Philippines, April 2012 - Deel 2

Gestart door Phille, zondag 22 april 2012, 23:57:15

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Toen werd het tijd om eens wat meer zon, strand en zee te gaan opzoeken en vertrokken we met de grootste verwachtingen richting Boracay.

Het vliegtuig stond al klaar en nu wachten om te mogen boarden.



Maar geen probleem, gratis wifi beschikbaar en dus kan de tijd gedood worden met het verplicht onderhouden van onze sociale netwerken.  :jajaja:



En uiteraard teksten  :happy:



Na een korte vlucht komen we toe in Kalibo en nu maar hopen dat het door het hotel beloofde transport er zal zijn.



En ja hoor ... tot mijn grootste verbazing heeft het hotel het transport van Kalibo Airport netjes geregeld en staat het busje te wachten, we rijden richting Caticlan, daar zou dan een assistent op ons wachten.



We komen toe in Caticlan ... en opnieuw, worden we aangenaam verrast en staat de beloofde assistentie te wachten. Het kan dan toch in de Phils  :thumb:



Met de boot van het hotel worden we netjes naar onze bestemming gebracht.  :thumb:







En het is al bijna avond en worden we verwend met een zeer mooie zonsondergang.



Nadien zijn we lekker gaan dinneren.



En daarmee zat deze dag er ook weer op, is het tijd om te gaan slapen en droom ik stil van al het moois dat Boracay in petto heeft.

Goeie morgen iedereen, het onbijt valt redelijk mee, de smile maakt alles goed.



De tuin van het hotel, ziet er allemaal heel netjes uit en hebben we zeker geen klagen over.



En dan ...  :denk: ... dan gaan we richting het strand, met grootste verwachtingen ...  :jajaja:





Viel dat tegen se ... wij die dachten dat het schitterende stranden waren ...  :neeneenee: niet dus

En verkopers, elke 5 stappen ... sir sir sir ...  :moord:







It's more fun in the Philippines  :lachen:



Met een vendor-mepper in de hand lopen we verder langs het mooie strand en de hemelsblauwe zee  :denk:





Appelblauwzeegroen is hier meer dan ooit van toepassing  :lachen:



De waar van de vendors leveren een mooie bijdrage op fototechnisch vlak



En dan zijn we maar terug de rust van de tuin van het het hotel gaan opzoeken voor een verfrissende duik in het zwembad en een frisse ijsthee.



En wat plaatjes schieten zoals deze mooie Maya.



En nu ben ik  :benweg: morgen meer, nu eerst diene jetlag onder handen nemen  :mauer:

:daag:

bananacreek


Mawibata



Wij waren er vijf jaar geleden.  Er is blijkbaar nog niet veel veranderd.

- Enorm duur
- Water vol algen
- bouwwerven her en der
- opdringerige verkopers

PS : Maken ze nog die zandsculpturen, waar je tegen betaling bij mag poseren, en een foto (laten) nemen?


:hoedjeaf:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


Mooi verslag en vooral zeer mooie foto's.  :thumb:

Ik zie dat je het formaat van de foto's al hebt aangepast.....is wel beter zo.

We kijken al uit naar deel 3.

Succes met de jetlag

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Citaat van: Mawibata op maandag 23 april 2012, 09:20:22


Wij waren er vijf jaar geleden.  Er is blijkbaar nog niet veel veranderd.

- Enorm duur
- Water vol algen
- bouwwerven her en der
- opdringerige verkopers

PS : Maken ze nog die zandsculpturen, waar je tegen betaling bij mag poseren, en een foto (laten) nemen?


:hoedjeaf:

Hier kan ik het alleen maar eens mee zijn; ergens verwachte ik wel dat het er heel druk zou zijn, maar om mijn vrouwtje te plezieren heb ik het maar geboekt. Zij was nog meer teleurgesteld dan ik, want zij dacht dat ze naar het paradijs zou gaan, zoals de overgrote meerderheid in de Filipijnen.

De sculpturen heb ik niet gezien, maar veel hebben we niet langs het strand gewandeld. Vond ik de moeite niet om te doen.

Gelukkig waren we er maar drie nachten (2 volle dagen).  :happy:

Michaela

Het zou fijn zijn als Cristy ook af en toe foto van je maakt. Cristy staat vaak op de foto, maar wij willen je ook zien!

Phille

Citaat van: resscy_jalac op maandag 23 april 2012, 11:06:37
Het zou fijn zijn als Cristy ook af en toe foto van je maakt. Cristy staat vaak op de foto, maar wij willen je ook zien!

In deel 3 ben ik te bewonderen  :lachen:, maar geef toe, cristy is toch veel aangenamer om naar te kijken  :happy:


Michaela

maar ik ben een vrouw, dus ik vind het leuker om naar je te kijken  :floet:

Phille


ruff rider

 :hoedjeaf:

Toen wij daar waren in 2010 waren er geen algen te zien en was het strand prachtig wit.



De zandsculpturen zie je vooral 's avonds



Een avondwandeling over het strand vind ik prachtig. Je moet wel regelmatig stoppen om op adem  :fles: :cheers: te komen.



greetz
Ruff Rider