Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Niet Valencia maar dus wel Bohol? :confused2: Want dan kan het jachtseizoen op de basketbal veldjes geopend worden :biggrinn:

Yoghurt69

Citaat van: TheDolphin op zondag 19 maart 2017, 04:03:12
Niet Valencia maar dus wel Bohol? :confused2: Want dan kan het jachtseizoen op de basketbal veldjes geopend worden :biggrinn:
ik vind uw drang om dit spel te winnen geweldig, maar u maakt verkeerde conclusies
ga gerust eerst een nachtje slapen zodat ik wat meer van mijn tips kan prijsgeven volgende weken  :lachen:

TIP 2: Er zijn meer dan 20 foto's beschikbaar op die locatie in de navigatiebalk onderaan in streetview; wat vrij veel is in vergelijking met andere locaties

TheDolphin


ganda


Een weetje: Per 30 september 2014 waren er in de Filipijnen 144 steden, 1490 gemeenten en 42.029 barangays.

Elke barangay heeft wel een basketbalveld...   :denk: :tease: :shots:

Yoghurt69

El Nido, vreemde gok en ook verkeerd

TIP 3: de lagere school ligt net om de hoek, de naam kan ik helaas niet verklappen maar wel opmerken dat de locatie voor deze school in Google Maps volledig verkeerd is

TheDolphin


Yoghurt69

Citaat van: TheDolphin op dinsdag 21 maart 2017, 00:24:08
:confused2: El Nido niet, maar dus wel Palawan? :ikkeniebegrijp:
dit was mijn eerste TIP:
1   Luzon   109,965 km²
2   Mindanao    97,530 km²
3   Samar   13,429 km²
4   Negros   13,310 km²
5   Palawan   12,189 km²
6   Panay   12,011 km²
7   Mindoro   10,572 km²
8   Leyte   7,368 km²
9   Cebu   4,468 km²
10   Bohol   3,821 km²
u blijft verkeerde conclusies trekken, niets geleerd of strategie ?

ganda

 

Op één van de grootste eilanden: dat is  Luzon of Mindanao. Toch vrij simpel...   niet? :happy2:


TheDolphin

Mindanao en Luzon hebben samen schat ik ook nog zo'n 25000 basketbalveldjes dus als we nog één van die twee kunnen uitsluiten is het jachtseizoen voor de basketbalveldjes geopend wat mij betreft   :agreed:

ganda


Na 5 dagen weten we nog niet eens waar te beginnen.
In post 296 van deze topic vroeg ik reeds is
1 het de bedoeling om leuke plekjes te laten zien 
2 het de bedoeling om elkaar de loef af te steken met moeilijke foto's waar men lang naar zoekt?

Als 2 het antwoord is kunnen we evengoed een foto van een palmboom uit streetview posten.  :floet:  :denk: :mauer: