Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op vrijdag 27 juni 2014, 13:03:49
Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 09:04:47
jaja die rode duvels vallen niks tegen tot zover   :thumb:
Gekochte wedstrijd!!!! :denk:

Sigh....    :smileyemoticonsjointom0:  teveel wiet gerookt Peldo ?

peldoman

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 27 juni 2014, 13:48:27
Citaat van: peldoman op vrijdag 27 juni 2014, 13:03:49
Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 09:04:47
jaja die rode duvels vallen niks tegen tot zover   :thumb:
Gekochte wedstrijd!!!! :denk:

Sigh....    :smileyemoticonsjointom0:  teveel wiet gerookt Peldo ?

Nee, niet gerookt en niet gedronken, gewoon logisch concluderen, met inzicht, verstand en info misschien.
Maar dat geeft niet, jullie zijn niet de enigen. :daag:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 09:04:47
jaja die rode duvels vallen niks tegen tot zover   :thumb:
jij bedoeld het resultaat zeker, ben ik helemaal met je eens, qua voetbal trappen ze nog geen deuk in een warm pakje boter .
de rode duvels zijn niet meer wat het ooit is geweest. maar een geluk hebben de Belgen, ze zijn niet de enigen .  

eerst zondag zien wij weer egt voetbal . :jajaja:  :jajaja: .    
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Je draait en keert het hoe je wil , bij ieder spel hoord een beetje (of meer) geluk bij. In het voetbal niet zoveel , maar toch. Als je vanuit buitenspel moogt scoren dat noem ik Bvb geluk. Val je op een spelleider die een offday heeft kan je de pineut zijn. Toegegeven veel glans zat er in de  :belgiesmiley: overwinningen niet. Het spel was ook niet van "heb ik jou daar" . maar ze zijn een ronde verder. Er zijn ploegen geweest die de openings ronde met de hakken over de sloot overleeft hebben en 2 weken later wereldkampioen waren. In dit stadion is alles mogelijk. dat Costa Rica groepswinnaar zou worden in een groep met 3 wereldkampioenen hield ook niemand voor mogelijk. Het cliche van " moge de beste winnen" klopt van geen kanten....Moge de beste en de gelukkigste winnen.  :jajaja: :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 28 juni 2014, 01:08:18
Je draait en keert het hoe je wil , bij ieder spel hoord een beetje (of meer) geluk bij. In het voetbal niet zoveel , maar toch. Als je vanuit buitenspel moogt scoren dat noem ik Bvb geluk. Val je op een spelleider die een offday heeft kan je de pineut zijn. Toegegeven veel glans zat er in de  :belgiesmiley: overwinningen niet. Het spel was ook niet van "heb ik jou daar" . maar ze zijn een ronde verder. Er zijn ploegen geweest die de openings ronde met de hakken over de sloot overleeft hebben en 2 weken later wereldkampioen waren. In dit stadion is alles mogelijk. dat Costa Rica groepswinnaar zou worden in een groep met 3 wereldkampioenen hield ook niemand voor mogelijk. Het cliche van " moge de beste winnen" klopt van geen kanten....Moge de beste en de gelukkigste winnen.  :jajaja: :jajaja:
Dan hadden de  :nederlandsevlag: beregeluk dat alledrie hun tegenstanders in een off day waren.....

Cosyns Guy




Volgens mij is de winnaar al gekend... :lachen:

Rich

Rich de Nederbelg.

josv

Citaat van: Rich op zondag 29 juni 2014, 17:24:36
.

Om het op z'n Adriaans te zeggen :

HIJ SCOORDE WEL OP TIJD !!!!!!!


Het woord is nu aan de  :belgiesmiley:


:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

klootzakken (voorheen Jens)

tsja,erg  jammer voor MEXICO, ik had ze het wel gegund maar helaas. 39 graden, we hebben dan ook niet de wedstrijd van de eeuw gezien.


maar wij  :nederlandsevlag: zijn er weer blij mee. adios mexico.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Oef,......................bijna aan hartaanval !!!!
Rich de Nederbelg.