Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maak ik een kans?

Gestart door Misterke, donderdag 17 november 2011, 00:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Digos

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 november 2011, 13:22:51

Voor wie is dat kommetje onder het kastje (tafel)................. :weetikniet:

Dat is de drinkebak van de slang van daar uit de buurt.  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

westhoek

Wat is dat altijd met dat V-teken  :ikkeniebegrijp:, je can geen cam bovenhalen of ze staan er al met dat teken.

bananacreek

Citaat van: Digos op dinsdag 29 november 2011, 13:43:14
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 november 2011, 13:22:51

Voor wie is dat kommetje onder het kastje (tafel)................. :weetikniet:

Dat is de drinkebak van de slang van daar uit de buurt.  :lachen:

Ja, natuurlijk.......... hoe kon ik dat vergeten....... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

In plaats van ene Deurnse Mechelaar heeft Josv. een Anagonda (of zoiets) als Security -Guard ingehuurd... :thumb: :thumb:



Zeer goed idee... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Sorry...... :offtopic: :offtopic:

josv

@westhoek, dat V-teken snap ik ook nog steeds niet ! Zal wel amerikaans zijn  :weetikniet:

@Digos, het was het waterbakje van onze "huiskat" toen. Ze is hier zelfs bevallen van 2 kleintjes. Helaas allemaal  verdwenen in het niets...... (slang ?? )

@Creek, tis het telefoonnummer van m'n vrouw dus hou het netjes  :biggrinn:

Geen Heineken en geen SMlight. Eigenlijk helemaal geen bier. Uitzonderingen daargelaten.
En aan achterafkamertjes doen we hier niet  :neeneenee:

En om evt 'n volgende vraag te voorkomen, alles dames zijn GEEN maagd meer. De linker ten tijde van de foto waarschijnlijk wel maar nu ( in laboratoria bewezen ) niet meer. 18 jaar............................................. Ze denken niet na................................
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

angela8

#114
Citaat van: Fonzzz op donderdag 17 november 2011, 09:01:31
Beste Misterke,

Zelf ook als gescheiden (bijna) veertiger, heb ik voor u een advies:
Denk na uw scheiding even helemaal niet aan een gewenste relatie, maar gun uzelf de tijd de oude te verwerken.
Leer uzelf opnieuw kennen, want of u wilt of niet, uw ex-vrouw is lange tijd een onderdeel (geweest) van uw identiteit.

Met alle respect; ik zie hier veel ongelijkwaardige relaties van oudere blanke mannen (met geld) en veel jongere vrouwen (met schoonheid).
Uiteraard kunt u hier genoegen mee nemen. Inderdaad een goede huishoudster die ook de nodige lichamelijke warmte verschaft.
Die zijn hier bij bosjes te vinden. En als u dat graag wilt, zijn ze op slag maagd.

Zelf vind ik gelijkwaardigheid in een relatie veel belangrijker. Een vrouw die me veel kan leren, gewoon als mens. En die zelf open staat voor persoonlijke groei.
Het leven samen beleven als een eenheid van liefde. Ik besef me dat het zweverig klinkt en ik had het tot vier jaar na mijn scheiding voor onmogelijk gehouden.
Maar ik heb het gevonden en nog wel op de Filippijnen.

Ik proef in uw uitgangspunten hier beschreven, al een zekere ongelijkwaardigheid. Terwijl ik ook gewoon een oprecht verlangen naar liefde lees in uw laatste reactie.
Vandaar dat ik zeg: neem de tijd.
Pas als u uzelf echt (weer) kent, kunt u herkennen welke Filippijnse eerlijk is over haar gevoelens en welke de kluit belazert met de wens van uw centen haar familie te onderhouden. Volgens mij kunt u daar bij een 18-23 jarige vrijwel zeker van zijn maar goed.
Ieder zijn of haar meug. Heel veel succes!




Wat een heel erg lief verhaal. Ben jij getrouwd met filippijns (ze is zeker heel erg gelukkig)? Ik vind jij lief en eerlijk! Zo moet het zijn.

Groten,
Josephine
www.luzon.nl

bananacreek

@Creek, tis het telefoonnummer van m'n vrouw dus hou het netjes 

Zeker weten..... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


angela8

Citaat van: resscy_jalac op maandag 21 november 2011, 21:38:42
at oo isa ako sa kanila. erger nog, malaki din ang leeftijdverschil sa pagitan naming mag asawa. kaya maganda din siguro na magdahan dahan tayo sa pagsasalita, kase me nasasagasaan. Paano kung sabihin ko na ang edad ko ay kalahati lang sa edad ng asawa ko? siguro aatakihin ka na sa puso ano?  :lachen:

tawag dyan ingit ;) :lachen:

Herbie

Citaat van: westhoek op dinsdag 29 november 2011, 13:50:24
Wat is dat altijd met dat V-teken  :ikkeniebegrijp:, je can geen cam bovenhalen of ze staan er al met dat teken.

Hebben jullie het nog niet door wat dat wil betekenen. Ze maakt het heel duidelijk dat ze nog een Virgin is. Je kan wel niet weten welke maagd puki of pwet. :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

In het klooster heb je ook nog wat maagden. Zelfs tot 100 jarigen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

klootzakken (voorheen Jens)

wel hier in ned  :nederlandsevlag: vind je ze niet meer ,dan moet je wel haast naar de kraamafdeling.
en het kloster  :lachen: :lachen: :lachen:  :sexhq0::ikkeniebegrijp:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.