Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

Proficiat Michaela, krijgen we een nieuw plaatje?
BTW: nog een beetje oefenen in streetview en je wordt the number one hier   :biggrinn:  :happy:

anders zullen die handige internet freaks zoals mezelf, Ganda en niet nader te noemen "cracks" je steeds iets te snel af zijn  :lachen:

TheDolphin

Citaat van: Yoghurt69 op zaterdag  1 april 2017, 14:48:06
hier nog even de Rizal plaza in Naga:

https://www.google.be/maps/@13.6232782,123.1851039,3a,75y,288.93h,81.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv6LnfQzlMolRhA6hxMuuQw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=en

werd me deze nacht om 3:32 uur doorgestuurd door een forumlid die momenteel in de Filipijnen vertoeft en helaas niet de mogelijkheid had om de oplossing te posten ... zelf was ik beroepshalve druk bezig
Ik zat al te :denk: denken. Waar blijft Yoghurt? En Adik miste ik ook. Maare het is Plaza Rizal he niet Rizal Plaza :uitleggen:
https://www.google.be/maps/@13.623392,123.185134,3a,75y,288.53h,82.2t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7RzRm3yeyshN3Lnv2sVpwg!2e0!3e2!7i13312!8i6656?hl=en

Adik

Ik was verdwaald bij een Jezus standbeeld in Tarlac, en achtereenvolgens met schoonheid geslagen bij een ander indrukwekkend Jezus standbeeld in Cagayan de Oro  :thankyoufw5:

Wel leuk dat bij de weekend editie meer leden mee lijken te doen  :applaus:

en Michaela  :congratualtionsis0:

:hoedjeaf:

Gompie007

Ja ik heb nu meer moois gezien van de Filipijnen als dat ik er zelf vertoef.......... :happy:

Michaela

Citaat van: Yoghurt69 op zaterdag  1 april 2017, 17:04:15
Proficiat Michaela, krijgen we een nieuw plaatje?
BTW: nog een beetje oefenen in streetview en je wordt the number one hier   :biggrinn:  :happy:

anders zullen die handige internet freaks zoals mezelf, Ganda en niet nader te noemen "cracks" je steeds iets te snel af zijn  :lachen:

Oh echt,  heb ik gewonnen?  :lachen: :applaus:
Nou dat heb ik niet verwacht hoor.. trouwens ben ik daar geweest vorig jaar,  tis alleen drie kwartier rijden van waar mijn ouders wonen
Nu heb ik een probleem want mijn pc is kapot en moet nu werken met smartphone. Geef me even de tijd en ik post zo meteen de volgende. Ik heb niet verwacht te winnen en heb dus geen plaatje klaar.
Even geduld aub

Michaela


even een try out, want tis lang geleden dat ik een afbeelding geplaatst heb, kijken of het lukt...

Michaela

Citaat van: Michaela op zaterdag  1 april 2017, 20:25:57

even een try out, want tis lang geleden dat ik een afbeelding geplaatst heb, kijken of het lukt...

YESSS!! ok, nu is het goed, dit is mijn plaatje...
ik ben benieuwd wie het raad  :applaus: :applaus: :applaus: succes iedereen! :happy:

Michaela

Hint: vis is hier het belangrijkste product, met een Roro bereikt je een andere eiland. Centrum met winkels en straatvendors noemen we 'bayan'

Michaela

Het laatste hint voordat ik slaap:
Hier kwam ik vandaan  :floet: :kusxe8:
Nu wordt het al makkelijk denk ik  :crazy: