Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

@ Dolphin PROFICIAT !
had mij deze keer beter voorbereid en gezocht in Google of deze foto te herkennen of te vinden was ...
nu moet jij mij toch eens uitleggen hoe jij dat klaargespeeld hebt hoor

BTW: dit is een mooie streek maar gezien de huidige ontwikkelingen zou ik er niet meer heen reizen

TheDolphin

 :biggrinn: Nee ik ga geen geheimen meer prijsgeven gezien de moeilijkheidsgraad steeds verhoogd wordt. Het zoeken heeft mij m'n nachtrust gekost dus moeilijk was die in ieder geval. :happy2:
Maar nu mag ik weer dus het was het waard. :thumb: Wie o wie weet de locatie van deze plek te noemen?

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

TheDolphin

 :handenwrijven: Nee niet Lomboktoe. Ik denk dat deze het record van Yoghurt69 wel gaat verbreken. Hoewel je het nooit weet want ik onderschat de forumbezoekers hier niet. En de plaatsen werden meestal verassend snel geraden.

Luc

Aan de daken te zien zou ik zeggen ergens in de buurt van Davao...
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

TheDolphin

Het is niet in de buurt van Davao. Dat gebouwtje achter het basketbalnet is een kerk.

Yoghurt69

lang geleden heb ik een Ifuago stam bezocht
de structuur en dakbedekking van de gebouwen + de hoge bergkam doet me vermoeden dat deze foto daar ergens uit de buurt komt
maar helaas lijken de mensen op de foto van een andere origine te zijn
toch waag ik een gokje dat de locatie zich ergens in deze regio's bevind: sagada, benguet, baguio, nueva vizcaya



Digos

Ik zou zeggen ook op Mindanao/Davao.

Family camp van de enig of andere geloofsovetuiging.
LIVE ONCE - LIVE IT

TheDolphin

Het is niet in Mindanao. Yoghurt69 komt al dichter in de buurt. :hoedjeaf:

Rich

Rich de Nederbelg.