Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Geen idee waar ik moet beginnen met zoeken  :weetikniet:

Gompie007

Rich...........moet het wel weten die heeft al meer dan 9000 kerken in de Filipijnen bezocht...... :lachen:

TheDolphin

Als je voor de kerk staat en je kijkt naar links zie je dit.

Rich

Citaat van: Gompie007 op maandag 13 maart 2017, 21:00:05
Rich...........moet het wel weten die heeft al meer dan 9000 kerken in de Filipijnen bezocht...... :lachen:

Ondertussen al rond de 18000 denk ik  :moord: :mauer: :mauer: :mauer:
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Daarentegen als je met je neus naar de kerk staat en dan naar rechts kijkt heb je dit uitzicht, maar dan staat je neus ook niet meer naar de kerk uiteraard. :biggrinn: Dat is toch wel een mooi huisje daar op de hoek. Zo zie je maar, niet iedereen heeft het slecht in de :smiley-philippines:

TheDolphin

Om de wedstrijd een beetje op te voeren kan ik zeggen dat het eiland waar je op moet zoeken, in de lijst staat van 20 grootste eilanden in de :smiley-philippines: Dus dat zijn al zo een beetje 1690 eilanden die je uit kunt sluiten. :jajaja:

ganda

Citaat van: TheDolphin op dinsdag 14 maart 2017, 13:41:27
Om de wedstrijd een beetje op te voeren kan ik zeggen dat het eiland waar je op moet zoeken, in de lijst staat van 20 grootste eilanden in de :smiley-philippines: Dus dat zijn al zo een beetje 1690 eilanden die je uit kunt sluiten. :jajaja:

Bedankt voor deze geweldige hint. :crazy: :lachen:



TheDolphin

Ok hier dan de gouden tip. De kerk is genoemd naar de broer van John de apostel. :atyourservice:

TheDolphin

De broer van John de apostel en de zoon van ZebedeĆ¼s volgens het nieuwe testament. En dat waren vissers, die hadden dus een bootje en toen kwam Jezus en die vroeg of zij hem wilden volgen :blahblah: iets in die geest.

TheDolphin

In het engels zijn de namen alleen net weer even anders :floet: Ja want in de :smiley-philippines: zullen ze niet gauw de :nederlandsevlag: naam gebruiken.