:41:08
gewoon doorgaan banana,dit hoor je wel vaker ""mijn vrouw  :smiley-philippines:  is mother marry "' en de rest zijn hoeren.
en die hebben vaak het meest te verbergen jje ziet ze wel op die feestjes met  van die belachlijke 60 jaren
jurken aan in de kleuren rose /pink volgehangen met wehkamp goud .dus niet afhaken banana,het heeft allemaal met respect te maken.  :thankyoufw5:


Dank voor uw begrip en ik wil hierbij degelijk nog even naar voren brengen dat ik voor IEDEREEN op dit forum ALLE RESPECT heb.
Ik heb veel op dit forum mogen leren en ook van mensen die veel jonger zijn dan ik.

Ik weet ook dat het vaak moeilijk is om eerlijke meisjes/vrouwen te vinden met al die leugens hier, maar men moet wel proberen het verschil te zien tussen een HOER die zich elke avond door een aantal blanke broeders laat neuken.... en een gewone arme serveerster die haar familie probeert te onderhouden met een klein salaris en als de vuile dronken buitenlanders dan ook nog weglopen zonder hun rekening te betalen dan moeten die SERVEERSTERS uit eigen zak die rekening betalen.
Het is helemaal niet zo dat een serveerster het leuk vind als zo'n blank varken zijn handen tussen haar benen steekt.
Natuurlijk zijn er ook goede buitenlanders maar die zie je meestal niet in de disco, en ook daar zitten rotzakken tussen. Er zijn er veel teveel hier, in 1979 waren we met drie of vier stuks hier in Dumaguete en nu zijn het er een paar duizend.





Phille

Citaat van: bananacreek op maandag  6 juni 2011, 08:44:33
Peter VL beweert het navolgende:
ik ben echt ontzet hier opmerkingen te lezen van mensen van wie ik pertinent weet dat ze getrouwd zijn met een ordinaire hoer die haar lot simpel wil ontsnappen en dat is verdomd geen geintje.

Je bent een helderziende of wat dan ook?
Hoe kan jij nou weten wie er wel of niet met een hoer is getrouwd?
Ik heb hier een hoop maagden over de vloer gehad, en zijn dat dan ook HOERTJES ?

De foto's van die meisjes kwamen van hun eigen X-mas parties en we geven hun elk jaar twee beach-parties en dan mogen ze zich opmaken als ze willen en als ze dan ook nog dronken willen worden op hun eigen party dan is dat geen enkel probleem.
WERKEN ZE IN DE DISCO OF RESTAURANTS DAN ZIJN DAT NORMALE SERVEERSTERS IN UNIFORM EN ER BESTAAT HIER GEEN BARFINE OF IETS DERGELIJKS.

Maar als de vrouwen van sommigen over de schouders naar die foto's kijken en dan zeggen, "Nou lieverd daar mag je niet naar kijken want dat zijn maar goedkope slonzige vuile filipijnse hoertjes", dat kan ik dan nog begrijpen omdat zij misschien niet willen dat jullie naar die foto's kijken. Als enkele van jullie de meeste filipijnse vrouwen hoertjes vinden waarom komen jullie dan hier?

Ik kon ook een Belg uit Gent die hier jaren lang enkele maanden per jaar overwinterde en die zei: "Trouwen?, ben je belazerd? Ik kom hier alleen maar voor de sex".
De man heeft het lang volgehouden.



Ok, dit is genoeg voor mij en dan zou men dus de forumregels moeten aanpassen zodat er geen foto's meer mogen worden geplaatst van meisjes die "op hoertjes lijken"
Ik koop er niets voor om ruzie te zoeken op dit forum, dus haak ik hierbij af en stop er mee. Sayonara.

@Creek, zeker niet opgeven man, want ge hebt overschot van gelijk!

