Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

independence day

Gestart door rony, vrijdag 10 juni 2011, 10:12:17

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: Pjottr op donderdag 26 april 2012, 13:58:51
Wat is dat toch met die Filipina's Waar komt dat ergerlijke gedrag toch vandaan. Of ze hebben last van Tampo of zijn extreem jaloers.
Heb dit getoetst met kennissen van me die met Indonesische en Thai getrouwd zijn maar die herkennen dit niet echt!!


Als we daar achter zouden kunnen komen !! Ik snap het ook niet. Als MIJN vrouw zo zou doen dan zou ik een hartig woordje met haar spreken.

@Johan, jou vrouw is een Europina (niks met DE euro te maken). Dat maakt al "gelijk" ten opzichte van de andere.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Johan En Elvie

Wie weet wanneer ze in brussel independence day vieren dit jaar in 2012 (aan de Basiliek van Koekelberg)

Niemand die dit hier weet, dat is heel erg raar hehe formumleden die doen alsof hun neus bloed.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Cosyns Guy

Citaat van: Johan En Elvie op donderdag  3 mei 2012, 17:40:45
Wie weet wanneer ze in brussel independence day vieren dit jaar in 2012 (aan de Basiliek van Koekelberg)

Niemand die dit hier weet, dat is heel erg raar hehe formumleden die doen alsof hun neus bloed.

Kan de filipijnse ambassade dat niet meededelen wanneer en opwelke dag dat gebeurd ?

Johan En Elvie

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag  3 mei 2012, 18:23:44
Citaat van: Johan En Elvie op donderdag  3 mei 2012, 17:40:45
Wie weet wanneer ze in brussel independence day vieren dit jaar in 2012 (aan de Basiliek van Koekelberg)

Niemand die dit hier weet, dat is heel erg raar hehe formumleden die doen alsof hun neus bloed.

Kan de filipijnse ambassade dat niet meededelen wanneer en opwelke dag dat gebeurd ?


Dat is nu juist het probleem denk ik, ik heb een email gestuurd meer dan een week geleden en nog steeds geen antwoord op gekregen, dat zal veel te moeilijk zijn denk ik om daarop te antwoorden.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

boeman

Weet er soms iemand of er dit jaar ergens vieringen of evenementen zijn ? Dacht iets gelezen te hebben in Brugge op 14 juni maar vind er niks meer van terug

Rich

Citaat van: boeman op donderdag 30 april 2015, 12:49:35
Weet er soms iemand of er dit jaar ergens vieringen of evenementen zijn ? Dacht iets gelezen te hebben in Brugge op 14 juni maar vind er niks meer van terug

Ja, er zijn vieringen in ondermeer Brussel, Gent en Brugge.

Brugge op 14 juni : http://www.filippijnen.org/index.php?topic=8636.0

Gent in het Zuiderpark. Datum kan ik nog niet vinden
Brussel: Baseliek van Koekelberg
Rich de Nederbelg.

Pinocchio

In Gent wordt Independence day dit jaar gevierd op 20 juni in het Zuidpark.

In Brugge zijn er 2 vieringen namelijk  op 6 en 14 juni.

Ook in Brussel zijn er 2 gelegenheden, op 6 juni in de gebouwen van het Europees parlement en op 14 juni in Koekelberg

joost


Voor de Nederlandse leden onder ons :

In Nederland
IndependenceDay
Datum: 6 juni 2015
Locatie: Spaarnwoude Halfweg Haarlem

bananacreek

Reiskosten worden vergoed?.............. :weetikniet: