Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Pinocchio op zondag 22 juni 2014, 20:05:07
Net zoals gisteren met Argentinie, maar het eindresultaat telt !
Het resultaat of het geld ermee gemoeid vraag ik mij af... :floet:

peldoman

Ter info voor mijn Belgische vrienden .

Eerste helft heb ik gezien, 2e helft in slaap gevallen, werd wakker van het geschreeuw van de commentator, Goal!
Wat een slechte wedstrijd, boring game.
Zal mij niks verbazen dat die goal gekocht is.
Nu eerst maar eens even de doping uitslag afwachten, moet toch een verklaring voor zijn?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een bal is rond, niet ovaal of vierkant.
-voetbalveld Het spel wordt gespeeld met 11 tegen 11 spelers.
- Beide teams mogen 3 keer wisselen.
-De wedstrijd duurt 2 keer 45 minuten.
-De lengte van het speelveld is minimaal 90 meter en maximaal 120 meter lang.
-De breedte is minimmaal 45 en maximaal 90 meter breed
-Bij internationale wedstrijden zijn de afmetingen van het veld in lengte 100-110 meter en breedte 64-75 meter.
-Het doel is 7,32 meter breed en 2,44 meter hoog.
-De voetbal is minimaal 410 en maximaal 450 gram en heeft een omtrek van 68 tot 70 cm.
-Bij het scoren in het doel krijg je een score van 1 punt.
-Wie aan het eind van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
-Bij gelijke punten is er een gelijk spel.
-In competities is er sprake van het behalen van punten door wedstrijden te winnen of gelijk te spelen. Bij een overwinning ontvangt een ploeg 3 competitiepunten, bij een gelijk spel 1 punt.
-In competities wordt er in de regel tegen elke deelnemer 2 x gespeeld, 1 x thuis en 1 x bij de tegenstander (uit).

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zondag 22 juni 2014, 21:26:14
Ter info voor mijn Belgische vrienden .

Eerste helft heb ik gezien, 2e helft in slaap gevallen, werd wakker van het geschreeuw van de commentator, Goal!
Wat een slechte wedstrijd, boring game.
Zal mij niks verbazen dat die goal gekocht is.
Nu eerst maar eens even de doping uitslag afwachten, moet toch een verklaring voor zijn?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een bal is rond, niet ovaal of vierkant.
-voetbalveld Het spel wordt gespeeld met 11 tegen 11 spelers.
- Beide teams mogen 3 keer wisselen.
-De wedstrijd duurt 2 keer 45 minuten.
-De lengte van het speelveld is minimaal 90 meter en maximaal 120 meter lang.
-De breedte is minimmaal 45 en maximaal 90 meter breed
-Bij internationale wedstrijden zijn de afmetingen van het veld in lengte 100-110 meter en breedte 64-75 meter.
-Het doel is 7,32 meter breed en 2,44 meter hoog.
-De voetbal is minimaal 410 en maximaal 450 gram en heeft een omtrek van 68 tot 70 cm.
-Bij het scoren in het doel krijg je een score van 1 punt.
-Wie aan het eind van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
-Bij gelijke punten is er een gelijk spel.
-In competities is er sprake van het behalen van punten door wedstrijden te winnen of gelijk te spelen. Bij een overwinning ontvangt een ploeg 3 competitiepunten, bij een gelijk spel 1 punt.
-In competities wordt er in de regel tegen elke deelnemer 2 x gespeeld, 1 x thuis en 1 x bij de tegenstander (uit).

Overgenomen uit het boek Voetbal Voor Dummies ?  :lachen:

jiggy

België - Rusland was inderdaad geen match met hoogstaand voetbal.
Doch het is zoals Kompany na de wedstrijd zei, een ongelooflijk proffesionele prestatie.
En... weer eens dankzij een magistrale tactische wissel !
Wilmots kan het spel lezen zoals geen ander, zo te zien en erop ingrijpen.
Ja... een spektakel was het niet, het resultaat is wat telt. Nu kunnen ze in hun laatste match eens zonder druk, laten zien wat ze waard zijn...

Dopingcontrole, geachte Peldoman??
Die gedachte kwam inderdaad spontaan bij mij op, toen Oranje zwaar "opgefokt" uit de kleedkamers kwam en , totaal onherkenbaar met het spel in de eerste helft, Spanje inblikte....  :denk: :biggrinn:

Rich

Citaat van: jiggy op maandag 23 juni 2014, 05:42:41
België - Rusland was inderdaad geen match met hoogstaand voetbal.
Doch het is zoals Kompany na de wedstrijd zei, een ongelooflijk proffesionele prestatie.
En... weer eens dankzij een magistrale tactische wissel !
Wilmots kan het spel lezen zoals geen ander, zo te zien en erop ingrijpen.
Ja... een spektakel was het niet, het resultaat is wat telt. Nu kunnen ze in hun laatste match eens zonder druk, laten zien wat ze waard zijn...

Dopingcontrole, geachte Peldoman??
Die gedachte kwam inderdaad spontaan bij mij op, toen Oranje zwaar "opgefokt" uit de kleedkamers kwam en , totaal onherkenbaar met het spel in de eerste helft, Spanje inblikte....  :denk: :biggrinn:

Mooi dat België door is  :thumb: Maar om dat nu een magistrale wissel te noemen  :neeneenee:  Iedereen zag dat Lukaku er weeral niets van bakte, en iedereen vroeg zich af wanneer hij Origi er eindelijk in ging komen. Het lag nogal voor de hand dat er veel meer doelgevaar zou komen met Origi want die is in topvorm.

Origi moet gewoon spelen.
Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: jiggy op maandag 23 juni 2014, 05:42:41
België - Rusland was inderdaad geen match met hoogstaand voetbal.
Doch het is zoals Kompany na de wedstrijd zei, een ongelooflijk proffesionele prestatie.
En... weer eens dankzij een magistrale tactische wissel !
Wilmots kan het spel lezen zoals geen ander, zo te zien en erop ingrijpen.
Ja... een spektakel was het niet, het resultaat is wat telt. Nu kunnen ze in hun laatste match eens zonder druk, laten zien wat ze waard zijn...

Dopingcontrole, geachte Peldoman??
Die gedachte kwam inderdaad spontaan bij mij op, toen Oranje zwaar "opgefokt" uit de kleedkamers kwam en , totaal onherkenbaar met het spel in de eerste helft, Spanje inblikte....  :denk: :biggrinn:
Tja hoe meer een paard er opgefokt bijloopt,hoe vlugger het doodvalt...we zullen zien hoe de  :nederlandsevlag:fokkers het in de tweede ronde doen... :lachen:

jiggy

Citaat van: Rich op maandag 23 juni 2014, 09:36:50

Mooi dat België door is  :thumb: Maar om dat nu een magistrale wissel te noemen  :neeneenee:  Iedereen zag dat Lukaku er weeral niets van bakte, en iedereen vroeg zich af wanneer hij Origi er eindelijk in ging komen. Het lag nogal voor de hand dat er veel meer doelgevaar zou komen met Origi want die is in topvorm.

Origi moet gewoon spelen.

Ok vriend, ik ben het met je eens. "Magistraal" was wellicht een foute woordkeuze, beïnvloed door de "zelfverzekerde" taal van Nederlandse leden hier ;).
Die Origi is inderdaad een openbaring, dus.. mogen we toch spreken van een geslaagde wissel ?  :thumb:

Nu eens kijken wat Oranje vermag tegen de Chilenen. Succes, Noorderburen !
9 op 9 zou geweldig zijn ! Een foutloos parcours op zoek naar een eerste wereldtitel ?  :biggrinn:

Rich

Citaat van: jiggy op maandag 23 juni 2014, 17:51:49
Citaat van: Rich op maandag 23 juni 2014, 09:36:50

Mooi dat België door is  :thumb: Maar om dat nu een magistrale wissel te noemen  :neeneenee:  Iedereen zag dat Lukaku er weeral niets van bakte, en iedereen vroeg zich af wanneer hij Origi er eindelijk in ging komen. Het lag nogal voor de hand dat er veel meer doelgevaar zou komen met Origi want die is in topvorm.

Origi moet gewoon spelen.

Ok vriend, ik ben het met je eens. "Magistraal" was wellicht een foute woordkeuze, beïnvloed door de "zelfverzekerde" taal van Nederlandse leden hier ;).
Die Origi is inderdaad een openbaring, dus.. mogen we toch spreken van een geslaagde wissel ?  :thumb:

Nu eens kijken wat Oranje vermag tegen de Chilenen. Succes, Noorderburen !
9 op 9 zou geweldig zijn ! Een foutloos parcours op zoek naar een eerste wereldtitel ?  :biggrinn:

Nederland tegen Chili : Abominabele vertoning  :tomaten:  OK Nederland heeft genoeg aan een gelijkspel en speelt op resultaat en iedereen achter de bal. Maar je zal daar maar op de tribune zitten als Nederlander. Daar gaan je zuurverdiende centen.  Nee Van Gaal, daar kan je niet trots op zijn.
Rich de Nederbelg.

josv

1-0 Oranje! De net ingevallen Leroy Fer kopt een voorzet van Janmaat prachtig achter de Chileense doelman Bravo. :applaus: :applaus: magistrale wissel  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

klootzakken (voorheen Jens)

laatste tijd nog voetbal gezien jongens ?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.