Er zijn in de Filipijnen natuurlijk establishementen in overvloed waar men een rijkelijk aanbod kan vinden aan welwillende filipijnse vrouwtjes; dit zowel in de hiervoor specifieke ingericht bars als de freelancers die op jacht gaan naar een geile welwillende betalende witte heer. Maar om dan te gaan zeggen dat alle filipina's die in een "gewone' bar werken te gaan bestempelen als hoeren vind ik een gebrek aan respect. Men mag niet vergeten dat de meeste filipina er in onze beleving exotisch uitzien en dus ook aantrekkelijk zijn (zij hebben daar dan vaak een andere mening over), men mag niet vergeten dat het er warm is en dus men in het algemeen spannende topjes en korte rokjes zal dragen, die inderdaad al wel eens sexy kunnen overkomen; een eigenschap die de meeste onder ons toch best weten te waarderen. Maar als die look ze dan opeens een hoer maken dan is dit toch wel ver gezocht als ge het mij vraagt. Dat sommige asawa's deze uitspraak doen zal dan ook vooral gedreven zijn door jaloezie en afgunst. Al die asawa's die deze uitspraak doen, hoe liepen zij erbij toen ze nog niet getrouwd waren? Ben benieuwd naar het antwoord hierop. En recent ontdekte ik, dit tot mijn grootste verbazing, dat wanneer een vrouw getrouwd is dat ze zich niet meer sexy gekleed over straat mag begeven; was een opmerking van de buren van de ouders van mijn vrouw; die kleed zich op dezelfde manier als voor ze getrouwd was en blijkbaar "hoort" dat niet!  :weetikniet: (zou te sexy zijn  :weetikniet:)

Trouwens, als je in onze regio gaat kijken hoe de dames in een cafe erbij lopen, moeten die vaak niet onderdoen voor de Filipijnse dames; een cafe eigenaar weet ook wel wat klanten aanspreekt en wat niet; ik vertoef heel veel in Leuven, een studentenstad bij uitstek en als men kijkt hoe de vrouwelijk studentjes er achter de toog bijstaan in menig danscafé ... het oog wilt ook wat; maakt dat hun dan ook een hoer? Of in een club of discotheek, den schaars geklede danseressen ... wat hiermee, zijn dat ook hoeren?

Laat de filipina's nu eens in hun waardigheid en heb er respect voor!



balikbayan

Iedereen moet maar zelf kijken wat ie wil of laten.

Ik denk dat als je in een omgeving zit waar men elkaar continue vergelijkt je beter een andere groep kan opzoeken

Ik kom er voor vakantie en familiebezoek, mijn zwager heeft een klein Karaokbarretje en daar lopen ook nachtvlinders bij.

Prima meiden ware het niet dat blijkbaar condoomgebruik daar nog steeds als onnodig word afgedaan. Als je van ze af wil hoef je alleen maar te vragen of ze een condoom bij hebben, dan is het antwoord vaak nee en zeg je helaas ik doe niet zonder  :weetikniet:

Verder heb ik niks tegen hoeren als ze maar een beetje communicatiefvaardig zijn.

Alleen Hi Sir word je ook moe van.

Niet dat ik gebruik van hun services met uitzondering als ze goed kunnen masseren want dat is toch leuker door zo'n leuke meid dan door zo'n blinde in Boracay.

Verder je moet wat lol hebben in het leven het is maar 1 keer dat je ervan kunt genieten.

ps zelfs een hoer kan een prima kameraad / echtgenote / moeder zijn !

johnson

Wat een Grap Creek  :lachen: :lachen: :lachen: geen Hoertjes het enige verschil is dat ge geen BARFINE moet betalen maar voor de rest sytop toch man ik ken Dumaguete en Y not ook heel goed en ik ken jouw ook he Zodus zou toch maar stoppen met alle Blanke uit te schelde ook dag  Groetjes aan Francis Ben daar op 10 july zullen het er dan is over hebben Johnny  :belgiesmiley:

yepyep

Citaat van: johnson op maandag  6 juni 2011, 14:49:17
Wat een Grap Creek  :lachen: :lachen: :lachen: geen Hoertjes het enige verschil is dat ge geen BARFINE moet betalen maar voor de rest sytop toch man ik ken Dumaguete en Y not ook heel goed en ik ken jouw ook he Zodus zou toch maar stoppen met alle Blanke uit te schelde ook dag  Groetjes aan Francis Ben daar op 10 july zullen het er dan is over hebben Johnny  :belgiesmiley:

