Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Terminal Management Office of Lucena, Calabarzon, Southern Tagalog Mainland, Region IV-A  :happy: Olé Olé Ole Oléééé :cheers:

TheDolphin

Nou omdat Michaela is gaan :slapen: En ik al het onomstotelijke bewijs heb geleverd dat de locatie goed is geraden, post ik alvast het volgende raadje plaatje. En omdat ik laatst zo genoten heb van dat heerlijke boottochtje dat Yoghurt69 mij had gegeven, is het mij een eer en genoegen om bij dezen dit genot ook de andere streetview quiz spelers te laten ervaren. :atyourservice: Uit ervaring kan ik zeggen dat als je veel op bootjes hebt gevaren in de Phils, dat die ervaring nu zeker van pas komt bij het navigeren. :biggrinn:

Adik


Michaela

Citaat van: TheDolphin op zondag  2 april 2017, 01:07:04
Terminal Management Office of Lucena, Calabarzon, Southern Tagalog Mainland, Region IV-A  :happy: Olé Olé Ole Oléééé :cheers:

:thumb: Zoals verwacht heb je het weer goed  :jajaja:
dit spelletje is idd verslavend, moet niet te vaak meedoen  :lachen: anders krijgen mijn kinderen geen eten meer :biggrinn:

ganda



Een zeetje water en een eiland. :duiken: :fishing1: :fool: :fool:   :lachen: :lachen: :lachen:

"Pagina 1 van ongeveer 461.000.000 mogelijkheden (0,73 seconden) "

We kunnen er aan beginnen ( zal toch voor morgen zijn, de Ronde van Vlaanderen gaat zo dadelijk vertrekken  :fietsen: ) :cheers: :drunk: :agreed:


Yoghurt69

je opent Google Maps en klikt op het gele "mannetje"
dan komen alle blauwe lijnen te voorschijn en zoveel streetview vaar routes zijn er nu ook weer niet
bovendien is de vaarroute bijna verticaal
dan ga je naar de Visayas, vaar een beetje in de Camarines rond


Adik

Van al dat varen word ik een beetje zeeziek.  :¨l





Happy hunting dame en heren :biggrinn:





TheDolphin

 :duiken: Die zit goed verstopt zeg. Er staan vreemde pijltjes op die foto ik heb hele andere pijltjes in Google maps. Is het met Google maps te vinden?

TheDolphin