VANAVOND op Vitaya

Gestart door Baliw-katok, zondag 2 mei 2010, 21:23:52

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

vanavond om 22.00 uur op Vitaya, medisch dossier :

My Shocking Story: Octopus man programma

In de Filippijnen leeft een man met een buitengewone en onbekende aandoening.
Er groeien extra ledematen uit zijn middel: twee volgroeide armen, een half been en een oor waaruit haar groeit.
De medische wereld is verbijsterd en men vreest dat de bizarre aangroei zijn dood kan worden.
Rudy Santos, beter bekend als Octoman, was ooit een ster met mythische proporties. Twintig jaar lang was Octoman de sterattractie van de Filippijnse freakshows. Hij verdiende een fortuin door zijn zeven ledematen te laten zien aan duizenden kijklustigen.
Hij werd een nationale beroemdheid. Sommigen vergeleken hem zelfs met Shiva, een mythische god.
We zoeken uit wat er is geworden van hem en wat zijn mysterieuze aandoening nu precies is.

:atyourservice:

Baliw-katok

Johan En Elvie

Het staat er op laat maar beginnen, beelden uit de Filippijnen kunnen we niet missen, mijn vrouw zit aan de TV gekluisterd.
Bedankt voor de tip Baliw-Katok
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Bedankt voor de tip Baliw katok   :thumb:

Heb naar het programma gekeken, en ik vond het bewonderenswaardig om te zien hoe die Rudy zijn echtgenote met hem omging.

Ik heb daar maar één zin klein zinnetje voor.  The caring filipina.
Rich de Nederbelg.

Digos

Citaat van: Mawibata op zondag  2 mei 2010, 23:28:18


Gaat het om dezelfde uitzending, of is het een nieuwe ?


http://www.filippijnen.org/index.php/topic,38.msg46.html#msg46




Ik heb de uitzending in 2009 niet gezien, maar Vitaya durft al eens programma's heruitzenden, dus zou dat wel eens kunnen.

Zoals meestal proberen dokters er hun voordeel uit te halen en punten te scoren met een complex geval als dit met het compleet gratis te maken.

Het zal toch wel ff gepikt hebben voor de dokters dat Rudy er mooi voor bedankte na al die toch dure onderzoeken, en koos om voort te gaan met zijn leven dat hij al 55 jaar gewoon was.

:hoedjeaf: voor zijn vrouwke.....



LIVE ONCE - LIVE IT

Johan En Elvie

Hier zouden ze zich onmiddellijk laten opereren maar daar hebben ze het geloof dat God hen dit heeft gegeven en dit eerder als een BLESSING aanzien wordt.
Hij zag dit ook als zijn tweelingsbroer en dat snij je niet zomaar weg, het fijt dat er daar zoiets was als een oog of oor met haar errond gaf hem affectie.

Ik maak me wel een bedenking bij het feit dat hij vroeger tot 20000 pesos per dag verdiende als atraktie op de kermis en dat hij nu voor schuldeisers op de vlucht was en 800 km van Manila ging wonen.
Hij zegde daar ook dat hij toen geen moeite had om veel VROUWEN te hebben, waar zou zijn geld kunnen zijn :denk:
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

rudy1962

Even ter informatie, het programma 'All you need is love ' loopt op VTM en niet op VITAYA

Johan En Elvie

Citaat van: rudy1962 op maandag  3 mei 2010, 15:45:48
Even ter informatie, het programma 'All you need is love ' loopt op VTM en niet op VITAYA

Het waren ook twee verschillende onderwerpen, gisteren was er op vitaya een uitzending over de octopusmen
Vanavond inderdaat All You need Is Love op VTM
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.