Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

tenlaste neming

Gestart door stef boss, woensdag 29 mei 2013, 11:46:18

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

ik  heb een klein vraagje men zegt als men iemand ten laste neemt moet men over 800 euro  beschikken en 150 euro pp ten laste en 150 euro voor het familie lid dat men laat over komen in het andere geval 1000 euro 150 euro pp ten laste en 200 euro voor de persoon die men laat over komen ik ben gehuwd in de phl word deze nu aan zien als familie of niet welke formule 1000 euro of 800 als men werkt en stempelt tijdelijk is dit ok ik werk op ford en dit is 1 week werken 1 week stempelen ?
mag iemand anders ook mijn vrouw ten laste nemen ?


Ronny55

Citaat van: stef boss op woensdag 29 mei 2013, 11:46:18
ik  heb een klein vraagje men zegt als men iemand ten laste neemt moet men over 800 euro  beschikken en 150 euro pp ten laste en 150 euro voor het familie lid dat men laat over komen in het andere geval 1000 euro 150 euro pp ten laste en 200 euro voor de persoon die men laat over komen ik ben gehuwd in de phl word deze nu aan zien als familie of niet welke formule 1000 euro of 800 als men werkt en stempelt tijdelijk is dit ok ik werk op ford en dit is 1 week werken 1 week stempelen ?
mag iemand anders ook mijn vrouw ten laste nemen ?
Op de webside van de buitenlandse zaken / vreemdelingendienst moet dat ook voor de Belgen terug te vinden zijn, Dacht wel dat "schoonfamilie" gelijk gesteld is aan familie.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.