Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Nee niet Tarlac. Yoghurt69 zit in de goede regio maar hij noemt verschillende regio's. Wie raad de plaats en welke regio?

Rich

Rich de Nederbelg.

Yoghurt69

mijn record ligt al lang aan diggelen dus gok ik maar verder
benguet

is de locatie te vinden online?

Herbie

Ja Yoghurt69, het moet online te vinden zijn. En zeker te vinden zijn op Streetview daar gaat het toch over. Anders is het ongeldig.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

Jazeker is het online te vinden. Ik heb de foto rechtstreeks van Google maps geplukt. Er zijn meerdere blogs en travelsites die er over schrijven en ze hebben ook een facebookpagina.  :jajaja: Het is niet Cordillera, Tabuk en het is ook niet Bangued.

TheDolphin

Yoghurt69 heeft nog niet de juiste regio genoemd maar is wel aardig in de buurt.
Citaat van: Yoghurt69 op donderdag  2 maart 2017, 16:07:14
lang geleden heb ik een Ifuago stam bezocht
de structuur en dakbedekking van de gebouwen + de hoge bergkam doet me vermoeden dat deze foto daar ergens uit de buurt komt
maar helaas lijken de mensen op de foto van een andere origine te zijn
toch waag ik een gokje dat de locatie zich ergens in deze regio's bevind: sagada, benguet, baguio, nueva vizcaya





Rich

Rich de Nederbelg.

Adik

Heb elke municipality van ifugao in combinatie met church gegoogled. Ook alle omliggende regio's. En veel in plaats van church ook family camp. En basketball. Maar niets. Nou ja, geweldige mooie foto's, dat wel  :jajaja:

Baliw-katok

ook maar een gokje alhoewel ik de plaats niet gevonden heb : Buscalan Village Tinglayan Kalinga