Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Ok, meer foto's komen maar vanavond zit ik even met de spinnen




bananacreek

Genoeg te drinken hier zo te zien:







Bacardi 483 pesos (dit is een wat duurdere winkel) = 483: 58.20 = â,¬ 8,30
Wat kost dit in Nederland of Belgie?


Te koop of the huur op het Why Not buletin board.

bananacreek


Fail_over

Bacardi 483 pesos (dit is een wat duurdere winkel) = 483: 58.20 = â,¬ 8,30
Wat kost dit in Nederland of Belgie?


Zal vanavond eens kijken. Op het werk verkopen ze dat ook.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kano

Bacardi Gold 0.7l kost in NL dacht ik zo'n â,¬ 13.95 =  P 817. Op de Filipijnse fles staat als ik het goed zie 75 cl ??
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Fail_over

 :offtopic:

Over gold gesproken. Mijn zoon kwam met een drank wat goudschilfers bevatte. Het zou met die schilfers de slokdarm kleine wondjes maken, waardoor de alcohol sneller in het bloed zou komen.  :ikkeniebegrijp: De jeugd van tegenwoordig.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Robert

Citaat van: Fail_over op woensdag 15 december 2010, 10:26:02
:offtopic:

Over gold gesproken. Mijn zoon kwam met een drank wat goudschilfers bevatte. Het zou met die schilfers de slokdarm kleine wondjes maken, waardoor de alcohol sneller in het bloed zou komen.  :ikkeniebegrijp: De jeugd van tegenwoordig.

goldstrike, is een pittig drankje, 50 procent alcohol. inderdaad populair onder de jeugd.
probeer het maar eens zou ik zeggen.

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 15 december 2010, 09:09:44
Bacardi Gold 0.7l kost in NL dacht ik zo'n â,¬ 13.95 =  P 817. Op de Filipijnse fles staat als ik het goed zie 75 cl ??

Morgen even kijken in de winkel maar ik dacht het wel