Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 10:05:52
ja ik weet dat ze er al uit liggen maar het gaat mij om de inzet die ze tonen  net als zoveel andere landen  die trots zijn om voor HUN LAND te mogen spelen .
de Nederlanders spelen alleen voor hun eigen .
dat zie ja dan toch niet goed Boldy , de Nederlanders spelen om kampioen te worden . met een goede inzet na de eerste ronde al naar huis schiet voor geen meter op. beter is om je conditie te sparen voor clubs die wel kunnen voetballen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

josv

Nog een kleine bijdrage uit het engelse kamp !!



Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

peldoman


boldy

Jens ook als het echt moet lopen ze meestal nog te lantefanteren ok we zijn een ronde verder maar let op tegen chili is het bye bye nederland want dan gaan ze voor het eerst op dit wk voetballen tegen een land wat goed voetbal speelt. Daarna de volgende wedstrijd die ze spelen kennen ze naar huis dan is het  :daag:
Ik blijf erbij dat Nederlanders nooit maar dan ook nooit zo gepassioneerd voetbal spelen als een elftal dat daadwerkelijk trots is om voor zijn vaderland te spelen en dat ook doet in plaats voor hun zelf te spelen.  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

peldoman

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 12:10:42
Jens ook als het echt moet lopen ze meestal nog te lantefanteren ok we zijn een ronde verder maar let op tegen chili is het bye bye nederland want dan gaan ze voor het eerst op dit wk voetballen tegen een land wat goed voetbal speelt. Daarna de volgende wedstrijd die ze spelen kennen ze naar huis dan is het  :daag:
Ik blijf erbij dat Nederlanders nooit maar dan ook nooit zo gepassioneerd voetbal spelen als een elftal dat daadwerkelijk trots is om voor zijn vaderland te spelen en dat ook doet in plaats voor hun zelf te spelen.  :jajaja:

Jens, neem jij dit even over, ik zit in ff in een shock!!!!

gertve

Dan denk ik dat je die mening 15 jaar geleden opgedaan hebt en sindsdien niet meer gewijzigd. Zeker niet gezien hoe ze op het vorig wk speelden?
NL staat er (meestal) als het er toe doet, op een aantal mislukte (EK polen/WK Italie) eindronden.
Ik zeg niet dat ze ff van Chilli winnen, maar dit zijn nog maar poule wedstrijden.

Ben erg blij met het BE team, die doen het de laatste jaren ook weer goed.

peldoman

Zal wel voor opvang en geestelijke ondersteuning na de wedstrijd zijn.

Koning landt in Rio.

josv

Citaat van: gertve op zaterdag 21 juni 2014, 12:23:01
Ik zeg niet dat ze ff van Chilli winnen, maar dit zijn nog maar poule wedstrijden.

Hoeven ze ook niet. Tis nu gewoon puur takties geworden. Geen gele kaarten meer, geen blessures meer. pappen en nathouden, we zijn al in de volgende ronde diba ! Gaat er nu om of Brazilie tegen ONS wil spelen. Zij hebben de kaarten in handen. Volgens mij willen ze dat niet dus laten wij dan maar NET winnen en hun op een dramatische ( lees : tactische ) manier verliezen  :happy:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....


jiggy

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 10:05:52
de Nederlanders spelen alleen voor hun eigen .


Wow.. En dat uit de mond van een Nederlander ! Respect, man ! Je haalt me de woorden uit de mond.
De voorbije decennia hebben de Nederlanders heel wat beter gescoord dan de Belgen , maar nooit een trofee gehaald. Inderdaad, er stond een hele resem vedetten op het veld, doch.. "Spelend voor hun eigen". Zo word je nooit wereldkampioen.
Zelfverzekerd zijn ( dixit Peldoman..) is een must, doch het individu zien als onmisbare schakel voor een hecht team... daar mankeerde het vaak aan, op het ultieme moment.

Ik pretendeer niet dat de huidige Rode Duivels het verder zullen schoppen dan Oranje, want.. het zijn bijna zonder uitzondering nog allemaal jonge kerels die pas op het internationaal,voetbaltoneel ziij verschenen. Doch... er zijn er weinig of geen met vedettenallures..  Ze vinden het nog een eer voor de nationale ploeg te spelen en aznvaarden dat er ern ruime selectie is, geen absolute certitudes.
Liggen ze er vlugger uit dan Nederland..? Geen probleem... Ze zullen een pak aan maturiteit kunnen winnen voor.. een volgend belangrijk tornooi..
Wij Belgen zijn misschien wat nuchterder , al neemt de voetbalgekte hier momenteel "Hollandse proporties aan...
doch.. wij zullen ons team blijven steunen .
Vol zelfvertrouwen, en niet enkel zolang het goed gaat (@Peldoman ;) )