Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Gesloten worden??

We komen net lekker op gang en we gaan ook nog niet naar huis dus het kan nog wel ff   :applaus:

Humor is altijd goed en jens weet ook wel dat wij hollanders geen zout in de pap doen. 

Het is enkel wachten op de chili humor

Als Adriaan al topic starter daar geen bezwaar tegen heeft, anders maar n ander topic starten/verplaatsen.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Ja,ja, en straks kan ik België niet meer binnen komen!!

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: peldoman op donderdag 19 juni 2014, 16:03:19
Oke,oke!!  wou de zaak nog een paar dagen verder op de spits drijven maar zie nu wel in
dat ik moet stoppen.

Maar ik mag toch wel hopen, dat jullie begrijpen  dat dit een poging was enige humor in dit topic te brengen.
Heb bewust geen emoticons bij mijn schrijven geplaatst om het serieus te laten overkomen.

Ik zie nu in dat ik moet stoppen mede door de scherpe opmerking van jens, een landgenoot van mij.
Heb doordat ik weinig respons van de Belgische forum leden heb gekregen nog meer respect voor hun gekregen.
Daarin heeft jens ook gelijk, ze zijn netter in de omgang, maar dat wist ik al.

Heb niemand willen beledigen, heb ik volgens mij ook niet gedaan.
Hoop toch dat jullie het meer als humor zien.

Topic mag wat mij betreft gesloten worden. :kusxe8:





:lachen: :lachen: :lachen:  :dance: :fluestern: :fluestern: jammer we krijgen ze niet uit de kast. daar zijn ze te slim voor .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op donderdag 19 juni 2014, 16:51:45
Citaat van: peldoman op donderdag 19 juni 2014, 16:03:19
Oke,oke!!  wou de zaak nog een paar dagen verder op de spits drijven maar zie nu wel in
dat ik moet stoppen.

Maar ik mag toch wel hopen, dat jullie begrijpen  dat dit een poging was enige humor in dit topic te brengen.
Heb bewust geen emoticons bij mijn schrijven geplaatst om het serieus te laten overkomen.

Ik zie nu in dat ik moet stoppen mede door de scherpe opmerking van jens, een landgenoot van mij.
Heb doordat ik weinig respons van de Belgische forum leden heb gekregen nog meer respect voor hun gekregen.
Daarin heeft jens ook gelijk, ze zijn netter in de omgang, maar dat wist ik al.

Heb niemand willen beledigen, heb ik volgens mij ook niet gedaan.
Hoop toch dat jullie het meer als humor zien.

Topic mag wat mij betreft gesloten worden. :kusxe8:





:lachen: :lachen: :lachen:  :dance: :fluestern: :fluestern: jammer we krijgen ze niet uit de kast. daar zijn ze te slim voor .
Tuurlijk krijg je ons de kast niet uit,tis en blijft tenslotte maar een dom spelletje,22 gekken die zich te pletter lopen achter een bal..wat verwacht je !!!   :lachen:
Maar Peldoman wat zou je ervan denken moesten je landgenoten toch door 1 of ander mirakel kampioen zouden worden het hele forum te trakteren op champagne...stuur maar een pm dan geef ik je het adres wel op waar je de champagne kan sturen..... :lachen:  :lachen:
P.S.: Nu maar hopen dat onze beste Peldoman niet in  :sinterklaas: geloofd.... :biggrinn:

daf105paccar

Ik vind dat nog  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: op dit moment de nodige klasse tonen. :benweg: :benweg: :benweg:
Maar dat kan snel veranderen.

Ik hoop alleen dat er geen  :belgiesmiley: tegen  :nederlandsevlag: finale (of spelen voor 3°/4° plaats). :lachen: :lachen:

Dat zou de relaties tussen beide niet ten goede komen. :crazy: :crazy: :crazy: :evil: :evil: :evil:

Cosyns Guy

Citaat van: daf105paccar op donderdag 19 juni 2014, 22:50:49
Ik vind dat nog  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: op dit moment de nodige klasse tonen. :benweg: :benweg: :benweg:
Maar dat kan snel veranderen.

Ik hoop alleen dat er geen  :belgiesmiley: tegen  :nederlandsevlag: finale (of spelen voor 3°/4° plaats). :lachen: :lachen:

Dat zou de relaties tussen beide niet ten goede komen. :crazy: :crazy: :crazy: :evil: :evil: :evil:
Geen last van...woon toch niet in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: in het geval van..... :lachen:  :lachen:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 19 juni 2014, 23:42:36
Citaat van: daf105paccar op donderdag 19 juni 2014, 22:50:49
Ik vind dat nog  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: op dit moment de nodige klasse tonen. :benweg: :benweg: :benweg:
Maar dat kan snel veranderen.

Ik hoop alleen dat er geen  :belgiesmiley: tegen  :nederlandsevlag: finale (of spelen voor 3°/4° plaats). :lachen: :lachen:

Dat zou de relaties tussen beide niet ten goede komen. :crazy: :crazy: :crazy: :evil: :evil: :evil:
Geen last van...woon toch niet in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: in het geval van..... :lachen:  :lachen:
nee jij woont in het land van  :sinterklaas: . één geluk heb je , een nieuwe koning aan de macht. zon splinter nieuwe opvreter kost veel pera dus veel meer belasting te betalen voor jullie. het Spaanse voetbal was al een fiasco en nu ook dit nog.
ik wil echt niet met jou ruilen .over stakkers gesproken .jij moet wel een erg gelukkig mens zijn om dit allemaal te verwerken .

:lachen:     
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

innka3

Citaat van: jens op vrijdag 20 juni 2014, 13:37:44
niet in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: in het geval van..... :lachen:  :lachen:
nee jij woont in het land van  :sinterklaas: . één geluk heb je , een nieuwe koning aan de macht. zon splinter nieuwe opvreter kost veel pera dus veel meer belasting te betalen voor jullie. het Spaanse voetbal was al een fiasco en nu ook dit nog.
ik wil echt niet met jou ruilen .over stakkers gesproken .jij moet wel een erg gelukkig mens zijn om dit allemaal te verwerken .

:lachen:     
[/quote]
toch oppassen jens  :happy2:



peldoman

Mochten er zondagavond Belgische leden zijn die het verlies niet kunnen verwerken.
Rondlopen met de gedachten , mijn leven stopt nu!
Ik stap uit het leven, uiteraard heel begrijpelijk, dan verzoek ik hun hiermede te wachten.
Ik zal dan proberen een opbeurend verhaal hier neer te schrijven zodat er toch weer wat Belgische levens gespaard blijven.
Zo ben ik dan als Hollander ook wel weer, als ik kan helpen doe ik dat.

Blijft de vraag;  zal zo'n opbeurend schrijven zin hebben, hoor nu ook al dat Albert Hein België aan het overnemen is.
Ellende komt nooit alleen.

Dan blijft er niets anders meer over voor, Die Leden die er desondanks toch uit willen stappen door te verwijzen naar
Ome Henk, Avondroodstraat 21  Maastricht.
Ome Henk heeft Dior pillen in de aanbieding.

Wel zo netjes om het op die manier te doen.  De bal is rond, de Dior pil ook!! :atyourservice:



Cosyns Guy

Citaat van: jens op vrijdag 20 juni 2014, 13:37:44
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 19 juni 2014, 23:42:36
Citaat van: daf105paccar op donderdag 19 juni 2014, 22:50:49
Ik vind dat nog  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: op dit moment de nodige klasse tonen. :benweg: :benweg: :benweg:
Maar dat kan snel veranderen.

Ik hoop alleen dat er geen  :belgiesmiley: tegen  :nederlandsevlag: finale (of spelen voor 3°/4° plaats). :lachen: :lachen:

Dat zou de relaties tussen beide niet ten goede komen. :crazy: :crazy: :crazy: :evil: :evil: :evil:
Geen last van...woon toch niet in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: in het geval van..... :lachen:  :lachen:
nee jij woont in het land van  :sinterklaas: . één geluk heb je , een nieuwe koning aan de macht. zon splinter nieuwe opvreter kost veel pera dus veel meer belasting te betalen voor jullie. het Spaanse voetbal was al een fiasco en nu ook dit nog.
ik wil echt niet met jou ruilen .over stakkers gesproken .jij moet wel een erg gelukkig mens zijn om dit allemaal te verwerken .

:lachen:     
Ach,denk dat Belgie met zijn x aantal regeringen,koninginnen en nazaten een pak meer kost dan het koningshuis hier in Spanje.Nu wat betrefd die belastingen valt dat best mee als werkende...probleem is werk hebben natuurlijk,en als je zoals ik en een paar miljoen meer zonder werk bent gevallen en het moet redden met een werkloosheids vergoeding van 680 euro na 6 maand arbeidsloos te zijn ,tja dan zit je natuurlijk in de shit,belastingen of niet.
O,ja,betreffende St-Niklaas,die brave man kennen ze hier niet,hebben ze nooit gehad en zal wel nooit tevoorschijn meer komen hier denk ik.
En gelukkig...wel..niet ongelukkig in elk geval en het mooie weertje doet daar ook veel aan toe plus een goede vriendenkring,klein maar fijn zoals ze zeggen...dus we hobbelen voort...het zal wel eens beteren zeker ?