Dit klinkt mij gezellig in de oren Johnson. Ik kom misschien ook wel even langs ouwe gabber.

ganda

Citaat van: Digos op zondag  5 juni 2011, 23:44:05

Dat we off topic zijn is een feit.

CitaatDus sorry @banacreek al die dames die jij daar op de foto`s heb staan zijn voor mijn asawa hoeren anders kleed en gedraag je je niet zo Al die makeup nee dat kan niet goed zijn

Vind ik een oubollige uitspraak.....only in the phils zullen we maar zeggen.

Jonge vrouwen met make up op.....wat is daar verkeerd aan? als we hier zo eens rondkijken in eigen contreien  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: die snoepen ook.....maar dan zit alles goed, maar in de phils kan het weer juist niet.

Ja kom nou hé.....

Wat betreft eigendom in de phils....dat is wala, niks....in de phils spendeer je enkel maar, en ga je nooit iets bezitten hoe je het ook draait of keerd.

Maar aan de toekomst van je asawa kan je misschien wel effe denken.

O0


Dat noem ik nu spijkers met koppen slaan.
Persoonlijk hoef ik niks te hebben op de Filipijnen, en de toekomst van de asawa is verzekerd dmv een testament.
Vind dit nog altijd de beste oplossing.


spo0n

Vind ik wel straf om een uitspraak te doen als, "ik ken er zovelen die nog maagd zijn of waren". Kan je niet weten tenzij je ze zelf ontmaagd hebt toch?
Dat kunnen ouders van hun eigen kinderen zelfs nog niet weten, laat staan iemand vreemd...

Velen geven zich uit als maagd omdat het voor een man lekker en onschuldig in de oren klinkt, maar velen van die zo gezegde maagden lopen rond met een soa, dusja...

Enfin, er gaan er nog wel zijn maar ze lopen wss heel dun. En niet dat een vrouw nog maagd hoeft te zijn, maar er eerlijk over zijn vind ik wel belangrijk.

Hier heb je ook heel veel vrouwen die heel uitdagend het nachtleven ingaan, en meestal zijn dat ook vrouwen die vele mannen verslinden in bed.
"De kleren maken de man", zeggen ze niet voor niets. Je kleedt je en gedraagt je hoe je je voelt.

Amice

Citaaten de toekomst van de asawa is verzekerd dmv een testament.
Vind dit nog altijd de beste oplossing.

Tja het is idd een andere manier om een uitnodiging voor n feestje te sturen, datwel.  :jajaja:

Een oplossing voor haar is het zeker dat staat buiten kijf.

Ik hoef ook niks te bezitten, al was het maar omdat het n buitenlander toch niet gegund is en je er als buitenlander enkel maar mee wakker zult liggen aangezien er altijd wel kapers op de kust zullen zijn.

Dat houdt ook meteen in dat zij zelf dan maar moeten zorgen om iets te bezitten aangezien mij/ons die mogelijkheid niet danwel niet fair geboden wordt.
Als ze daarover klagen ,moeten ze maar bij hun overheid aankloppen of anders stemmen en zeker niet in de kerk hun oor te luister leggen.

Sociaal  zijn is soms harder en rechtser dan men denkt. Ze willen volgens mij ook niet anders.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

balikbayan

Je hebt de keuze om voor je trouwen alles hier op jouw naam te zetten.

Als je dan daar iets hebt staat het op haar naam iedereen blij en de kinderen erven van beiden  :weetikniet:

Zo heb ik gedaan nu hebben we ieder een leuk huis en beiden het genot van 2 huizen