Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op vrijdag 20 juni 2014, 15:11:58
Mochten er zondagavond Belgische leden zijn die het verlies niet kunnen verwerken.
Rondlopen met de gedachten , mijn leven stopt nu!
Ik stap uit het leven, uiteraard heel begrijpelijk, dan verzoek ik hun hiermede te wachten.
Ik zal dan proberen een opbeurend verhaal hier neer te schrijven zodat er toch weer wat Belgische levens gespaard blijven.
Zo ben ik dan als Hollander ook wel weer, als ik kan helpen doe ik dat.

Blijft de vraag;  zal zo'n opbeurend schrijven zin hebben, hoor nu ook al dat Albert Hein BelgiĆ« aan het overnemen is.
Ellende komt nooit alleen.

Dan blijft er niets anders meer over voor, Die Leden die er desondanks toch uit willen stappen door te verwijzen naar
Ome Henk, Avondroodstraat 21  Maastricht.
Ome Henk heeft Dior pillen in de aanbieding.

Wel zo netjes om het op die manier te doen.  De bal is rond, de Dior pil ook!! :atyourservice:



Belgen zijn veel te nuchter om voor zo een simpel spelletje met zelfmoord neigingen rond te lopen...maar de  :nederlandsevlag: ? bij verlies..dramas niet uitgesloten vrees ik... :lachen:

Rich

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 20 juni 2014, 21:31:13

Belgen zijn veel te nuchter om voor zo een simpel spelletje met zelfmoord neigingen rond te lopen...maar de  :nederlandsevlag: ? bij verlies..dramas niet uitgesloten vrees ik... :lachen:

Simpel spelletje? Dacht het niet  :neeneenee: Want simpel voetballen is vaak het moeilijkste wat er is  :lachen:

Rich de Nederbelg.

nils

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 20 juni 2014, 21:31:13
Belgen zijn veel te nuchter om voor zo een simpel spelletje met zelfmoord neigingen rond te lopen...maar de  :nederlandsevlag: ? bij verlies..dramas niet uitgesloten vrees ik... :lachen:

Voor de drama aan Nederlandse zijde hebben we Robben, alhoewel hij zich dit WK toch koest heeft gehouden.
In het verleden heeft hij veel zelfmoordpogingen overleefd, zoals deze.

Amice

Citaat van: nils op vrijdag 20 juni 2014, 23:05:57
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 20 juni 2014, 21:31:13
Belgen zijn veel te nuchter om voor zo een simpel spelletje met zelfmoord neigingen rond te lopen...maar de  :nederlandsevlag: ? bij verlies..dramas niet uitgesloten vrees ik... :lachen:

Voor de drama aan Nederlandse zijde hebben we Robben, alhoewel hij zich dit WK toch koest heeft gehouden.
In het verleden heeft hij veel zelfmoordpogingen overleefd, zoals deze.


Robben is een spits hoor  :jajaja:
Wat doet een spits met keeper handschoenen aan  :confused2:

Fotoshop gebruiken om ons op het verkeerde been te zetten, dat is pas drama.

:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

nils

ook het leven van een spits kan zwaar zijn.  :lachen:

boldy

Citaat van: jens op donderdag 19 juni 2014, 15:45:20
Citaat van: boldy op donderdag 19 juni 2014, 15:08:37
lol peldoman zet aub je roze bril af, een trainingswedstrijd, ze mogen in hun handen klappen dat ze nog hebben gewonnen.
het nederlands elftal speelde als een natte krant. Ow ja wacht ze hebben gewonnen van Spanje maar ja Spanje stelt geen ruk voor.
Maandag Chili, nou bye bye Nederland worden van de mat gespeeld .
Zijn dan wel de poulfase door maar daarna  kan half nederland weer janken omdat Nederland eruit ligt  :jajaja:
zeg ouwe straatmaker , waar ben jij mee bezig  :lachen:.  beetje meer  :respect: voor onze boys is hier wel op zijn plaats. per slot van rekening hebben onze jongens het oppermachtige Spanje , de regerende wereldkampioen pardoes van de mat verjaagt . :jajaja: wat een wereld prestatie was dat . en dan te bedenken dat onze voetballers het zout in de pap niet verdienen, heb best wel medelijd met die klanten .   

respect nou nee hoor die lui verdienen miljoenen en lopen er vaak bij alsof ze er geen kloten om geven( wij zijn ook niet zo een patrionistisch volk uiteraard wat een hoop scheelt)
als je dan kijkt naar Australia wat daar 90 min lang vecht als een leeuw daar heb ik respect voor .
ik hoop dat ze ver komen uiteraard maar ik geloof daar niet in.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

#66
Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 07:49:39
Citaat van: jens op donderdag 19 juni 2014, 15:45:20
Citaat van: boldy op donderdag 19 juni 2014, 15:08:37
lol peldoman zet aub je roze bril af, een trainingswedstrijd, ze mogen in hun handen klappen dat ze nog hebben gewonnen.
het nederlands elftal speelde als een natte krant. Ow ja wacht ze hebben gewonnen van Spanje maar ja Spanje stelt geen ruk voor.
Maandag Chili, nou bye bye Nederland worden van de mat gespeeld .
Zijn dan wel de poulfase door maar daarna  kan half nederland weer janken omdat Nederland eruit ligt  :jajaja:
zeg ouwe straatmaker , waar ben jij mee bezig  :lachen:.  beetje meer  :respect: voor onze boys is hier wel op zijn plaats. per slot van rekening hebben onze jongens het oppermachtige Spanje , de regerende wereldkampioen pardoes van de mat verjaagt . :jajaja: wat een wereld prestatie was dat . en dan te bedenken dat onze voetballers het zout in de pap niet verdienen, heb best wel medelijd met die klanten .   

respect nou nee hoor die lui verdienen miljoenen en lopen er vaak bij alsof ze er geen kloten om geven( wij zijn ook niet zo een patrionistisch volk uiteraard wat een hoop scheelt)
als je dan kijkt naar Australia wat daar 90 min lang vecht als een leeuw daar heb ik respect voor .
ik hoop dat ze ver komen uiteraard maar ik geloof daar niet in.
het zijn net kangoeroes , en zo,n beest kan geloof ik niet achteruit lopen dus gaan ze vol gas vooruit,,,,,,,,,,,,,,, na huis
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

josv

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 07:49:39
als je dan kijkt naar Australia wat daar 90 min lang vecht als een leeuw daar heb ik respect voor .
ik hoop dat ze ver komen uiteraard maar ik geloof daar niet in.

Respect voor de australiers !! Maar boldy, ze liggen er al uit hoor..........
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Btw, net een leuke tip gekregen via een ander kanaal van een gewaardeerd mede-forum-lid :

The sexiest nationalities for men:

10. Dutch
9. Canadian
8. Brazilian
7. Irish
6. American
5. Spanish
4. Scottish
3. British
2. Italian
1. Australian

Bron : http://www.huffingtonpost.com/2014/06/18/the-sexiest-men-in-the-wo_n_5502999.html

Schrap daar nu eens alle landen weg die er niet {meer} toe doen op het wk ! Dan houden we toch waarschijnlijk een finale over van : Nederland -Brazilie, zeg nou zelf !!

  :lachen: :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:

Sorry voor de belgen trouwens, over die "sexiest nationalities for men" lijst  :thumb:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

boldy

ja ik weet dat ze er al uit liggen maar het gaat mij om de inzet die ze tonen  net als zoveel andere landen  die trots zijn om voor HUN LAND te mogen spelen .
de Nederlanders spelen alleen voor hun eigen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort