Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Adik

U zag het waarschijnlijk zo?



Door een klik te doen op het gele poppetje zie je dit?



Je zou het poppetje ook kunnen slepen naar de locatie en dan zie je het ook

TheDolphin

Ah ok, nu snap ik het. Die functie kende ik nog niet. Weer wat geleerd bedankt  :thumb: Ik krijg lichtelijke ADHD neigingen van dit spelletje  :crazy:

Adik

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 10 maart 2017, 14:01:28
Toen je zei dat je een hint had achtergelaten op de foto, zag ik die zipline dus heb ik alle ziplines afgezocht in de  :smiley-philippines:  :biggrinn: Dus kwam ik hier terecht http://thekidwanderer.blogspot.nl/2014/11/experience-zip-line-at-hundred-islands.html en herkende ik het hekwerk van de foto.

Oh met die hint doelde ik meer op het feit dat je streetview meestal op land gebruikt, en deze keer in de zee moest zoeken (allemaal blauw in het venstertje links onder).  :happy2:


Adik

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 10 maart 2017, 14:17:17
Ah ok, nu snap ik het. Die functie kende ik nog niet. Weer wat geleerd bedankt  :thumb: Ik krijg lichtelijke ADHD neigingen van dit spelletje  :crazy:

Vond het al lang duren nadat je zo dichtbij zat met governor island. Die hint over dat Britten het ook hebben ging uiteraard over (british) virgin island. Ik dacht dat zie je zo, maar dan nog zou een zoekklus zijn met streetview voordat je de genoemde (welkomst) steen zou vinden.

De zipline daarentegen heb ik helemaal niet bij stil gestaan  :weia: Maar ja, op naar de volgende  :thumb:

En  :congratualtionsis0: met uw bonus airmiles  :jajaja:


joost


Hallo TheDolphin .
Ik, en misschien meerdere leden , zitten te wachten tot je 'n nieuwe foto post.

Alvast bedankt.
Joost

Gompie007

Volgens mij was Luke degene die het als eerst geraden had.

Dus Luke..........nieuw pic please.............laat ons maar weer even  :denk:

TheDolphin

Ja ik zelf zit ook al 2 dagen in de startblokken nu te wachten op het nieuwe raadje plaatje van Luke.  :biggrinn: Maar hij zit in de Filippijnen geloof ik dus misschien heeft hij een trage verbinding en op het moment dat de mensen in het westen gaan slapen staat hij waarschijnlijk zo een beetje op. Dus ik wilde hem niet opjagen. Maar het is nu aan Luke dus want hij had het het eerste helemaal correct.

TheDolphin

Als Luke niet reageerd wil ik wel een plaatje uploaden. Ik heb nog een mooie kerk in de aanbieding :biggrinn: Ik zat er letterlijk een steenworp afstand vanaf met Governors Island dus als Luke niet met een plaatje komt heb ik denk ik het meest recht om de volgende foto te plaatsen. Als Luke inderdaad nu in de  :smiley-philippines: is dan licht hij nu waarschijnlijk te  :slapen: ronken dus gaat het nog even duren.

joost


Hallo Dolphin.
Laat maar komen zou ik zeggen. We zijn benieuwd.
Joost.

TheDolphin

Ok ik zie dat niemand protesteerd. Als later blijkt dat Luke het er niet mee eens is mag hij volgende keer als ik het weer eens geraden heb, mijn beurt nemen. Hierbij een echte streetview foto. Klaar voor de start.... af!  :lachen: