Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Mijn excuses mijn fout inderdaad. Hij zit relatief dicht in de buurt maar nog niet in de juiste provincie.  :stomstomstom:

Yoghurt69

verder bouwend op vorige antwoorden moeten we het dus niet zoeken in:
Tarlac, Benguet, Mount Province, Ifuago, Nueva Vizcaya

volgende gok: Quirino

TheDolphin


Adik

Gebaseerd op de lijst baptist kerken, en de richting die we worden opgeduwd:
Abra en Apayao zijn regio's waar helemaal geen kerken genoemd worden. Moeten we het hier zoeken? Of toch in Ilocos of Cagayan, maar dan in de plaatsen die nog niet genoemd zijn op die website? Dat zou het zoekgebied erg verkleinen, helemaal als het met streetview te vinden moet zijn.

TheDolphin

@Adik: Nee, je hoeft niet in Abra en Apayao te zoeken. De municipality ligt inderdaad in Ilocos of Cagayan. Er wordt een notitie van gemaakt in Google maps en als je inzoomt, staan er fotootjes bij dus het is niet streetview in de zin dat er een auto heeft gereden die opnamen van de straat heeft gemaakt. Maar dat was ook niet bij sommige foto's van andere deelnemers in de quiz, dus volgens mij is dat geldig. Maar jij hebt het spel  gestart dus jij mag zeggen of dat zo is.


Herbie

Mooi zo Yoghurt69.

@TheDolphin, je hebt de foto mooi gephotoshopt, tekst mooi weggewerkt, was me niet opgevallen :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

:lachen: Ok dan Yoghurt helemaal goed. Ja door jou weet ik ook zo'n beetje alle vulkanen in de  :smiley-philippines: te liggen. Vannacht droomde ik zelfs dat ik aan het inzoomen was met streetview. Zoiets was nog niet eerder in mijn dromen voorgekomen dus het heeft een aardige impact. :crazy: Ik ben blij dat het nu geraden is want ik wist bijna niet meer welke hint ik nu nog moest geven zonder de plaats direct prijs te geven.

@Herbie: Ja mooi weggewerkt he, anders was het wel heel makkelijk geworden :lachen:

TheDolphin

Lachen schijnt gezond te zijn. Nou dan ben ik een stuk gezonder geworden sinds ik dit spelletje speel. Ik lig dubbel. Ik herken het helemaal Rich. Ik ben al bang voor het volgende plaatje van Yoghurt69. :lachen: Leuk dat er zoveel mensen fanatiek meedoen en ook zelfs kerkenlijsten gaan afspeuren.
Citaat van: Rich op donderdag  2 maart 2017, 22:57:25
Eerste prijs doos aspirine?    :lachen: Heb al 6481 kerken gezien vanavond