Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

boldy

Willem, het is de bedoeling dat je eerst de plaats van de foto raad die The Dolphin heeft gepost voordat je een foto mag plaatsen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Bulldozer

Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 18 februari 2017, 19:42:44
Ik weet het nu zeker: Calle Crisologo, Vigan.
https://www.google.de/maps/@17.5712804,120.3887605,3a,75y,201.04h,88.42t/data=!3m7!1e1!3m5!1s5-nxuAU8SUT_LC-KZ93_fg!2e0!3e2!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Inderdaad correct. Vigan staat bekend vanwege de nog vele in Spaanse stijl gebouwden huizen en is zeker een bezoekje waard mocht men in de buurt zijn. Als je door Calle Crisologo loopt waan je jezelf in een hele andere tijd.

Rich

Citaat van: boldy op zondag 19 februari 2017, 09:28:30
Willem, het is de bedoeling dat je eerst de plaats van de foto raad die The Dolphin heeft gepost voordat je een foto mag plaatsen.

Ja idd Boldy, Creek heeft weer te veel gezopen denk ik  :lachen: :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Ja toen ik het fotootje zag van Calle Crisologo in Vigan dacht ik eerst even dat het om een mediteraans dorpje ging. De keurig aangelegde bestrating viel me ook op. Die van mij is niet makkelijk he? En toch ook weer niet moeilijk omdat het toch een plek is waar veel mensen samenkomen. Maar goed dat het niet in één keer geraden wordt. Des te meer plezier heb ik van mijn post :-)

TheDolphin

Ok dit is dezelfde plek maar vanuit een iets andere hoek. Misschien herkend iemand het dan. Of misschien, als jullie je webcrawlers en spiderbots erop loslaten (of wat voor trukjes dan ook) wordt de plek nu wel herkend.  :biggrinn:
  :floet:

Baliw-katok


Gompie007

De Sto. Nino Kathedraal ( St. John Baptist Kathedraal) is in het centrum van de stad Kalibo, recht tegenover de Pastrana park gelegen.

TheDolphin

Ja helemaal goed.  :thumb: Hoe weten jullie dat? Speurwerk of ben je er echt geweest ook? Baliw-katok had hem het eerst dus aan hem de eer nu om een nieuwe foto te plaatsen.  :congratualtionsis0: