Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Darko in the Philippines

Gestart door Darko69, donderdag 8 september 2011, 18:35:04

Vorige topic - Volgende topic

yepyep


Baliw-katok

Heb genoten van de mooie foto's en vlotte schrijfstijl.  Nog een dikke 2 maanden wachten en dan ook eens Samal bezoeken ... ik kijk er al naar uit.

gosternokke

Leuk verslag en mooie fotoos Darkoo,  Ik herken dat wel dat kinderen je als een soort alien aanzien in mindanao,  ik had precies het zelfde altijd 10  kinderen rond me die me de ganse dag volgden.

  En goed dat dat je vriendin niet zo bang is van de zon , en wel in bikini zich op het strand durft te vertonen.    :thumb: Die van mij gaat altijd als een soort moslimvrouw het water in   :lachen:   

  En dan heb ze hier  voor de foto nog de doek van haar gezicht afgehaald 





En tis hier in  :nederlandsevlag:  berekoud vannacht -10  nu net 1 graad  int zonnetje  :negatief:

wiking

leuke foto's samal island en talicud is idd leuk, heb daar ook zelf een rondvaart gedaan en je kan er zeer mooi snorkelen.

toyoke

mooi verslag darko
deze regio zal ik ook wel eens bezoeken

gosternokke

Tis wel Palawan, maar dan een van de eilanden bij ons voor de deur,  Om precies te zijn Mayuaw eiland.  Er liggen zo 20 eielanden in Greenislandbay,  sommige helemaal bedekt met mangrove sommige helemaal wit zand.  het lijk een beetje op Hondabay  hier, maar dan  zonder de  drommen touristen die je in Hondabay heb.

  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.379601152118348.87162.210233589055106&type=3


Helicopter eiland is dat bij El Nido ?

gosternokke

Okay,  ja wij zitten aan de aan de andere kant van Palawan, de oostkust dus, terwijl El nido aan de westkust is.    We hadden eigenlijk ook iets in El nido willen kopen , maar ja de prijzen liggen daar behoorlijk  hoger dan de rest van palawan.   Komt denk ik dat er afgelopen jaren op grote schaal grond is aangekocht de rijke pinoys, als ik goed herrinner ook door de Ayala clan om in de toekomst megaresorts  en subdivisions daar neer te zetten.   Toen konden we in 2006 een  halve hectare direkt aan het strand  kopen voor 200 peso per meter  aan de oostkust bij de plaats Caramay.   Dus hebben we dat maar gedaan, tis geen El Nido,  met zijn steile  rotsen. Maar tis ons meegevallen  Greenislandbay is mooi voor eilandhoppen en snorkelen  .  En ook de bergen boven Caramay zijn leuk met zijn Batakbergstammen en watervallen.