Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Het eiland waar de plaats ligt, staat in de lijst van de 8 grootste :smiley-philippines: eilanden

Adik


TheDolphin

Het is nog een kunst apart om de hints zo te geven dat ze niet te moeilijk zijn, maar ook weer niet te makkelijk. Als jullie denken veel tijd te besteden aan het zoeken dan kan ik zeggen dat ik ook veel tijd besteed aan het bedenken van hints of tips. Wat is het verschil eigenlijk tussen een hint en een tip? :denk: Maar ok genoeg :blahblah: De oplossing ligt eigenlijk voor de hand maar ik zal omdat het vrijdagavond is hierbij de gouden tip geven: De economie draait er goed, er worden goede zaken gedaan in deze stad :dollareyes:

ganda

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 31 maart 2017, 21:21:03
hierbij de gouden tip geven: De economie draait er goed, er worden goede zaken gedaan in deze stad :dollareyes:

goede zaken: dan moet ge op de goldenfield in Bacolod zijn  :lachen:


TheDolphin

Goldenfield?  :dollareyes: Groeien daar gouden grassprietjes of zo? Want dan wil ik daar wel de grasmaaier worden :biggrinn: Maar wij zoeken niet naar een field wij zoeken een ..... Hoe noemen ze zo een plek in de Phils? Een ....


TheDolphin

U wordt verzocht op de stippellijn het juiste antwoord in te vullen :uitleggen:

startagain

Marktplaats.. daar gaan de zaken goed natuurlijk  :lachen:
Bacolod market square?
Move on.. to learn and improve

TheDolphin

Nee als we naar de foto kijken, wat zien we dan een .......  :uitleggen: Het Filippijnse woord graag.

TheDolphin


startagain

Move on.. to learn and improve