Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

Heb met aandacht de rustpauze hierboven geƫvalueerd en denk dat we klaar zijn om er opnieuw in te vliegen.
Kerken heb ik genoeg gezien voor een poosje, dus doe maar rustig aan.
Voor diegenen die op onderstaande locatie geweest zijn is dit een weggevertje, voor alle anderen stel ik voor eerst een pintje te gaan drinken en een nachtje rustig te slapen.
De onderstaande foto is niet bewerkt, ligt op Filipijns grondgebied, Google Maps & earth & Streetview zijn beschikbaar op deze locatie.

PS: ik heb een notificatie ingesteld maar slaag er op geen enkele manier in een verwittiging van het forum te ontvangen, indien iemand dit wel kan dat zou handig zijn om te weten.


TheDolphin

Christ the King Cathedral, Tagum City, Davao del Norte ,Mindanao?

Yoghurt69

Ik ben nog niet klaar met uploaden of het antwoord staat er al  :ikkeniebegrijp:
had mij toch goed voorbereid en zelf gezocht of deze foto ergens te vinden is
nu moet jij mij toch wat meer duidelijkheid brengen hoe dit kan
het is deels verborgen op streetview, kijk zelf even waarom:
https://www.google.com/maps/@7.440382,125.7998669,3a,60y,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8H8WIltrb61xS5bOp0n-oQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl-US

maar .... DIKKE PROFICIAT .... jij bent een professional, Rich smeer maar uw kitten  :lachen:

TheDolphin

Sorry ik kan het niet laten  :lachen:  :happy: Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" Heb ik van Tinulang Manok geleerd waar ik hem zeer dankbaar voor ben.
Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag 15 februari 2017, 22:01:14
Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2017, 15:13:58
Perfect.........15 airmiles voor u...... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Maar hoe bent u daar achter gekomen?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" :biggrinn: dus ik speel wel iets vals...

Yoghurt69

dit had ik natuurlijk vooraf allemaal uitgetest
zelfs nu als ik die foto in "google for image" zoek vond ik hem niet direct
tot nu:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g2005136-d3371318-Reviews-Christ_the_King_Cathedral-Tagum_City_Davao_del_Norte_Province_Mindanao.html

damn, opnieuw wijzer geworden

als ik je een foto van mijn vriendin bezorg weet jij ook waar ze nu uithangt?  :haha:

Adik

Citaat van: Yoghurt69 op vrijdag  3 maart 2017, 22:31:59


PS: ik heb een notificatie ingesteld maar slaag er op geen enkele manier in een verwittiging van het forum te ontvangen, indien iemand dit wel kan dat zou handig zijn om te weten.


Krijg je die niet alleen bij persoonlijke berichten?

TheDolphin

Tsja dat is de volgende stap met de digitale techniek maar zover ben ik ook nog niet eerlijk gezegd. Het is omdat Tinulang Manok ons dat trucje heeft geleerd. Maar iedereen kan er gebruik van maken dus eerlijk is eerlijk.  :jajaja: Ok wie weet waar deze schoonheid ligt? Bananacreek moet het weten. Ik heb de foto van Google maps maar er heeft uiteraard geen streetview autootje gereden om opnamen te kunnen maken.   :floet:

Adik

Citaat van: TheDolphin op vrijdag  3 maart 2017, 22:51:53
Sorry ik kan het niet laten  :lachen:  :happy: Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" Heb ik van Tinulang Manok geleerd waar ik hem zeer dankbaar voor ben.
Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag 15 februari 2017, 22:01:14
Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2017, 15:13:58
Perfect.........15 airmiles voor u...... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Maar hoe bent u daar achter gekomen?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Rechts klikken op de foto, kiezen voor "Search Google for image" :biggrinn: dus ik speel wel iets vals...

Wat een narigheid. Ik heb geen rechtermuisklik op mijn mobiel  :ikkeniebegrijp: :happy2:

Rich

Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Nee niet Subic Bay dat zijn die nieuwe schepen maar waar ligt die oude?