Met de auto van Manila naar Palawan.

Gestart door gosternokke, vrijdag 13 januari 2012, 01:42:27

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bigfoot12345


callebaut

Knap staaltje kunst en (vliegwerk ) vaarwerk
Van de ene boot op de andere ... heb je er eens bij stillgestaan wat de totaal kostenprijs is
reizen in de Phils is echt niet goedkoop indien men zijn voertuig meeneemt
Al bij al mooi verslag en bedankt van de foto's  , het geeft een andere dimensie hoe men zich ook kan verplaatsen . :thumb:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Citaat van: callebaut op vrijdag 13 januari 2012, 13:23:19
Knap staaltje kunst en (vliegwerk ) vaarwerk
Van de ene boot op de andere ... heb je er eens bij stillgestaan wat de totaal kostenprijs is
reizen in de Phils is echt niet goedkoop indien men zijn voertuig meeneemt
Al bij al mooi verslag en bedankt van de foto's  , het geeft een andere dimensie hoe men zich ook kan verplaatsen . :thumb:

Zeker niet goedkoop ik kom op zo 30duizend peso uit voor alles, maar ja het alternatief was  de auto in Manila laten en dan andere in Palawan kopen, kost ook geld nietwaar.
Mijn vrouw had de auto liever op de superferry in Manila gezet en dan in 1 ruk naar Puerto Princesa varen, ik heb niet geinformeerd wat dat zou kosten.
IK wilde gewoon over land.. Alle plaatsen waar we zijn langs gekomen was ik nog nooit geweest.

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 januari 2012, 13:55:47
Citaat van: callebaut op vrijdag 13 januari 2012, 13:23:19
Knap staaltje kunst en (vliegwerk ) vaarwerk
Van de ene boot op de andere ... heb je er eens bij stillgestaan wat de totaal kostenprijs is
reizen in de Phils is echt niet goedkoop indien men zijn voertuig meeneemt
Al bij al mooi verslag en bedankt van de foto's  , het geeft een andere dimensie hoe men zich ook kan verplaatsen . :thumb:

Zeker niet goedkoop ik kom op zo 30duizend peso uit voor alles, maar ja het alternatief was  de auto in Manila laten en dan andere in Palawan kopen, kost ook geld nietwaar.
Mijn vrouw had de auto liever op de superferry in Manila gezet en dan in 1 ruk naar Puerto Princesa varen, ik heb niet geinformeerd wat dat zou kosten.
IK wilde gewoon over land.. Alle plaatsen waar we zijn langs gekomen was ik nog nooit geweest.

Dat is een heel echt avontuur neem ik aan....prima werk van gemaakt vind ik... :thumb: :thumb: :thumb:

Neem aan dat u hierin ook bent voorzien?

Johan En Elvie

Informeer toch maar eens voor de prijs voor je wagen op de superfery, kan interessant zijn voor anderen later
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

gosternokke

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 januari 2012, 14:29:47
Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 januari 2012, 13:55:47
Citaat van: callebaut op vrijdag 13 januari 2012, 13:23:19
Knap staaltje kunst en (vliegwerk ) vaarwerk
Van de ene boot op de andere ... heb je er eens bij stillgestaan wat de totaal kostenprijs is
reizen in de Phils is echt niet goedkoop indien men zijn voertuig meeneemt
Al bij al mooi verslag en bedankt van de foto's  , het geeft een andere dimensie hoe men zich ook kan verplaatsen . :thumb:

Zeker niet goedkoop ik kom op zo 30duizend peso uit voor alles, maar ja het alternatief was  de auto in Manila laten en dan andere in Palawan kopen, kost ook geld nietwaar.
Mijn vrouw had de auto liever op de superferry in Manila gezet en dan in 1 ruk naar Puerto Princesa varen, ik heb niet geinformeerd wat dat zou kosten.
IK wilde gewoon over land.. Alle plaatsen waar we zijn langs gekomen was ik nog nooit geweest.

Dat is een heel echt avontuur neem ik aan....prima werk van gemaakt vind ik... :thumb: :thumb: :thumb:

Neem aan dat u hierin ook bent voorzien?



Helaas daar ben ik niet van voorzien, maar ik heb zoeen reflecterend hesje bij , dan hang ik dat aan een stok mag dat ook?    :lachen:   

Om eerlijk te zijn ik had zelfs geen krik of kruissleutel in de auto,  dus nog vlug effen een potkrikje en kruissleutel gekocht, en men reserve band gecheked

Baliw-katok