Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

independence day

Gestart door rony, vrijdag 10 juni 2011, 10:12:17

Vorige topic - Volgende topic

rony

Kan er iemand me informeren of er in brussel ook een viering voorzien is voor independence day 2011 ?? ik vind er bitter weinig van terug op het net ??
Brugge en Torhout al wat je wil maar over brussel op 12 juni niks nada noppes .. t zou hem een stuk schelen in afstand in ieder geval vermits ik in vl brabant woon .  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

ladgar

Ja , en het is aan de basiliek van Koekelberg

Johan En Elvie

Op facebook gevonden (daar moet je zijn, elke Filipin zit daar)

Philippines Independance Day
Independence day Brussel   
zondag 12 juni · 9:30 - 19:00
Locatie   
La Basilique de Koekelberg   
Door: Aseana Voyages
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

balikbayan

Precies je haalt de vlinders van de nacht er zo uit  :lachen:

Maar ja ieder potje ........

wispelturig

Aha, het is tegenwoordig niet alleen om te rodelen beste mensen, het is ook een kans om te marcheren met een gloednieuwe LV handtas met matching  hoge hakken. Ik ga daar om te genieten van de beelden, de geuren en de kleuren.  :biggrinn:

rony

 "LV handtas" = Lichte Vracht ?? :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: O0
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

wispelturig

Louie Vuiton of gucci en wat dan ook het speel geen een rol, HET IS EEN NIEUWE BEGRIP tussen ons vrouwen. Gelukkig sommige mannen durf niet te kijken in ons kasten ofwel zit het vol dat er geen enkel gaatje meer om te kijken.  :lachen:

Waar kunnen wij anders die bazaar tentoonstellen????? Als je het nog niet begrijp vriend... Proficiat!  Bevrijdings dag, ik kan zelf het niet good spelen vrees ik. Maar de betekenis   :denk: diegene die niet wist is een echte brave meid.  :biggrinn:

balikbayan

#7
CitaatGroot gelijk heb je.....the show must go on,en het is een gratis jaarlijks "festival "en liefst geen curieuze vragen stellen van wie ze zoal independent waren geworden.

Hahahahaha hetzelfde land waar ze nu allemaal naar toe willen proest  :lachen:

Tja soms draait het zich om en bijt je zo in de kont  :lachen:

MadRed

Citaat van: balikbayan op zaterdag 11 juni 2011, 13:03:17

Hahahahaha hetzelfde land waar ze nu allemaal naar toe willen proest  :lachen:


Ik heb er nog geen horen zeggen dat ze graag naar Spanje willen.

balikbayan

Eerst waren ze kolonie van Spanje daarna kolonie van Amerika.

Ze probeerden destijds om onafhankelijk te worden van Spanje iets voor de eeuwwisseling naar 1900 maar dat ging niet zo goed totdat Amerika er zich mee bemoeide. Toen ze zich uitriepen tot republiek vielen ze onder een of ander verdrag dat de controle overdroeg naar Amerika. Dat viel dus verkeerd en dus werd er oorlog verklaard aan Amerika wat resulteerde in een hele hoop doden en de Amerikanen verklaarde zich een paar jaar later als winnaar.

Daarna werd de Filipijnen een onderdeel van Amerika in een soort constructie met uitzicht op onafhankelijkheid een aantal tientallen jaren later. Voor dit bereikt was kwamen de japanners nog een keer langs en na WW2 zijn ze pas echt onafhankelijk geworden