Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maak ik een kans?

Gestart door Misterke, donderdag 17 november 2011, 00:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: rudslovac op maandag 21 november 2011, 11:52:44
Witte man ouder dan...., kies maar, met jonge tot zéér jonge "exotische liefde" (groot leeftijdsverschil dus, maar kan ook een jonge witte griet zijn)   = perverte sukkelaar in vele gevallen.
Jonge "exotische liefde" (kan uiteraard ook een jonge witte zijn of eender welke andere kleur)  = golddigger, gelukzoeker, medewerkster van de plaatselijke hulpbehoevenden, legale prostituee (in de meeste gevallen).
Echte liefde?
Draai het eens rond, zien jullie jezelf al in actie met een 20, 25, 30 jaar oudere bedpartner, laat me niet lachen en stop met op je kleindochter te kruipen. hindi puwede magseks ang lolo sa apo   :daag:

Ha zo in hokjes denken ... laat de keuze tussen twee mensen nu eens tussen die twee mensen aub  :jajaja: welke dan ook de drijfveer mag zijn! Als men maar gelukkig is!

Herbie

Ja rudslovac, je hebt groot gelijk. Maar als de vrouw al 30 is of 40 en de man 50 of 60, dan valt dat nog mee.
En voor de sex ja toch liever een lekker keuntje van 20 jaar om mee te stoeien dan een oude doos van 50 in mijn nest hoor. :lachen:

Die oude dozen neuken mischien nog wel goed maar gerimpelt is gerimpelt  :lachen:

Ja ik zou ook geen doos moeten hebben dat 20 jaar ouder is dan mij.

Of eentje van 100 jaar die stinkend rijk is, das mischien nog te doen, hopelijk leeft ze dan geen 10 jaar meer  :lachen:

Grz  Herbie
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Ja als je maar gelukkig bent dat is zeker waar. Voor de rest niets van aan trekken.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Citaat van: rudslovac op maandag 21 november 2011, 11:52:44
Witte man ouder dan...., kies maar, met jonge tot zéér jonge "exotische liefde" (groot leeftijdsverschil dus, maar kan ook een jonge witte griet zijn)   = perverte sukkelaar in vele gevallen.
Jonge "exotische liefde" (kan uiteraard ook een jonge witte zijn of eender welke andere kleur)  = golddigger, gelukzoeker, medewerkster van de plaatselijke hulpbehoevenden, legale prostituee (in de meeste gevallen).
Echte liefde?
Draai het eens rond, zien jullie jezelf al in actie met een 20, 25, 30 jaar oudere bedpartner, laat me niet lachen en stop met op je kleindochter te kruipen. hindi puwede magseks ang lolo sa apo   :daag:

Draai dat nou eens om, waarom doen die meiden dat dan wel?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

rudslovac

Dat zal dan echte liefde zijn zeker.
Kan je volgens mij zeer goed zien als je toevallig, maar dat is eerder zeldzaam, eens een koppeltje (Bompa met zijn kleindochter) over 't straat ziet "paraderen".

rudslovac

Hi Phille

Alam mo ba talaga kung ang iyong apo ay virgin pa bago kayo ikinasal?
O secondhand na siya?

Regards sa iyong apo

Phille

Citaat van: rudslovac op maandag 21 november 2011, 13:49:16

Hi Phille

Alam mo ba talaga kung ang iyong apo ay virgin pa bago kayo ikinasal?
O secondhand na siya?

Regards sa iyong apo


Misschien kan je dit even vertalen, zodat iedereen het ook kan begrijpen ... als het over maagdelijkheid gaat snap ik het niet goed ... maar soit, ik denk niet dat noch ik noch jij of iemand anders geplaatst is om iemands anders keuze te beoordelen, veroordelen of wat dan ook!

rudslovac

Nou Phil je grietje zal seffens wel een degelijke vertaling geven en wat betreft de rest..., al diegene verbonden met een Filipina zullen het al wel weten zeker. Ik zal me dus die moeite maar besparen. Of weet je wat? Leer haar taal zoals zij de Nederlandse machtig aan het worden is. Zal je misschien wat respect opleveren.

josv

Citaat van: rudslovac op maandag 21 november 2011, 15:29:27
Nou Phil je grietje zal seffens wel een degelijke vertaling geven en wat betreft de rest..., al diegene verbonden met een Filipina zullen het al wel weten zeker. Ik zal me dus die moeite maar besparen. Of weet je wat? Leer haar taal zoals zij de Nederlandse machtig aan het worden is. Zal je misschien wat respect opleveren.

Nou nou, voor een asielzoeker wel 'n hoop bla bla ! Misschien kan je met ons delen hoe jij het allemaal zo slim hebt aangepakt. Kunnen we altijd van leren !!

Btw, iemands echtgenote een "grietje" noemen doe je niet, zelfs niet in Nederland !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Herbie

Citaat van: rudslovac op maandag 21 november 2011, 13:49:16
Hi Phille

Alam mo ba talaga kung ang iyong apo ay virgin pa bago kayo ikinasal?
O secondhand na siya?

Regards sa iyong apo

Dat is een hele mooie tekst. Je moet er maar opkomen, maar voor bepaalde mensen niet. Maar ja lachen kunnen we toch ook eens doen hee.  :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.