Met de auto van Manila naar Palawan.

Gestart door gosternokke, vrijdag 13 januari 2012, 01:42:27

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Leuk verslag en dito foto's. Voeg er gelijk aan toe, dat ik de keuze van je vrouw had opgevolgd. Aan de andere kant, zoals je zegt, nu plaatsen gezien waar je nog nooit was geweest en wellicht normaliter ook niet zo gauw naar toe zal gaan. Maar je auto op de ferry zitten in dit land gaat in de peso lopen. Uitzonderingen zijn de ferry's met korte vaartijd tot max. 1 uur. Daarboven, enfin, dat weet je nu inmiddels.

gosternokke



Bananacreek, je kan tevreden zijn onderweg naar de pier moesten we even stoppen en ja hoor daar was tie dan in een klein winkeltje mijn gevaren driehoek.En dank zij U wist dat ik de gele en niet de rode moest hebben    :thumb:

callebaut

Citaat van: gosternokke op zaterdag 14 januari 2012, 05:47:37


Bananacreek, je kan tevreden zijn onderweg naar de pier moesten we even stoppen en ja hoor daar was tie dan in een klein winkeltje mijn gevaren driehoek.En dank zij U wist dat ik de gele en niet de rode moest hebben    :thumb:

Je moet beide kleuren in bezit hebben zowel de gele als de rode de ene is om voor de wagen te plaatsen , de andere achter de wagen  :jajaja:

gosternokke



Vandaag tickets gekocht voor de afvaart met Milagrosa shipping voor aanstaande maandag, Milagrosa is 5000 peso goedkoper trouwens dan Montenegrolines, maar het is RORO boot, dus de auto word aan boord getakeld.  Als dat maar goed gaat      :weetikniet: De boot zal een tussenstop van 6 uur maken in Cyuo dus hebben we tijd daar ook nog wat te zien    :thumb:

Zonder vergunning van de coastguard mag de auto niet mee naar Palawan, ,dus eerst die vergunning wezen halen.
het is vooral bedoeld dat gestolen voertuigen niet van het ene naar het andere eiland gaan.  Moest een CR, OR en deed of sale laten zien, ze ze kwamen ook daadwerkelijk op het parkeerterrein kijken of de juiste nummerplaten er op zaten.

gosternokke




Vrachtwagen chauffeur die aan de zijkant van zen vrachtwagen een hangmatje heeft gespannen en daar lekker ligt te pitten in ILOILOCITY Pier

bananacreek

Citaat van: callebaut op zaterdag 14 januari 2012, 05:53:19
Citaat van: gosternokke op zaterdag 14 januari 2012, 05:47:37


Bananacreek, je kan tevreden zijn onderweg naar de pier moesten we even stoppen en ja hoor daar was tie dan in een klein winkeltje mijn gevaren driehoek.En dank zij U wist dat ik de gele en niet de rode moest hebben    :thumb:

Je moet beide kleuren in bezit hebben zowel de gele als de rode de ene is om voor de wagen te plaatsen , de andere achter de wagen  :jajaja:


Ja, beide kleuren, en daarom komen ze nu in een setje van twee @P270 bij Handyman in Robinson, maar ik denk niet dat er een Robinson in de buurt van die pier is?


steven



gosternokke

#38
Zojuist goed aangekomen in Puerto princesa vanuit Cuyo eiland.    In Cuyo een oud spaans fort uit 1680  bezocht, en toen wilde ik de fotos op het forum zetten, BROW OUT
 :negatief:   Yes Sir  every day in Cuyo  from 12 noon to 6 p.m brownout.


  En hier in Puerto nog een verrassing , het van boord af takelen van de auto was niet in de overtocht inbegrepen   :negatief:   Dus nog 600 peso moeten dokken, had geen keus want zonder betaling kon ik het haventerrein niet af.
Zal proberen de mooie fotos uit Cuyo binnenkort te plaatsen     :atyourservice:

josv

Citaat van: gosternokke op zaterdag 14 januari 2012, 05:58:45
maar het is RORO boot, dus de auto word aan boord getakeld. 

Citaat van: gosternokke op woensdag 18 januari 2012, 04:05:17
  En hier in Puerto nog een verrassing , het van boord af takelen van de auto was niet in de overtocht inbegrepen   :negatief:  

Ikke effe niet begrijpen. RoRo betekent ( volgens mij ) : Roll on - Roll off   :weetikniet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....