Hoe kan ik filipijnse zenders ontvangen op mn tv?

Gestart door bocean, vrijdag 19 juli 2013, 18:01:34

Vorige topic - Volgende topic

bocean

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik filipijnse tv zenders ontvangen in nederland?


Mawibata

Citaat van: bocean op vrijdag 19 juli 2013, 18:01:34
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik filipijnse tv zenders ontvangen in nederland?


bocean   :welcome:


Als je over internet beschikt is dit misschien iets :   http://tfctv./   tesamen met  http://www.mede8er.eu/en/index.php?d=products


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.


Kano

Welkom Bocean :welcome:  Veel lees- en schrijfplezier hier.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Tinulang_Manok

#5
Ik heb een android stick die een hdmi stekker heeft, dus die kon ik zo in de tv steken. Dan xbmc erop, dan de pinoy_ako extensie erop en nu kan de asawa alle abs-cbn, gma, tv5 shows zien van de afgelopen weken. Kwaliteit is wel filipijns, want nogal gecomprimeerd, maar allerzinds acceptabel voor een filippijnse zo heb ik gemerkt. Met een ouya kan het ook, en dan kan ze ook spelletjes spelen.

Stick kost 70 euro, toetsenbordje 30 euro, een ouya kost 119 euro, dus niet echt duur ook.

Nadeel: jij mag alle teleseries, face to face, filipinos got talent en wat niet al meekijken.
Voordeel: gratis mooie films en hbo series in hd bekijken met de icefilms extensie.
Amare et sapere vix deo conceditur

Herbie

Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 20 juli 2013, 19:18:09
Ik heb een android stick die een hdmi stekker heeft, dus die kon ik zo in de tv steken. Dan xbmc erop, dan de pinoy_ako extensie erop en nu kan de asawa alle abs-cbn, gma, tv5 shows zien van de afgelopen weken. Kwaliteit is wel filipijns, want nogal gecomprimeerd, maar allerzinds acceptabel voor een filippijnse zo heb ik gemerkt. Met een ouya kan het ook, en dan kan ze ook spelletjes spelen.

Stick kost 70 euro, toetsenbordje 30 euro, een ouya kost 119 euro, dus niet echt duur ook.

Nadeel: jij mag alle teleseries, face to face, filipinos got talent en wat niet al meekijken.
Voordeel: gratis mooie films en hbo series in hd bekijken met de icefilms extensie.

Ja inderdaad :biggrinn: daarom vindt ik het geen goed idee omdat hier thuis te hebben.
Mijn ex Thai had zo iets dat ze 10 â,¬ per maand moest betalen. En dan moest ik al die zever bekijken :negatief: zo kun je wat thais leren zeit ze. Al die stomme kinderachtig gedoe. Zoals die romantische series van de :smiley-philippines: ook :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Tinulang_Manok

Citaat van: Herbie op zaterdag 20 juli 2013, 20:12:38
Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 20 juli 2013, 19:18:09
Ik heb een android stick die een hdmi stekker heeft, dus die kon ik zo in de tv steken. Dan xbmc erop, dan de pinoy_ako extensie erop en nu kan de asawa alle abs-cbn, gma, tv5 shows zien van de afgelopen weken. Kwaliteit is wel filipijns, want nogal gecomprimeerd, maar allerzinds acceptabel voor een filippijnse zo heb ik gemerkt. Met een ouya kan het ook, en dan kan ze ook spelletjes spelen.

Stick kost 70 euro, toetsenbordje 30 euro, een ouya kost 119 euro, dus niet echt duur ook.

Nadeel: jij mag alle teleseries, face to face, filipinos got talent en wat niet al meekijken.
Voordeel: gratis mooie films en hbo series in hd bekijken met de icefilms extensie.

Ja inderdaad :biggrinn: daarom vindt ik het geen goed idee omdat hier thuis te hebben.
Mijn ex Thai had zo iets dat ze 10 â,¬ per maand moest betalen. En dan moest ik al die zever bekijken :negatief: zo kun je wat thais leren zeit ze. Al die stomme kinderachtig gedoe. Zoals die romantische series van de :smiley-philippines: ook :floet:

Gelukkig voor mij gaat de  :smiley-philippines: tv er meestal alleen op als ik er niet ben. Ik vraag zoveel "geinteresseerde" vragen tijdens de teleseries en face to face dat ze er geen lol aan heeft, maar ook niet kan klagen dat ik het niet wil zien  :biggrinn:
Amare et sapere vix deo conceditur

Herbie

Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 20 juli 2013, 20:34:03
Citaat van: Herbie op zaterdag 20 juli 2013, 20:12:38
Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 20 juli 2013, 19:18:09
Ik heb een android stick die een hdmi stekker heeft, dus die kon ik zo in de tv steken. Dan xbmc erop, dan de pinoy_ako extensie erop en nu kan de asawa alle abs-cbn, gma, tv5 shows zien van de afgelopen weken. Kwaliteit is wel filipijns, want nogal gecomprimeerd, maar allerzinds acceptabel voor een filippijnse zo heb ik gemerkt. Met een ouya kan het ook, en dan kan ze ook spelletjes spelen.

Stick kost 70 euro, toetsenbordje 30 euro, een ouya kost 119 euro, dus niet echt duur ook.

Nadeel: jij mag alle teleseries, face to face, filipinos got talent en wat niet al meekijken.
Voordeel: gratis mooie films en hbo series in hd bekijken met de icefilms extensie.

Ja inderdaad :biggrinn: daarom vindt ik het geen goed idee omdat hier thuis te hebben.
Mijn ex Thai had zo iets dat ze 10 â,¬ per maand moest betalen. En dan moest ik al die zever bekijken :negatief: zo kun je wat thais leren zeit ze. Al die stomme kinderachtig gedoe. Zoals die romantische series van de :smiley-philippines: ook :floet:

Gelukkig voor mij gaat de  :smiley-philippines: tv er meestal alleen op als ik er niet ben. Ik vraag zoveel "geinteresseerde" vragen tijdens de teleseries en face to face dat ze er geen lol aan heeft, maar ook niet kan klagen dat ik het niet wil zien  :biggrinn:

:lachen: :lachen: :lachen: dat zal wel zijn
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

Citaat van: bocean op vrijdag 19 juli 2013, 18:01:34
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik filipijnse tv zenders ontvangen in nederland?
Oei, het vrouwtje mist de jankprogramma's  :lachen: :lachen: Hier was het ook van dat alle dagen , dat heb ik afgeschaft ....die propagandistische filmen en feuiletons over het feit dat andere het nog slechter hebben dan hun pffff
In  :belgiesmiley: keek mijn asawa via internet naar het nieuws (pc dan wel).
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.