Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

15 airmiles voor degeen die dit goed heeft..... :denk: :denk:



bananacreek

Perfect.........15 airmiles voor u...... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Maar hoe bent u daar achter gekomen?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2017, 15:13:58
Perfect.........15 airmiles voor u...... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Maar hoe bent u daar achter gekomen?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" :biggrinn: dus ik speel wel iets vals...
Amare et sapere vix deo conceditur

Tinulang_Manok

Ik geef mijn volledige set airmailes door naar degene die dit weet:
Amare et sapere vix deo conceditur

callebaut


bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag 15 februari 2017, 22:01:14
Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2017, 15:13:58
Perfect.........15 airmiles voor u...... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Maar hoe bent u daar achter gekomen?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" :biggrinn: dus ik speel wel iets vals...

Normaal gesproken zou u vervolg(d)t kunnen worden in het internationaal gerechtshof in Den Haag...maar de raad van schapen heeft besloten om u gratie te geven vanwege uw eerlijkheid en daarbij uw misdaad bekend te hebben.....maar desalniettemin wordt u hierbij toch veroordeeld tot 5 jaar zware arbeid in Nederrokko.....next case..... :jajaja: :jajaja:

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

callebaut

Op naar de volgende foto .......

                                                       

Pinkpanther

Dit lijkt om de BLV in Dumagette.........

PP  :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag: