visum voor 59 dagen

Gestart door g, maandag 30 november 2009, 22:06:49

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962


infas

Peter is nog op de Filippijnen. Ik geloof dat hij volgende week terug is.
Kan je inderdaad navragen bij Tony...

xav

dus die Tony schrijft ook de visums uit wanneer Peter er niet is...? ik ga namelijk zaterdag mijn visum gaan halen... al weken geen tijd had, nu ik eens wel kan is Peter er niet...

xav

Peter is dus al terug in het land... visum is nu inorde... alhoewel het Tony was die het deze keer deed vroeg die wel degelijk om een vlucht schema... dus mensen die in de nabije toekomst ook een visum halen bij Peter kunnen misschien maar beter een kopie van hun vlucht gegevens meedoen...

:daag:

g

ook terug
geen problemen gehad
toch niet met visums
of paspoorten
;-)
g

rudy1962

Citaat van: xav op zaterdag  6 maart 2010, 10:30:29
Peter is dus al terug in het land... visum is nu inorde... alhoewel het Tony was die het deze keer deed vroeg die wel degelijk om een vlucht schema... dus mensen die in de nabije toekomst ook een visum halen bij Peter kunnen misschien maar beter een kopie van hun vlucht gegevens meedoen...

:daag:

Ik ben vandaag mijn visum gaan afhalen,Tony vroeg me niet naar mijn vluchtschema, ik had het wel bij me natuurlijk

g

who is Tony  by the way?
ik ken alleen Peter
een sjieke typ !
g
:daag:

Digos


Hier nog even een  :link:

Wie van de twee zou Tony kunnen zijn... :lachen:

Je moet wel bij de les blijven hé g

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata



   

Sir Tony Guansing, KGOR, European Regional Commander calling upon the Area Commanders






The current board of KOR Diamond — Belgium:
front left to right: Sir Dominiek SEGAERT, KGOR, Chapter Commander 2008-2011 & Deputy Area Commander Belgium 2008-2010 — Sir Peter VAN BOGAERT, KGOR, Special Adviser to the Supremo — Sir Antonio GUANSING, KGOR, Regional Commander Europe 2008-2010 and LIFE TIME MEMBER — accompanied by guest and Chartering Commander Sir Pros SLACHMUYLDERS, KGOR — Sir Paul VERLOO, KCR, Chancellor, Dep. Comm. & incoming Chap. Comm. 2011 — back: Sir Roy DE MOL, KCR, Dep. Comm. & treasurer — Sir Kris VAN THILLO, KCR, Former Chap. Comm. — new board member Sir Ronny FELIX, KOR, archivist, co-editor Newsletter — not on picture: Sir Rik VAN TIGGEL, KCR, Dep. Comm. (picture: Sir Kristoff Mortier, KR)


Foto's afkomstig van 


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ladgar

Sinds 15 maart 1979 is Peter Van Bogaert consul van de Filippijnen .Morgen 15 maart 2010 is zijn 31e verjaardag als consul. Hij heeft in die 31 jaar reeds velen geholpen. Dat verdient ook eens een grote proficiat en dank.