Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa , hoe weet je wanneer je dossier compleet is

Gestart door gammaracer, zaterdag 20 april 2013, 17:46:39

Vorige topic - Volgende topic

gammaracer

hallo

hoe weet je nu of je dossier volledig is , mijn vrouw is reeds begin vorige maand naar manilla gereist voor de visa aanvraag , sedert dien niks meer gehoord , staat zelfs nog niet in behandeling op de site van DVZ , andere van die datum staan er wel op heb ik al vernomen. :weetikniet:
is nu 5 weken geleden
goede raad altijd welkom

mvg

Fail_over

6 weken is zo'n beetje de norm. Gewoon ff afwachten een dan DVZ bellen.

Zij hebben niet zo'n haast als jij. ;-)
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

stijn54

Citaat van: gammaracer op zaterdag 20 april 2013, 17:46:39
hallo

hoe weet je nu of je dossier volledig is , mijn vrouw is reeds begin vorige maand naar manilla gereist voor de visa aanvraag , sedert dien niks meer gehoord , staat zelfs nog niet in behandeling op de site van DVZ , andere van die datum staan er wel op heb ik al vernomen. :weetikniet:
is nu 5 weken geleden
goede raad altijd welkom

mvg

Je vrouw heeft toch een dossiernummer gekregen bij het indienen van de aanvragg. Even bellen naar de ambassade om te horen of het dossier naar DVZ al werd opgestuurd.

Rich

Ik denk dat je daar ook een beetje geluk mee moet hebben. Het zijn niet enkel de dossiers uit de Filippijnen die bij DVZ aankomen, maar uit heel wat andere landen. Komt jouw dossier onderaan  de stapel terecht dan heb je pech en kan het iets langer duren  :weetikniet:  Ik gis maar, maar het zou zo maar kunnen.

Gewoon afwachten. Als er iets zou ontbreken dan had je het wel al gehoord.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Citaat van: gammaracer op zaterdag 20 april 2013, 17:46:39
hallo

hoe weet je nu of je dossier volledig is , mijn vrouw is reeds begin vorige maand naar manilla gereist voor de visa aanvraag , sedert dien niks meer gehoord , staat zelfs nog niet in behandeling op de site van DVZ , andere van die datum staan er wel op heb ik al vernomen. :weetikniet:
is nu 5 weken geleden
goede raad altijd welkom

mvg

ik neem aan dat het een visum "gezinshereniging is, dan is het normaal , zoniet is het wel lang.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gammaracer

ja tis visum gezinshereniging ,maar is het niet de ambasade in manilla die het dossier vervolledigd en pas dan doorstuurd naar dvz ? of kan dit ook als het dossier reeds bij dvz is ? of verneem je dit pas na 6 maand ?

mvg
:thankyoufw5: :hoedjeaf:

lorre_love_10

Inderdaad een beetje geduld hebben ....
Bij mij heeft het 40 dagen geduurd alvorens ik op de site iets kon zien en 20 dagen daarna stond er al "akkoord"
Mijn vrouw haar interview was op 30 januari, de registratie op 8 maart en de goedkeuring op 28 maart.
10 dagen later heeft de ambassade haar opgebeld. En zeer binnenkort kunnen we de verloren tijd inhalen.  :happy:

gammaracer

CitaatInderdaad een beetje geduld hebben ....
Bij mij heeft het 40 dagen geduurd alvorens ik op de site iets kon zien en 20 dagen daarna stond er al "akkoord"
Mijn vrouw haar interview was op 30 januari, de registratie op 8 maart en de goedkeuring op 28 maart.
10 dagen later heeft de ambassade haar opgebeld. En zeer binnenkort kunnen we de verloren tijd inhalen.

ohh na  20 dagen al goedkeuring , dan neem ik aan dat de beslissing voor  ons dossier niet lang meer kan duren ? sinds 15 april op de DVZ .

weet je ook hoe lang de visa geldig blijft ? en gaat ie in vanaf de goedkeuring ?

mvg :thankyoufw5:

gammaracer

yippie yayee yehey  :applaus:

DVZ is akkoord met onze visa , volgende maand kom ze al naar hier , nu nog de CFO seminary volgen voor haar

:thankyoufw5: :happy:

bruno13

proficiat    :congratualtionsis

have a wunderful time