Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

mijn idee heeft Dolphin deze keer meer dan een paar airmiles verdient met de ontdekking van een nieuwe waterval

ingrediƫnten: hoogteverschil & water + open ruimte & streetview
de gekende falls leveren niets op in Maps of Google

dus moeten we het ergens anders zoeken:
zien we een boot in de rechter hoek? moeten we er op deze manier heen?
mijnbouw zou ook kunnen en een sporadische rivier overstroming lijkt mij ook een optie

TheDolphin

Ok hier een hint. Ik kwam deze waterval tegen toen ik naar het basketbalveldje van Yoghurt69 in post #468 op zoek was. Maar dat brengt jullie misschien alleen maar naar een dood spoor. :denk:

Adik

Heb al vele watervallen gezien tijdens deze zoektocht. Wat een genot weer  :applaus:

Ik dacht zelfs even de locatie te herkennen als de mag-aso waterval maar helaas, het zal hem toch niet zijn.

@TheDolphin, kunnen we op basis van de laatste tip het zoekgebied beperken tot Mindoro? Of bedoel je dat met dood spoor?

TheDolphin

In Mindoro zal je deze waterval niet vinden.

TheDolphin

In de regenachtige maanden is deze waterval net even wat spectaculairder :jajaja:

TheDolphin

Zo onbekend is deze waterval niet want er zijn meerdere filmpjes van

TheDolphin

Deze fabelachtige waterval leent zich dan ook uitstekend om te filmen :thumb:

Adik

En het is dus streetview?

Meeste watervallen in google die ik tot nu toe heb gevonden waren niet in de buurt van een weg met streetview maar afzonderlijke fotosphere locaties  :denk:

Luc

Citaat van: TheDolphin op woensdag 29 maart 2017, 02:05:04
Deze fabelachtige waterval leent zich dan ook uitstekend om te filmen :thumb:

Apocalypse Now?

Pagsanjan river?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

TheDolphin

Dit is echt een 100% streetview weg in de zin dat er een auto opnamen heeft gemaakt. Maar via die tip komen jullie waarschijnlijk op een dood spoor. :biggrinn:
Het is niet Pagsanjan river. :hoedjeaf: