Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis bestrijden 270 Belgen

Gestart door Ronny55, zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Vice News heeft een reportage gemaakt binnen de IS

Trailer:

[yt=640,505]xgzQ-rDbM-Q[/yt]
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

opinie

Om volledige reportage te zien, klik op PLAY ALL:

[yt=640,505]bsCZzpmbEcs?list=PLw613M86o5o7ELT6LKyJFKawB6gUsZSf7[/yt]
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

opinie

In deel 2 is er sprake van Abdullah Al-Belgian. Volgens informatie zou hij echter afkomstig zijn uit Frankrijk en slechts een korte tijd in Brussel hebben gewoond.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Amice

Citaat van: opinie op maandag 25 augustus 2014, 11:53:22
In deel 2 is er sprake van Abdullah Al-Belgian. Volgens informatie zou hij echter afkomstig zijn uit Frankrijk en slechts een korte tijd in Brussel hebben gewoond.
oh maar dat is genoeg voor hen om zowel belgie als frankrijk over te nemen. :jajaja:

Een moslim, ook al is die geen jihadstrijder is per defenitie geen vriend van anders gezinden, dat wordt ze nl. verboden en met de paplepel ingegoten.

NU de IS eenmaal vaste voet aan de grond hebben gekregen in gedeelten van het midden ossten kon het maar zo snel gaan en vele moslims de toevlucht nemen tot  de IS en ja dan staat het westen wel tegenover 1/3 van de wereldbevolking, die dan ook nog eens overal geinfiltreerd zijn in onze beschaving.

Zo denkbeeldig is die wereldwijde IS staat niet, als er niet tijdig op ingegrepen wordt.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Ik denk dat in elke moslim wel een Isis aanhanger zit.
Heb met veel moslims gesproken , en ze hebben allemaal , paar uitgezonderd,
veel kritiek op onze leefwijze.
Hoe onze vrouwen erbij lopen, de alcohol, disco's en uitgaansgelegenheden, varkens en
honden, etc,etc.

Dat zullen ze nooit accepteren, nu moeten ze dat nog,  maar mocht Isis voet aan land krijgen
let op hoe snel ze zich achter hen gaan scharen.
Integreren zullen ze nimmer en ten never doen.

Achterbuurman heeft vroeger varkens gefokt, is er mee gestopt , bedrijf verkocht en heeft
zich een huisje gekocht.
Man is gek van varkens, spaart ook varkens beelden, had er een in de tuin staan, een roze met een molentje erbij.
Beeld vernield, nieuwe geplaats, beeld vernield en ramen ingegooid, politie gebeld .
Toen bedreigingen ,echte doodsbedreiging, beelden weggedaan woning staat te koop want
hij is bang geworden en wil ergens anders gaan wonen.

Nu moet ik er eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat hij in een vrijstaand huisje woont , in een straat waar
ook huurwoningen staan, waar ook moslims wonen.
Dus die ouwe varkensboer provoceerde he? of niet?   


gertve

Volgens mij wordt er hier net zo veel haat gezaaid tegen de moslims als in een moskee tegen het westen.
Maar goed, aan mij natuurlijk of ik bepaalde topics wil blijven volgen.

Amice

Citaat van: gertve op maandag 25 augustus 2014, 17:23:41
Volgens mij wordt er hier net zo veel haat gezaaid tegen de moslims als in een moskee tegen het westen.
Maar goed, aan mij natuurlijk of ik bepaalde topics wil blijven volgen.

Met dien verstande dan dat die moskeeen al op ons grondgebied getolereerd zijn en zo hun gang kunnen gaan, hetgeen andersom niet het geval is.

Maar er is hoop :

http://www.zie.nl/video/algemeen/Kabinet-pakt-haatzaaien-en-radicaliseren-aan/onyz983fkbbk

Kan ook maar zo zijn dat daardoor Wilders beter zijn mond kan houden in vervolg.  :floet:

En wat doet  :nederlandsevlag: nu om de IS te bestrijden:
http://www.nu.nl/politiek/3860719/patriotmissie-in-turkije-wordt-niet-verlengd.html

:ikkeniebegrijp:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Citaat van: gertve op maandag 25 augustus 2014, 17:23:41
Volgens mij wordt er hier net zo veel haat gezaaid tegen de moslims als in een moskee tegen het westen.
Maar goed, aan mij natuurlijk of ik bepaalde topics wil blijven volgen.
Ik heb Pastoor Janssen nog nooit vanaf de kansel horen roepen ,Koppen eraf van alle ongelovigen!!!!!!

Blauwvinger

Citaat van: gertve op maandag 25 augustus 2014, 17:23:41
Volgens mij wordt er hier net zo veel haat gezaaid tegen de moslims als in een moskee tegen het westen.
Maar goed, aan mij natuurlijk of ik bepaalde topics wil blijven volgen.

Ja wees maar lief voor moslims  :jajaja:
Ik denk dat je nog niet veel met die lui te maken heb gehad?

Ik wel.  :crazy:

We meesten weten niet half wat dit voor een (geloof) :confused2: is.