Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

CFO seminary in manilla of davao ?

Gestart door gammaracer, zaterdag 8 juni 2013, 16:51:01

Vorige topic - Volgende topic

gammaracer

hallo mensen
kan je het CFO ook in manilla of Davao krijgen ?
zo ja , waar is het ergens gelokaliseerd ?
kriijg je de cert nog dezelfde dag ?kan je dit laten opsturen ?


mijn vrouw moet haar visa ophalen bij de ambasade , zou wel veel geld schelen indien ze hier ook het CFO cert kan volgen , van Davao  naar manilla is toch altijd een vliegreis van 1800km en dan is er nog het hotel voor een paar dagen


mvg

Cosyns Guy

Citaat van: gammaracer op zaterdag  8 juni 2013, 16:51:01
hallo mensen
kan je het CFO ook in manilla of Davao krijgen ?
zo ja , waar is het ergens gelokaliseerd ?
kriijg je de cert nog dezelfde dag ?kan je dit laten opsturen ?


mijn vrouw moet haar visa ophalen bij de ambasade , zou wel veel geld schelen indien ze hier ook het CFO cert kan volgen , van Davao  naar manilla is toch altijd een vliegreis van 1800km en dan is er nog het hotel voor een paar dagen


mvg

In Davao kan je het niet bekomen.Mijn vrouw die van Davao is heeft het gehaald in Cebu.
Je kan het op 1 dag halen.Je vliegt naar Cebu,haalt het CFO en vliegt dezelfde dag nog terug naar Davao.

Amice

Ze kan dat seminar in manila doen kost n halve dag.
De CFO is gevestigd aan Quirino ave corner osmena highway.

Laat haar zo mogelijk haar paspoort meenemen, zodat de stempel er meteen ingezet kan worden, anders moet ze met het cetrificaat terug om het alsnog te verkrijgen.

Voor nederland/belgie was het altijd woensdag middag maar ik meen me te herrineren dat ze nu alle dagen daarheen konden. Beter even informeren daarover.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gammaracer

Dat adres klopt inderdaad Amice , dank je wel  :thankyoufw5:

voor Europa kan het alleen op dinsdag en vrijdag , mijn vrouw is nu momenteel daar in manilla voor het CFO attest ,maar blijkt toch niet zo evident om daar zo maar naartoe te reizen en te denken dat het wel goed komt .

vandaag is er maar plaats voor 70 tal mensen en wie eerst komt eerst bediend wordt aldaar , afspraken worden er niet gemaakt ,mijn vrouw staat daar al vanaf 2 uur s morgens  :negatief: :mauer: :dontknow: :dontknow:
dus iemand die van Davao komt moet er wel rekening mee houden om er vroeg te zijn en natuurlijk een paar uur in de wachtrij te staan niksen tot het om 6 uur opengaat .
Gisteren heeft ze de visa en paspoort al kunnen oppikken, t ligt ook op een uur van de ambasade verwijderd
:thankyoufw5:
mvg