Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maak ik een kans?

Gestart door Misterke, donderdag 17 november 2011, 00:31:12

Vorige topic - Volgende topic

spo0n

#120
Citaat van: westhoek op dinsdag 29 november 2011, 13:50:24
Wat is dat altijd met dat V-teken  :ikkeniebegrijp:, je can geen cam bovenhalen of ze staan er al met dat teken.

Is dat niet het "peace" teken?

Je ziet ook heel veel Filipina's met hun puntje van hun tong scheef uit de bek steken... Iemand enig idée wat ze hiermee bedoelen?
Ik heb zo wel een idée maar weet niet of ik correct ben...

Vb: http://www.filipinocupid.com/en/profile/showProfile/ID/3432620

Herbie

Mmm zouden ze soms iets verkeert gegeten hebben.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

spo0n

Dacht dat het eerder iets van sensuele/sexuele aard was?
Maarja, ik kan dan ook mis zijn...

Budgie

Citaat van: westhoek op dinsdag 29 november 2011, 13:50:24
Wat is dat altijd met dat V-teken  :ikkeniebegrijp:, je can geen cam bovenhalen of ze staan er al met dat teken.

Weet het ook niet Weet wel dat toen ik vroeger op de lagere school zat we dit teken moesten maken voor een gang naar het toilet Mischien willen deze meisjes ook eerst vanwege de zenuwen naar het toilet en vragen ze toestemming Houd het handje er al voor zo te zien
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

V-teken.
Churchill gebruikte het als V for victory.
Peace is dan iets uit de hippietijd.
Er is ook sprake van een Japanse die omgeven door paparazzi onvrijwillig kennis met de grond maakte bij het verlaten van de roltrap. Ze maakte het V-teken om haar gezicht te redden.  :ikkeniebegrijp:

Waarom dat dwangmatig gedoe in de  :smiley-philippines: ? Omdat de anderen het ook doen! Even stilstaan bij het waarom is er niet bij. Kuddegeest stompt het vermogen tot nadenken af.

Citaat van: spo0n op dinsdag 29 november 2011, 20:35:11
Je ziet ook heel veel Filipina's met hun puntje van hun tong scheef uit de bek steken... Iemand enig idée wat ze hiermee bedoelen?
Ik heb zo wel een idée maar weet niet of ik correct ben...

Vb: http://www.filipinocupid.com/en/profile/showProfile/ID/3432620

Gelet op de site zou je vermoeden kunnen kloppen.
Of gewoon met iets bezig dat het verstandelijk vermogen te boven ging. Zie voorbeeld =>  :crazy:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Quezonboy

Citaat van: Misterke op donderdag 17 november 2011, 00:31:12
Mijn (Belgische) vrouw heeft me afgelopen zomer voor de tweede keer bedrogen (zes jaar geleden heb ik het haar nog vergeven) en dus zal ik tegen februari/maart gescheiden zijn.  Ik heb nooit een andere vrouw gehad (in alle betekenissen) en wil eigenlijk ook enkel iemand om m'n ganse leven mee te delen.  Omdat bovenstaand bedrog m'n geloof in de Westerse vrouw totaal heeft gekelderd en bijna alle Westerse vrouwen die nog interesse in een 40-jarige hebben er zelf toch ook al wat afgeleefd uitzien, kwam ik hier terecht.  Ik heb op Tagged al wat meisjes tussen de 18 en 25 bekeken en er zitten daar toch echt wel schoontjes tussen, maar ...

Ik las in andere topics hier ook dat er veel bedrog is en vraag me dan ook af of ik kans maak om daar een levenspartner te vinden, aangezien ik toch wel wat eisen en beperkingen heb:
- ik ben 40
- ik heb een zoon van 8 die 50% bij mij zal zijn
- ik kan geen kinderen meer krijgen
- ik eis een huwelijkscontract/prenupt, zodat ik niet nog eens de helft van m'n bezit kwijtspeel als het verkeerd loopt
- ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn)
- liefst een maagd (zelf ben ik op m'n ex-vrouw na immers ook nog "blank" - jaja, lach maar)
- ze moet trouw zijn!!!
- liefst doet ze het huishouden (buitenshuis werken hoeft ze niet) en mij onderhouden ...

Vraag ik teveel?  Is dit hopeloos?  Hoe vind ik zo'n vrouw?  Help, please!

Thanks,
MrK

Het spijt me maar bij Filippijnse meisjes maakt je volgens mij alleen kans als je kinderen bij ze kunt maken, in elk geval die op Tagged waarvan ik ze ook ken. Ze willen nu eenmaal een wit kind van je.

Dat hoeft niet bij vrouwen boven de 45 (die voor hun leeftijd erg knap kunnen zijn; ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn), maar die zijn vaak geen maagd. Volgens mij maakt het jezelf erg moeilijk, de rest van je eisen is volgens mij geen probleem. Alhoewel mijn vriendin kreeg vaak het compliment  dat haar vriend zo jong is, vaak van oudere vrouwen.

Digos


Het V teken en het gwapo teken is nu eenmaal ingeburgerd in de phis.....en vind dat al een vast gegeven aldaar.

Zoals opinie al aan gaf in zijn posting.....weten de meeste niet waarom ze het doen......iedereen doet het.....dus wij ook maar in kudde.

Dat tongetje uit de bek steken op zo'n site's, ja watte daar ga ik geen tekeningen bij maken en me niet over uit laten.....vul dat zelf maar in.

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 29 november 2011, 23:01:04



Het spijt me maar bij Filippijnse meisjes maakt je volgens mij alleen kans als je kinderen bij ze kunt maken, in elk geval die op Tagged waarvan ik ze ook ken. Ze willen nu eenmaal een wit kind van je.

Dat hoeft niet bij vrouwen boven de 45 (die voor hun leeftijd erg knap kunnen zijn; ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn), maar die zijn vaak geen maagd. Volgens mij maakt het jezelf erg moeilijk, de rest van je eisen is volgens mij geen probleem. Alhoewel mijn vriendin kreeg vaak het compliment  dat haar vriend zo jong is, vaak van oudere vrouwen.

Nou heb het niet zo hoog op met tagged en al de andere site's, zijn natuurlijk de beste site's voor hen om hun kip met gouden eieren te vinden.

Vlug kinnnekes maken, opend de deur al een beetje voor hen, maar het is echt niet altijd zo.....zoals je nu denkt.

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Hier gebruiken we de zogenaamde SINGLE - V en die gebruiken we dikwijls in het verkeer om de andere weggebruikers vriendelijk te groeten als ze je bijna van de weg rijden....... :lachen: :lachen: :lachen: :atyourservice:



spo0n

Dat tongetje vind je echt niet alleen op datingsites hoor.

Bijna iedere Filipina die op men facebook staat heeft wel een foto waar ze hun tongetje uitsteken...

sasib

Over het tongetje zal ik niets zeggen..dat laat ik gerust over aan een ieder zijn/haar eigen (dirty..?) mind.. :lachen:

Het V-teken, altijd alleen maar door meisjes uitgevoerd, heb ik ook tijdens de spelen van 2008 in Beijing in overvloedige mate ontmoet.
Canon (camera) in de aanslag..en hup..daar verschenen de V-vingers...alsof er geen andere pose mogelijk was...

Of het iets amerikaans is...ik weet het niet:weetikniet: ...dat zou je toch NIET verwachten van China-people's....