Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Nee niet Ifuago en ook niet Banaue. Het kerkje is van Baptisten. Dat lijkt mij nog een goede aanwijzing.  :atyourservice: Ik denk dat het nu snel geraden gaat worden. Wie o wie. :crazy: Knettergek dit spelletje. Het ontregeld mijn hele dag  :lachen: Adik heeft wel wat aangejaagd met de introductie van deze streetview quiz. Een succesnummer. :clapping: En ik merk dat ik niet de enige ben die last heeft van Streetview koorts.  :lachen:

TheDolphin

Nee Buscalan Village Tinglayan Kalinga is het ook niet. Yoghurt69 zit erg dicht in de buurt in vergelijking met Mindanao bedoelde ik. En in vergelijking met Rich die Tarlac noemde zit Yoghurt69 ook dichter in de buurt maar dat is dus relatief dicht in de buurt.

Rich

Eerste prijs doos aspirine?    :lachen: Heb al 6481 kerken gezien vanavond
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.


Rich

Hahahah da's een goeie Baliw katok  :lachen: Da's een half uur scrollen  :jajaja: :thumb:
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

@Baliw-katok Nee voor zover ik kan zien is het kerkje nog niet opgenomen in de lijst. Ik zie wel de Provincie genoemd maar niet de plaatsnaam of de naam van het kerkje.

Yoghurt69

mountain province
daar is deze bouwstijl toch wel gelokaliseerd

TheDolphin

Ik denk dat jullie je teveel op de bergen richten. Die heuvelrug achter op de foto is hooguit 500 meter.  :denk:

Adik

Citaat van: Yoghurt69 op donderdag  2 maart 2017, 16:07:14
lang geleden heb ik een Ifuago stam bezocht
de structuur en dakbedekking van de gebouwen + de hoge bergkam doet me vermoeden dat deze foto daar ergens uit de buurt komt
maar helaas lijken de mensen op de foto van een andere origine te zijn
toch waag ik een gokje dat de locatie zich ergens in deze regio's bevind: sagada, benguet, baguio, nueva vizcaya
Citaat van: TheDolphin op donderdag  2 maart 2017, 18:06:01
Het is niet in Mindanao. Yoghurt69 komt al dichter in de buurt. :hoedjeaf:
Citaat van: TheDolphin op donderdag  2 maart 2017, 18:48:50
Nee niet Tarlac. Yoghurt69 zit in de goede regio maar hij noemt verschillende regio's. Wie raad de plaats en welke regio?
Citaat van: TheDolphin op donderdag  2 maart 2017, 22:40:29
Nee Buscalan Village Tinglayan Kalinga is het ook niet. Yoghurt69 zit erg dicht in de buurt in vergelijking met Mindanao bedoelde ik. En in vergelijking met Rich die Tarlac noemde zit Yoghurt69 ook dichter in de buurt maar dat is dus relatief dicht in de buurt.

Even een hulplijn in roepen  :lachen:

dikgedrukte verwart me nogal

Zit hij nu in de goede regio of relatief dicht in de buurt?